Kirjoittaja Aihe: Kuvitusta, kerrontaa ja sarjakuvia. Teen näitä rahasta.  (Luettu 7566 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:Kuvitusta, kerrontaa ja sarjakuvia. Teen näitä rahasta.
« Vastaus #15 : 28.12.2003 klo 17:31:53 »

Hm. Olis ehkä voinut tuon Maxin pointin kiteyttää: "valitettavasti en voi tehdä hauskojakaan hommia ilmaiseksi - elän tällä työllä, ja mulla on laskuja maksettavana" kuten itse joudun sanomaan heti aluksi jokaiseen työtarjoukseen, ihan kaiken varalta.

Tuo oli hyvä Kivi.

Maxt

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #16 : 28.12.2003 klo 23:47:42 »

Hm. Olis ehkä voinut tuon Maxin pointin kiteyttää: "valitettavasti en voi tehdä hauskojakaan hommia ilmaiseksi - elän tällä työllä, ja mulla on laskuja maksettavana"

Juuri tätä tarkoitin. Pitääkin käyttää tätä sanamuotoa jatkossa.

Olin hermostunut niistä joskus sattuneista muutamasta esimerkkitapauksista joihin viittasin aiemmin.

Jotkut eivät sittenkään käsitä. Lasku seuraa perässä viivästyskorkoineen. Mutta kaunaa ei kannata kantaa, pelin henki nyt vain on sellainen, että rahanlaskijat ja taiteilijat ovat kaksi eri asiaa, ja juuri tuota viattomuutta he niillä rahoillaan meiltä ostavat. Jos alkaa liikaa murehtia rahoja, on viattomuus mennyt, eikä oo enää myytävänä kuin illuusio.

Uhm... Nyt kyllä tipahdin täysin. Viattomuus ? Illuusio ?

Onhan ne kuvat itseasiassa vaan jonkun värisiä viivoja ja/tai sävyjä paperilla jotka luovat vaikutelman jostakin asiasta...ööö..tavallaan illuusion...

Onko taiteilijoilla / kuvittajilla jotain viattomuutta ? Myyntiin asti ? Onko minulla sitä ? Kuinka pistän sen myyntiin ?

Varpusista: Ne siis ilmeisesti muuttivat etelään ja siksi niitä ei näy enään täällä missään. Tietääkö kukaan miksi ne ovat uhanalaisten lajien listalla nykyään (vai ovatko ?), tai joitain detaileja asiasta ?  

MaxT

Minä pidin varpusista.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #17 : 29.12.2003 klo 17:33:08 »
Maxt! Miksi ammuit varpusia ilmakiväärillä. Monet muutkin ampuivat ja nyt ne ovat poissa keskuudestamme. Hiljainen hetki varpusten muistolle... kevääseen asti ainakin.