Kirjoittaja Aihe: Kuka sarjakuvahahmo olet?  (Luettu 18255 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Qrpitza

• Vieras
Re: Kuka sarjakuvahahmo olet?
« Vastaus #45 : 31.03.2006 klo 14:57:17 »
Kolossilta... jos otetaan pitkät hiukset ja ''metalli-iho'' (mikskään sitä sanotaan) pois niin ollaan sen kaa kuin kaksi marjaa. :)

egets

• Ruma Ankanpoikanen
  • Jäsen
  • Your Love In Flames, baby !
« Vastaus #46 : 16.06.2006 klo 01:40:27 »
Mystique X-menista, piirsin jopa itsestani oma kuvan ennenkuin olin edes tutustunut koko hahmoon tosin siina omassa versiossa mulla oli siivetkin ja sulkia paassa mutta vartalo oli sininen ja silmat loisti ja koska Mystique on shapeshifter niin periaatteessa melkein sama asia, silloin annoin sen nimeksi Raven Queen - sen hahmon siis ja taulun nimi oli Yollinen Vallankumous..itse asiassa mulla oli kokonainen universumi sen hahmon ymparilla ja syntyhistoria jne ja se liittyykin tahan hetkiseen Siionin Tytar tarinaan josta myohemmin tulee sci-fi hahmo  :o ---> paljon juttua yhdesta hahmosta

211163

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #47 : 18.06.2006 klo 11:20:19 »
Ulkonäön puolelta hyvin pitkälle Vihtori. Luonteesta en mene sanomaan.

Metal06

• Uusi jäsen
« Vastaus #48 : 18.06.2006 klo 18:50:50 »
No tähän on kyllä aika vaikea vastata ainakin omalta osaltani...hmmm... Hessu XD

Emiliia

• Jäsen
« Vastaus #49 : 19.06.2006 klo 00:33:45 »
On niitä muitakin blondeja kuin Natasha...

http://www.franquin.com/spirou_fantasio/perso_seccotine_spirou.php

Tiinaanpa ehkä eniten samaistuisin, poninhäntä keikkuu samaan malliin, skootterin korvaa polkupyörä, ja liikennekäyttäytyminenkin on yhtä älykästä.

http://boccard.free.fr/photos/seri/franquin_seccotine.jpg

Ynnä tietenkin valtaisa tiedonhalu ja hinku seikkailla yksinään ympäri ämpäri maailmaa. Mutta ihan yhtä ärsyttävän avuton ja kliseisen naisellinen en kuitenkaan taida olla...

Vaikka toisaalta on minussa piirteitä Muumipapastakin - kaikkien niiden seikkailujen jälkeen on mukavinta kiivetä piiloon omaan pihapuuhun juomaan rommia ja lukemaan Christien hyisiä murhia.

« Viimeksi muokattu: 19.06.2006 klo 00:37:55 kirjoittanut Emiliia »

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #50 : 20.07.2006 klo 10:33:08 »
Ehkä Maison Ikkokun päähenkilö, Uysaku Godai olisi lähinnä nykyistä persoonaani, sikäli kuin nyt sarjakuvahahmoja muistan äkkiseltään. Epätoivoista räpellystä eteenpäin kesken outojen sattumusten.

Toisaalta Sinfestin Slick on aika lähellä,mutta vähemmällä sovinismilla.

Jotenkin samaistun myös Repe Sorsaan.
Also spracht Blau Tiger.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #51 : 20.07.2006 klo 12:44:08 »
En nyt löydä 100Bulletsin Lonosta hyvää kuvaa mistään, mutta kyllä se minä olen, ainakin henkisesti.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Ruzaccho

• Teol. yo, medianomi
  • Jäsen
  • Et in Arcadia ego...
« Vastaus #52 : 27.07.2006 klo 00:20:13 »
Hei kaikki, mä olen daamin mielestä Hessu Hopo. Itse voisin pitää itseäni Dupondin ja Dupontin välimuotona. Plus partakarvoja. Joka tapauksessa surkeasti menee.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #53 : 27.07.2006 klo 01:00:01 »
Hei kaikki, mä olen daamin mielestä Hessu Hopo. Itse voisin pitää itseäni Dupondin ja Dupontin välimuotona. Plus partakarvoja. Joka tapauksessa surkeasti menee.
Älä sure. Sulla on alla SuperHessu alkkarit.

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #54 : 27.07.2006 klo 02:11:34 »
Joka tapauksessa surkeasti menee.

Mutta kun Hessu Hopo seukkaa Natashan kanssa, niin kummallakohan se oikeasti meneekään huonosti? :D Eh, tämä ei tainnut olla kovin lohduttavaa, vai oliko?

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #55 : 27.07.2006 klo 12:17:42 »
Vastausta ei tarvitse etsiä avataria kauempaa: Jaska Jokunenhan se minä olen. Välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta kymmenvuotiaasta lähtien olen tuntenut jonkinlaista hengenheimolaisuutta Tenavien huonolla itsetunnolla varustetun, pyöreäpäisen pojan kanssa. (Aivan yksiin meillä ei kuitenkaan mene: toisin kuin Jaska, minä sentään tapasin pienen punatukkaisen tytön.)

Ehkä Maison Ikkokun päähenkilö, Uysaku Godai olisi lähinnä nykyistä persoonaani, sikäli kuin nyt sarjakuvahahmoja muistan äkkiseltään. Epätoivoista räpellystä eteenpäin kesken outojen sattumusten.

Yusaku Godai. Hmm. Niinpä. Veit ainakin muutamia sanoja suustani, veli hyvä. Kunniamaininta menee siis Maison Ikkokun suuntaan. Välillä on ollut harvinaisen helppo samaistua myös Kramppien & nyrjähdysten Eskoon.
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

Myytti

• Jäsen
  • Aina menossa...
« Vastaus #56 : 28.07.2006 klo 10:47:59 »
Ehkäpä olen Aareplaneetan B.E.N, mutta se ei kyllä ole sarjakuva. ;D

Irene

• Jäsen
« Vastaus #57 : 28.07.2006 klo 11:04:43 »
Ainoa joka tulee mieleen on Neiti Näpsä: ei mikään Neiti Söpö ja viljelee sarkastista huumoria.
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

egets

• Ruma Ankanpoikanen
  • Jäsen
  • Your Love In Flames, baby !
« Vastaus #58 : 28.07.2006 klo 16:15:42 »
Niin se muuten vaihtelee mielialojen mukaan eli jos en ole Mystique niin olen Pikku Myy

jhkj

• Jäsen
« Vastaus #59 : 03.08.2006 klo 11:42:31 »
Bueno Excellente.