"Long time no see", sanoi kalapuikko toiselle paistinpannulla.
---
Sutaisin tällaisen kisulinaisen. Onhan siinä yhtä jos toistakin vähän perssiistä, mutta en jaksa hioa tätä kuvaa enää. Harjoitusta vain.

Ja muutama kommentti muiden töistä:
Markku on päässyt tosi paljon eteenpäin since viime näkemän. Kuvissa on asennetta ja actionia ja se on miun maun mukkaan. Viimeisin kuva oli todella hyvin tehty. Ilmeisesti mallin kera?
Samaa on sanottava
Velin anatomiasta. Paranee koko ajan. Väritys on vähän räikeää...
Kojoccin 3D-hahmot on kiinnostavia, mutta vähän liian ilmiselviä 3D-hahmoja. Sitten, kun ei tule enää heti ensimmäiseksi kuvasta mieleen Poser ohjelma, niin diggailen takuulla enemmän.
Ok.n kissan pää on tosi tosi hyvä! Vartalo ei tee samanlaista vaikutusta. Samaa voisin sanoa Kuikan työstä. Siitä ekasta.
Sika. heheh!
Holle tekee niin tunnistettavaa jälkeä. Ja pidän siitä koko ajan enemmän. Ehjästä kokonaisuudesta kaikessa mitä teet.
Vihakone. Hyvä työ. Jättäisin tuon sydänkuplan pois. On mukavampi keksiä itse mitä hahmon ilme kuvastaa. Varsinkin kun se on noin vänkä!
Reima. Tuo on tyylikäs. Hallittua suttua!!!
Rama. Tosi hyvin tehty, vaikka mangatyyli ei minuun yleisesti iskekään.
Marj. Omaperäisyydestä pisteitä. Vähän lattea kuvakulma suoraan sivusta.
Tertsi. Minua huvittaa positiivisella tavalla tuo konttaava ihmiskissa. Hauska idea!
Psychic. Samalta hahmolta näyttää toistamiseen. Pisteet siitä!
Jukka. Todella hieno! Upeaa anatomiaa ja simppelin toimiva toteutus. Mustavalkokuva toimii ehkä parhaiten.
Pertti. Pylväskissa viehättää. Sopisi hyvin humoristiseksi kuvituskuvaksi.
Tero M. Ehkä yksi parhaita tekosia, mitä olen sinulta nähnyt. Tunteikas kuva.
SK. No huh! Tuo on täyttä pro tasoa! Jälkimmäinen asento on järjettömän toimiva!!!
Veijo. Tuo on miellyttävä kuva. Ehkä juuri tekniikkansa osalta. Reisi vähän miten sattuu, mutta ei se menoa haittaa.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)