Kirjoittaja Aihe: Kuka sarjakuvahahmo olet?  (Luettu 18254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

bilkis

• Vieras
Kuka sarjakuvahahmo olet?
« : 28.03.2006 klo 22:15:17 »
Taas on mies ja lapsi käyneet nukkumaan...

Kaikille välinpitämättömille tiedoksi että olen Tellu. Synnyin kolmen pikkuveljen isosiskoksi, ja vaikka vartaloltani muistutankin enemmän Kissanaista, niin tosiolemukseni tulee aina olemaan pieniä poikia sortava, nenäkäs ja itseään kehuskeleva Tellu.

Tellun myöhemmät vaiheet: Tellu meni naimisiin pyöreäpäisen pojan kanssa ja sai pienen tytön.

kauna

• Jäsen
Re: Kuka sarjakuvahahmo olet?
« Vastaus #1 : 28.03.2006 klo 22:29:29 »
Kaikille välinpitämättömille tiedoksi että olen Tellu. Synnyin kolmen pikkuveljen isosiskoksi, ja vaikka vartaloltani muistutankin enemmän Kissanaista, niin tosiolemukseni tulee aina olemaan pieniä poikia sortava, nenäkäs ja itseään kehuskeleva Tellu.

On jo arvailtu rivien välistä.

laureline

• Vieras
« Vastaus #2 : 28.03.2006 klo 22:32:58 »
Yksi kaveri sanoi minulle joskus ikiaikoja sitten, että muistutan todella paljon Laurelinea. Olin oikein imarreltu,
;D He, mullekin on joku joskus sanonut aikoja sitten noin. Myös kuulemma muistutan Janosicia (oli muuten mies, en muista oliko tsekki vai puolalainen kansallissankari, 1500-1600 -luvulla, joka hirtettiin) Opiskeluaikoina sanottiin Janosiciksi... hiukset olivat kuulemma samanlaiset kuin sillä tyypillä... siis joka näytteli sankaria TV-sarjassa. Olisi pitänyt ottaa avatariksi Janosic, ei olisi niin nolo kuin tämä Laureline. (En löytänyt Janosicin kuvaa mistn).
« Viimeksi muokattu: 28.03.2006 klo 22:34:55 kirjoittanut laureline »

laureline

• Vieras
« Vastaus #3 : 28.03.2006 klo 22:38:45 »
Ai joo. Minä olen Clark Kent. Niin jotkut minut joskus ristivät. Vai oliko se Larry Kent? Onko se joku kioskipokkareiden sankari?

Jäi vähän epäselväksi kumpi se oli. Toiset sotkivat toiseen mutten ikinä saanut selville kummin päin se meni.

Laurelinen näköiseksi sanominen voisikin olla hyvä tapa imarrella. Itse sanoin yhtä tyttöä kerran Milla Magian näköiseksi ja se tykkäsi kovasti. Olen tämän vissiin ennenkin kertonut.
Mulle kyllä sanoi tytöt... ei ne imartele  ;D. ...pienenä kun leikittiin Aku Ankan sarjishahmoja, halusin olla aina Milla Magia. Ystävä-parka oli aina Matami-mimmi. Janosicin otin imarteluna. Oli se varmaan komee...
PS. Klikkasin Larry Kentiin, sitä varmaan sitten enemmän muistutat.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2006 klo 22:40:26 kirjoittanut laureline »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #4 : 28.03.2006 klo 22:43:11 »
Tähän väliin tiedotus. Tähän ketjuun siis juttuja, mitkä liittyvät siihen, mitä sarjakuvahahmoa muistutat. Sen sijaan toiveet siitä millainen sarjakuvahahmo haluaisi olla menevät tuonne.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

laureline

• Vieras
« Vastaus #5 : 28.03.2006 klo 22:45:40 »
Tähän väliin tiedotus. Tähän ketjuun siis juttuja, mitkä liittyvät siihen, mitä sarjakuvahahmoa muistutat. Sen sijaan toiveet siitä millainen sarjakuvahahmo haluaisi olla menevät tuonne.
Noh.. muistutan Hullu-Riittaa. (Taitaa esiintyä lähinnä italialaispiirtäjien Aku-pokkareissa).  ;D

