"Mitä tuohon Frisendan "surkeuteen" tulee, suosittelen Googlen kuvahakuun turvautumista muutenkin kuin mahdollisimman epäedullisten esimerkkien etsinnässä. Tulee meinaan niin komeita kuvia esiin, että edelleen hämmentää monen henkilökohtainen vihamielisyys. Vai koskeeko soimaus vain Tex-piirtämistä?"
Lainaus AskoA
Totta sanoit Asko. Tuo esimerkki sivu jonka laitoin aikaisemmin ei ehkä ollut originaali vaan viimeistelemätön sivu.
Ja tässä topikissa esittämäni ajatukset koskivat vain ja ainoastaan tätä suuralbumia josta nyt ollaan "hienovaraisesti" keskusteltu

.
Olen katsonut noita Frisendan töitä aikaisemmin jo netistä ja ne olivat hyviä. Kiitos
linkistä jonka annoit. Minulla ei ole niistä mitään negatiivista sanottavaa.
En ole sanonut ettei hän osaa piirtää. Jokainen vähänkin sarjakuva taidetta ymmärtävä näkee, että kysymyksessä on lahjakas taiteilija.
Mutta kuten vain totesin, ensi silmäykseni katsellessani sitä herätti vain ajatuksen siitä, ettei hän ole parhaimpia Texin piirtäjiä ja ei huonoinkaan.
Ja tästä päästään sillan kautta seuraavaan. Arvostelussani minulla on neljä katekoriaa jotka ovat: 1. Huono. 2. Keskinkertainen 3. Hyvä 4. Loistava
Seuraaville Texin piirtäjille annan arvosanan loistava: 1. Giolitti Alberto sekä 2. Ticci Giovanni (varsinkin vanhemmat Texin jaksot 1960-1970 luvuilta
Ja sitten hyvän arvosanan annan seuraaville: Civitelli Fabio, Venturi Andrea, Kubert Joe, Cestarot sekä Villa Claudio
Mutta enempää en sitten sano jottei tule kenellekkään paha mieli. Tämä riittänee tästä. Halusin nyt tässä samassa yhteydessä sanoa nämä piirtäjistä, vaikka näitä on käsiteltykin osiossa paras Texin piirtäjä.
Lopuksi laitan tänne lainauksen keskustelu topikista nimeltä Paras Texin piirtäjä. Alla lainaus nimimerkiltä Juha Juutinen:
"No, ei Villa saanut ääntä kun ei voinut äänestää kuin yhtä! Itse asiassa jakaisin piirtäjät kolmeen luokkaan: huiput, hyvät ja ihan paskat.
Huippuja: Ticci, Villa, Letteri, Repetto, Gilbert, Capitanio, Civitelli, Ortiz, Magnus, Monti, Cestarot
Hyviä: Nicolo, Blasco
Ihan paskoja: Galep, Muzzi, Buzzelli, Zaniboni, De La Fuente ym."