Kirjoittaja Aihe: Huonot kirjakaupat  (Luettu 10194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samu94

• Vieras
Huonot kirjakaupat
« : 23.02.2006 klo 21:08:58 »
Päätin aloittaa uuden aiheen kun en tällaista löytänyt ja voihan tällainen olla mutta en löytänyt.

Eli kertokaas huonot kokemukset kirjakaupoista.
  Itse olen varsin tyytymätön Kipa kirjakauppaan. Tilasin erään sarjakuvakirjan, ja kirjakaupan nettisivuilla mainostettiin että "Hyvän palvelun kirjakauppa", jota kauppa ei totisesti ollut!      Nettisivuilla sanottiin että kirja saapuu viikon sisällä ja jos se myöhästyy, asiakkaalle ilmoitetaan. No, yli viikko kului, eikä mitään kuulunut, vaikka koitin lähettää palautetta ja sähköpostia, ei siltikään mitään kuulunut. Niinpä päätin tilata kirjan muualta, vaikka Kipa kaupan tilaus on edelleen voimassa, mutta jos ja kun kirja joskus suvaitsee saapua, aion palauttaa sen ja moittia huonosta palvelusta, vaikka nettisivuilla palvelua niin hyväksi väitetään.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 klo 21:16:22 kirjoittanut Samu94 »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Re: Huonot kirjakaupat
« Vastaus #1 : 24.02.2006 klo 10:58:39 »
Suomalaisen kirjakaupan sarjakuvavalikoima on surkea, ainakin verrattuna Akateemisen vastaavaan. Suomalaisessa sarjikset on tungettu perimmäiseen nurkkaan ja hyllyn eteen on työnnetty korkea myyntipöytä niin, ettei sarjikset näy eikä hyllyn eteen sovi mitään etsimäänkään.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #2 : 24.02.2006 klo 11:11:36 »
Erosin Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta viime vuonna. Silti äsken postiluukusta kolahti kuukaudenkirja.

laymon

• Vieras
« Vastaus #3 : 24.02.2006 klo 12:12:36 »
Suomalaisen kirjakaupan sarjakuvavalikoima on surkea, ainakin verrattuna Akateemisen vastaavaan. Suomalaisessa sarjikset on tungettu perimmäiseen nurkkaan ja hyllyn eteen on työnnetty korkea myyntipöytä niin, ettei sarjikset näy eikä hyllyn eteen sovi mitään etsimäänkään.

En kyllä muista täkäläisen Suomalaisen Kirjakaupan harrastavan tuollaista. Ja nettipuolella Suomalaisen sarjakuvavalikoima on mielestäni Akateemisen valikoimaa parempi.

Kurik

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.02.2006 klo 13:27:27 »
Erosin Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta viime vuonna. Silti äsken postiluukusta kolahti kuukaudenkirja.

Itse erosin noin 3 kuukautta sitten Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta ja saan edelleen kuukaudenkirjan.
Onkokan tälläinen "vahinko" kovinkin yleistä ?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #5 : 24.02.2006 klo 14:55:38 »
Itse erosin noin 3 kuukautta sitten Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta ja saan edelleen kuukaudenkirjan.
Onkokan tälläinen "vahinko" kovinkin yleistä ?

On. Lähes heidän perustoimintatapansa. Myös isoja ongelmia puhelinperuutuksissa.
Pitää vielä mainita suomalaisesta kirjakaupasta. Salon ja Turun sarjakuvapuoli toimii miten sattuu. Helsinki ja netti varmaan toimivat kuin ihmisen mieli. Niin nämä kaksi mainittuakin, näillä ihmisillä vaan sattuu olemaan enemmän ongelmia.
Salossa asuva kaverini ei saanut tilaamaansa Piko & Fantasiota kahteen kuukauteen kun sitä lähetettiin ketjun sisällä ees-taas, saloon varastolle ad nauseam. Näitä sattuu.

