Markku Myllymäki: Vauhdikas ja selkeä kuva, mutta oikean jalan kenkä näyttää naurettavan kaposelta.
Veli Loponen: Oikein eläimellinen tikru. Vasemman käden pikkurilli tosin sojottaa ihmeellisesti..
Kojocci: Kaula on todella hämyinen. En oikein saa selvää, että onko kissa selin vai kohti kameraa. Jos on selin, niin kaula ei mitenkään voi noin paljoa kääntyä (jollei mirri ole manattu tai imitoi pöllöä).
O.K.: Puolen tunnin kriittinen tuijotus ei auta minua keksimään pahaa sanottavaa tästä. Makuukammariasennosta plussaa!
Sika: Toihan on ilmetty minä, kun olen viikon ollut käyttämättä höylää
Fiilis-mato: Länsimainen chibi. Rauhallinen fiilistelykuva.
Kojocci2: Valkoinen tausta syö hahmon rajat, vaikka värimaailmaltaan on tosin sähköinen ja "tehokas".
Kuikka: Vähän myrtsi ilme

Vasemman käden kyynärtaive ja ranne liian kapeat ja kaulan varjostus luo sikaniskaisen mielikuvan.. Muuten ainakin anatomisesti oikeaoppinen.
Holle: Rento ja kiltti kuva. Sopisi kuvitukseksi lasten DC-oppaaseen.
vihakone: Kissakuvaan sopii mainiosti taustaväriksi vihreä, antaa luonnollisen raikkaan tunnelman. Muuta valitettavaa en keksi, paitsi taaimmainen silmä on oudohko.. ja kehoittaisin kissanaistasi seuraavan kerran valitsevan silmämeikkinsä huolella. Sinen väri on murhaa noiden silmien kanssa.
Oman kyhäelmän laitan esille huomenissa ja kaikki olonsa sorsituksi tuntevat saavat kritisoida sydämensä kyllyydestä tikku-ukkoviritelmääni!