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Vastaus #6 : 28.03.2006 klo 22:45:58 »
Kumpaankin on verrattu:

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

laureline

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.03.2006 klo 22:47:18 »
Muistelinpa että tv-sarja oli Janosik koolla:
Janosik oli eräänlainen Slovakian Robin Hood, vaikka sarja oli puolalainen.
Noh, gas kun ei löytynyt. Ja suhuässätkin vielä.  ;D  En kai mää nyt noin hirveeseen kuvaan vaihda mun kaunista Laurelinea. Höö.
Ei sillä mitn lettejä ollut. Älä yritä.

laureline

• Vieras
« Vastaus #8 : 28.03.2006 klo 22:51:52 »
Korjailin jo ylös mutta tämä etenee sen verran nopeasti.

Käyks tämä:

Oih, komee........  :-*

laureline

• Vieras
« Vastaus #9 : 28.03.2006 klo 23:01:46 »
Kumpaankin on verrattu:

Sen verran pitää vielä yösydännä roikkua saitilla että kyllä sää noita molempia muistutat vaikka en ole sua koskaan livenä nähnytkään. Jeah  ;D

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #10 : 28.03.2006 klo 23:04:05 »
Vastaus on ilmiselvä: laivattoman merikapteenin ylin ystävä ja pahin vihamies Rasputin.
Minulla on kyllä pidempi tukka. Ja olen sympaattisempi. Tai en.
Yhtä tasapainoinen kumminkin.
Onnikin on samaa luokkaa.

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 28.03.2006 klo 23:10:55 »

Noin niinku ulkonäjöllisesti.

Luonnetta ei varmaan vastaa mikään (minun tuntemani) fiktiivinen hahmo. Pitäisi sarjakuvan todella psykedeelistä ja häriintynyttä olla, jos sieltä maanisdepressiivinen, pervessi, nymfomaani, kyyninen realisti, sarkastinen hippirokkari löytyisi.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #12 : 28.03.2006 klo 23:23:02 »
Henkisesti varmaankin Ghostworldin Enid.

Ulkonäöltä... jaa-a? ???

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #13 : 28.03.2006 klo 23:25:08 »

Luonnetta ei varmaan vastaa mikään (minun tuntemani) fiktiivinen hahmo. Pitäisi sarjakuvan todella psykedeelistä ja häriintynyttä olla, jos sieltä maanisdepressiivinen, pervessi, nymfomaani, kyyninen realisti, sarkastinen hippirokkari löytyisi.

Ai siis TankGirl?

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Vastaus #14 : 28.03.2006 klo 23:28:15 »
Jippo sanoo sulle kohta kuka sellainen hahmo on.

Pöh, mä meinasin kysyä tältä neidiltä että onko hän harkinnut vaihtaa poikaystävää.

Tässä vaiheessa iltaa ei tule sen kummempaa kuvausta vastaavaa mieleen, kuin Buddy Bradleyn epämääräinen naisystävä Valerie. Muistinkohan mä edes nimen oikein? Se akka, joka uusimmassa suomennetussa albumissa tulee samaan kirjakauppaan töihin Buddyn kanssa ja mm. kulkee pian kadulla pukeutuneena perunasäkkiin.

Mistä puheenollen..
Sen verran pitää vielä yösydännä roikkua saitilla että kyllä sää noita molempia muistutat vaikka en ole sua koskaan livenä nähnytkään. Jeah  ;D

Noista mainitsemistani varsinkin jälkimmäistä muistutan sen verran, etten voi koskaan tehdä omaelämäkerrallista sarjakuvaa. Tulisi muuten melko varmasti plagiointisyytteet niskaan.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari