Kirjoittaja Aihe: Tulevat Marvel-filmatisoinnit  (Luettu 539937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Tulevat Marvel-filmatisoinnit
« Vastaus #1740 : 24.07.2014 klo 19:51:43 »
Nelkku 2sta kyllä epäilen ellei ole vahvistettu, toki Kettu voi tehdä 2/3 Nelkku-leffaa vaikkei ne tuottaisi sen kummemmin ja sen jälkeen antaa oikeudet DisMarille.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #1741 : 24.07.2014 klo 23:47:01 »
Captain Marvel? Kelpaa minulle, mutta ei ole edes huhuttu?

Jälkimmäinen FoxMen on todennäköisesti X-Force

Jos (ja kun) GOTG menestyy niin Feige on alustavasti luvannut että Gunn saa tehdä Thunderbolts-leffan, mikä passaa minulle paremmin kuin hyvin. Kunhan tekee myös GOTG2:n.  ;)

Ai niin ja olen edelleen vahvasti sitä mieltä että Infinity Gauntlet on liian iso edes Avengers-leffaksi. GOTG2 ja Avengers3 jälkeen pitäisi tulla oma leffa jonka nimi on pelkästään "Marvel's INFINITY GAUNTLET" ja sitten pistetään kaikki peliin. Siinä vaiheessa FF ja Surffarin oikat ovat palanneet Marvelille, Foxin floppien seurauksena - mukana myös Galactus. Kaksi ja puoli tuntia silkkaa mahtavuutta. Paketti nessuja mukaan teatteriin koska liikutun kyyneliin vähän väliä. Tuotto kolme miljardia. Sen jälkeen ei kenenkään tarvitse tehdä yhtään sarjis-leffaa, koska paremmaksi ei voi pistää. Paitsi  ehkä jos Journey Into Mystery #632 filmatisoidaan.
t.Q

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1742 : 25.07.2014 klo 00:16:56 »
Ai niin ja olen edelleen vahvasti sitä mieltä että Infinity Gauntlet on liian iso edes Avengers-leffaksi. GOTG2 ja Avengers3 jälkeen pitäisi tulla oma leffa jonka nimi on pelkästään "Marvel's INFINITY GAUNTLET" ja sitten pistetään kaikki peliin. Siinä vaiheessa FF ja Surffarin oikat ovat palanneet Marvelille, Foxin floppien seurauksena - mukana myös Galactus. Kaksi ja puoli tuntia silkkaa mahtavuutta. Paketti nessuja mukaan teatteriin koska liikutun kyyneliin vähän väliä. Tuotto kolme miljardia. Sen jälkeen ei kenenkään tarvitse tehdä yhtään sarjis-leffaa, koska paremmaksi ei voi pistää. Paitsi  ehkä jos Journey Into Mystery #632 filmatisoidaan.
Tässä olen samaa mieltä. Infinity Gauntlet tarvitsee ihan oman leffa-nimensä. Epäilen, että IG-leffa tulee olemaan niin suunnaton tapaus, että se näyttää aivan uuden rajapyykin elokuvien teolle. Vähän niin kuin Star Wars aikoinaan teki.
Jos joku olisi sanonut mulle 25 vuotta sitten, että Disney osaa tehdä tällaisia leffoja ja suunnitella jotain näin isoa kuin tuleva IG tulee olemaan, niin olisin purskahtanut nauruun. Niin vielähän emme tiedä mitä tulevaisuus tuo ja onko mahdollinen Infinity Gauntlet niin hyvä kuin mielikuvituksissani sen ajattelen olevan. Mutta toivon kuitenkin, että Disney saa minut ja koko maailman yllättymään, ihastumaan, rakastumaan ja hullaantumaan IG-filmin nähdessään.

No kyllä Marvelilla (siis Disneyllä) voisi olla rahkeet vielä toiseenkin super-hyper-sarjis-leffaan. Edelleenkin toivoisin joskus näkeväni Salatut Sodat elokuvissa. Siinä olisi silloin 2 suurta supersankari-Marvel-leffaa, josta olisi pitkään aikaan paha laittaa paremmaksi. Ehkä näen tämän, joskus kun olen vanhainkodissa.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Maisteri Outo

• Jäsen
  • (Ei tekstiä)
« Vastaus #1743 : 25.07.2014 klo 15:21:37 »
Tässä olen samaa mieltä. Infinity Gauntlet tarvitsee ihan oman leffa-nimensä. Epäilen, että IG-leffa tulee olemaan niin suunnaton tapaus, että se näyttää aivan uuden rajapyykin elokuvien teolle. Vähän niin kuin Star Wars aikoinaan teki.

No kyllä nyt alkaa mennä mahdottomaksi. :D Infinity Gauntlet on niin suuri ja ekstaattinen elokuva, että Hollywood räjähtää ja ejakuloi nektaria koko ihmiskunnan päälle. Kaikki elokuvien tekeminen lopetetaan, koska muita elokuvantekijöitä hävettää epäpätevyytensä ja Stanley Kubrickkikin pyörii haudassaan. No ehkei kuitenkaan.

Omasta mielestäni tässä vois kuitenkin käydä niin, että on kaksi elokuvaa: GOTG2, jossa Thanos hankkii Infinity Gauntletin ja Avengers 3/whatever, jossa käyttää sitä ja saa lopulta turpaansa ja menettää sen. Ei tämän tarinan loppuhuipennukseen enempää tarvitse, yksi gliffhangeri ja pari elokuvaa riittää, varsinkaan kun Suurella Yleisöllä ei huomiokyky riitä tuon pitemmälle. Sitten voidaan jatkaa muihin seikkailuihin. (Ja tietenkään nämä leffat eivät ole yks yhteen sen sarjakuva-IG:n kanssa, mikä on ehkä ihan hyvä, jää ne övereimmät kosmisuudet pois, ja kokonaisuus on kompaktimpi.)

Mutta täytyy kyllä sanoa, että hienoa aikaa elävät supersankarifanit tällä hetkellä. Ei tarvitse katsoa kuin tuota listaa, niin sydäntä ihan lämmittää.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1744 : 25.07.2014 klo 16:09:17 »
-- hienoa aikaa elävät supersankarifanit tällä hetkellä.

Elokuvasupersankarifanit.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #1745 : 25.07.2014 klo 16:29:59 »
Elokuvasupersankarifanit.

Totta. Minä menetin työni, vaimoni, lapseni, selväpäisyyteni, järkeni, terveyteni, kaverini, lainkuuliaisuuteni, maineeni, omaisuuteni ja kotini kun supersankarielokuvat tulivat. Ne ovat pilanneet elämäni! Mutta vielä minä niille halvatun ylimielisille Jenkkiohjaajille näytän. Olen jo laatinut kostosuunnitelman.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1746 : 25.07.2014 klo 17:11:22 »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1747 : 25.07.2014 klo 17:19:35 »
Totta. Minä menetin työni, vaimoni, lapseni, selväpäisyyteni, järkeni, terveyteni, kaverini, lainkuuliaisuuteni, maineeni, omaisuuteni ja kotini kun supersankarielokuvat tulivat. Ne ovat pilanneet elämäni! Mutta vielä minä niille halvatun ylimielisille Jenkkiohjaajille näytän. Olen jo laatinut kostosuunnitelman.
Älä välitä! Mulle kävi noin jo 1980, kun Empire Strikes Back tuli leffateatteriin. Sekosin täysin, enkä ole vieläkään palautunut normaaliksi.

Ja kyllä uskon, että Infinity Gauntletin jälkeenkin tehdään hyviä leffoja, mutta siinä voi kestää vähän pitempi aika, kun yhtä massiivista tullaan ELOKUVASUPERSANKARIFANEILLE näyttämään (prkl nää mun lukihäiriöt).

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1748 : 25.07.2014 klo 17:44:49 »
-- kun Empire Strikes Back tuli leffateatteriin. Sekosin täysin, enkä ole vieläkään palautunut normaaliksi.

SW:ESB on ainoa leffa, jonka loputtua olen kävellyt lippuluukun kautta uudestaan sisään ja katsonut heti perään uusiksi.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #1749 : 25.07.2014 klo 21:05:44 »
Ja taas IG ja SW ehdotukset nostavat päätänsä. Mutantteja ei voida käyttää sillä tuskin Kettu luopuu oikistaan mutta silti populaa riittää enemmän kuin riittävästi (Hämis on kysymysmerkki riippuen Sonysta).

TV-sarjaksi nuo molemmat sopisivat paremmin mutta leffoina budjettia olisi ainakin riittävästi.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1750 : 25.07.2014 klo 21:29:43 »
Ja taas IG ja SW ehdotukset nostavat päätänsä. Mutantteja ei voida käyttää sillä tuskin Kettu luopuu oikistaan mutta silti populaa riittää enemmän kuin riittävästi (Hämis on kysymysmerkki riippuen Sonysta).

TV-sarjaksi nuo molemmat sopisivat paremmin mutta leffoina budjettia olisi ainakin riittävästi.
Mutta mitäs jos Fox ja Disney tekisivät noi kaksi leffaa yhdessä?
Infinity Gauntletista voisi tehdä jopa trilogian, sehän on nykyään muodissa...näin saataisiin maksimaalinen tuotto...sama Secret Warsissa.
Ja Sony tulee kyllä mukaan, kunhan saa jotain rippeitä diilistä...sen verran huonoja noi 2 viimeisintä Spider-mania oli.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #1751 : 25.07.2014 klo 22:46:33 »
Tai sitten voisivat tehdä crossoverit, eli seitsemän peruselokuvan sarja täydennettynä viidelläkymmenelläkahdella niihin löyhästi liittyvällä elokuvalla. Joka viikko viiden elokuvan julkaisutahdilla.

Eli toisin sanoen, olisipa hienoa tuntea edes ripaus sitä innostusta, joka ensimmäisten X-men-leffojen ja Raimin Hämisten kohdalla tuntui rinnassa. Tuleehan nuo katsastettua, mutta enemmän "velvollisuudesta".

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1752 : 25.07.2014 klo 23:44:57 »

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #1753 : 26.07.2014 klo 04:21:26 »
Minulla ei ole ollut koskaan mitään intoa supersankarielokuviin. Yksi supersankareiden ominaispiirteistä ennen tuota oli juurikin se että ne ovat sarjakuvahahmoja.

SW:ESB on ainoa leffa, jonka loputtua olen kävellyt lippuluukun kautta uudestaan sisään ja katsonut heti perään uusiksi.

Nukahtaminen teatteriin on kallista lystiä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1754 : 26.07.2014 klo 08:38:02 »
Nukahtaminen teatteriin on kallista lystiä.

Heh, aika hyvä.