Samu94

• Vieras
« Vastaus #6 : 24.02.2006 klo 20:08:27 »
Suomalaisesta kirja kaupasta kaverini tilasi taannoin kirjan, ja toimitus aika oli 2 viikkoa, ja sitten ku oli kulunut reilusti yli kuukausi, ilmoitettiin että kyseinen kirja on loppuun myyty, että semmoista palvelua...
Voihan tämä olla poikkeustapaus, vai onko muillekin sattunut moista?

Samu94

• Vieras
« Vastaus #7 : 04.03.2006 klo 21:52:41 »
Onko kellään kokemusta kaupasta lehtitoimisto kukkonen oy? siellä kun on aku ankan juhlasarjoja, mutta ois kiva tietää, onko luotettava kauppa.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #8 : 06.03.2006 klo 09:19:17 »
Onko kellään kokemusta kaupasta lehtitoimisto kukkonen oy? siellä kun on aku ankan juhlasarjoja, mutta ois kiva tietää, onko luotettava kauppa.

Perjantaina Lahdessa käydessä Kukkosen tila oli vuokrattavana, mihin lienee siirtynyt.

-P.

Samu94

• Vieras
« Vastaus #9 : 06.03.2006 klo 09:33:25 »
Perjantaina Lahdessa käydessä Kukkosen tila oli vuokrattavana, mihin lienee siirtynyt.

-P.

Hihii...  :D

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #10 : 06.03.2006 klo 18:25:41 »

Majailee nykyisin osoitteessa Hämeenkatu 15 A 5. Kai siinä joku järki on siirtyä kadunvarsipaikalta kolmanteen kerrokseen, mutta minulle ei heti tule mieleen.
http://www.lehtitstokukkonen.fi/

Olen paikan päältä aina välillä muutaman albumin ostanut mukavan palvelun kera. Postimyynnistä ei ole kokemuksia.

Huitsi

• Vieras
« Vastaus #11 : 07.03.2006 klo 20:02:13 »
En kyllä tiedä mitään huonoa kirjakauppaa...

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #12 : 08.03.2006 klo 02:11:20 »
Kirjakauppoja?

- Funny, you've got a lot of books here....
- Yes, we do, but we don't have "David Coperfield"  with one P by Edmund Wells.
  ;D

Timo
« Viimeksi muokattu: 08.03.2006 klo 02:30:08 kirjoittanut Timo Ronkainen »

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #13 : 09.03.2006 klo 15:41:44 »
Suomalainen kirjakauppa on huono. Kertaakaan en ole löytänyt sieltä etsimääni kirjaa tai tuotetta. Jos yritän tilata, sanotaan ettei ole meidän keskuspaikan tietokoneella.

Oulussa on kaksi Suomalaista kirjakauppaa. Olivat tehneet Stockmannin kanssa diilin olla tuomatta Akateemista Ouluun kymmeneen vuoteen tai jotain. Joku tiennee tarkemmin mitä saastaa bisnesnilkit puuhaavat ettei elinkeinoelämä edes vahingossa palvelisi kuluttajaa.

Tänään kysyin V niinkuin verikostoa Salon Suomalaisessa kirjakaupassa siksi että eräs kvaakilainen arvioi sen korkealle Salon Seudun Sanomissa. Muutamassa päivässä luvattiin toimittaa. Syökööt paskaa, tilaan netistä.

laureline

• Vieras
« Vastaus #14 : 09.03.2006 klo 15:54:29 »

Itse olen varsin tyytymätön Kipa kirjakauppaan.

Niin minäkin >:(

Mun kirjoja on siellä myynnissä... oli viime syksynä Kipan kahdeksanneksi ostetuin genressä kaunokirj.(Kalevan mukaan) Menin myöhemmin käymään ja kysymään että onko vielä mennyt mun kirjat kaupaksi. Myyjätär vastasi ettei niitä kukaan osta, katselin että missäs ne mun kirjat sitten on? Oli tungettu suunnilleen hyllyn alle niin ettei kukaan varmasti löytäisi niitä.  :'( Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan paitsi Muhametti Oulussa.