Kirjoittaja Aihe: X-Men ja muut mutantit  (Luettu 403568 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: X-Men ja muut mutantit
« Vastaus #1215 : 12.03.2012 klo 21:22:41 »
DoFP =Death of Frank  Purson ???  Eikun...
Onko nyt niin että tarinassa unohdettiin että Roguekin voisi siirtyä?

Days of Future Past (ja Present mutta tuo on vissiin jo unohdettu).

Enpä muista että Rogue olisi siirtynyt (bamfilla tai ilman) vähään aikaan (ellei sitten Necroshassa siirtyillyt).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #1216 : 13.03.2012 klo 06:33:36 »
Mulla on kyllä sellainen fiilis että meillä menee likimain kaikki mielipiteet ristiin siitä mikä pelittää ja mikä ei. Joten uskon että sinä saattaisit pitääkin tästä.

No, oikeastaan se minkä olen itse huomannut, on että sinä yleensä tykkäät asioista joista en ole koskaan kuullutkaan. Mutta on siellä paljon semmoista mistä olen pitänyt.

Itse en usko että ikinä tulisin pitämään yhdestäkään X-tarinasta niin paljon että voisin edes jokseenkin vilpittömästi sanoa sitä hyväksi. Ja en myöskään pidä siitä miten X:ssä muutetaan kokoajan status quota. Kuten en monista muistakaan asioista.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #1217 : 14.03.2012 klo 01:12:27 »
Ei tuo Schism NIIN hyvä ole verrattaessa Claremontin ajan parhaisiin. Onpahan selkeä tarina (Jason Aaron) ja huippupiirtäjät (joka osassa omansa).
Ainoa jonka piirros toimii on Acuna. Frank Cho, josta pidän, tekee huonointa jälkeä pitkään aikaan ja enin osa piirtämistään hahmoista näyttää OUDOILTA. Pacheron kuvitus oli ihan horroria eikä Alan Davis ja Adam Kubert juurikaan toimineet. Se niistä huippupiirtäjistä.

"Prelude to Schism" olikin sitten kökköä, ja tarkoitettu lähinnä x-maailmaan tutustuville. Aloituspisteeksi uusille koko tapahtuma on suunnattukin. SIksi kai Lönkka ei pitänyt.
Prelude ei le tuttu eli ei vaikuttanut mielipiteeseen.

Jonninjoutava juoni jossa uhka ei ollut lainkaan pelottava (vrt vaikka likimain sama tilanne 60-luvulla Neal Adamsin tekemänä), osa pahiksista oli täysin naurettavia (esiteinit Hellfire klubin ratissa) ja päähahmojen välille synnytetty kiista ei tuntunut laisin uskottavalle. Ainoa syyhän tuolle oli se että kustantajan piti saada kasvatettua markkinaosuutta jotenka lippulaivan jakaminen kahdeksi nimikkeeksi oli kaiketi selkein vaihtoehto; enin osa fanipojista kuitenkin jatkaa molempien seuraamista vaikka sarja on jo piiitkään kumissut onttouttaan.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #1218 : 14.03.2012 klo 06:17:51 »
Jonninjoutava juoni jossa uhka ei ollut lainkaan pelottava (vrt vaikka likimain sama tilanne 60-luvulla Neal Adamsin tekemänä), osa pahiksista oli täysin naurettavia (esiteinit Hellfire klubin ratissa) ja päähahmojen välille synnytetty kiista ei tuntunut laisin uskottavalle.

Mistä tämä kiista sitten syntyi?
Mikä siitä teki epäuskottavan?
Mihin Neal Adams juttuun viittaat?
Mikä uhka?
Mitä hemmettiä jotkut teinit tekevät Hellfire Clubissa?
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #1219 : 14.03.2012 klo 17:50:04 »
Googleta; sedällä on muutakin tekemistä kuin vääntää rautalangasta  -sorry  ;)

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #1220 : 20.03.2012 klo 21:39:44 »
Luinpa viimeinkin kuun X-Menin. Vähän... mitäänsanomaton numero. Ei huono, mutta ei mitään kovin mieleenpainuvaa. Eräs vanhahko hahmo taisi heittää vispilänsä nurkkaankin.

Kuvitus ihan mallikasta, vaikka en lopun maalaus-tyylistä juuri pidäkään. Dodsoneita ei valitettavasti näkynyt tässä numerossa. Eikä myöskään vieläkään varmistusta, onko ensi numero viimeinen vaiko eikö. Tämä jäi jännittämään oikeastaan enemmän, kuin Toisen Tulemisen jatko.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #1221 : 21.03.2012 klo 20:45:44 »
Eikä myöskään vieläkään varmistusta, onko ensi numero viimeinen vaiko eikö. Tämä jäi jännittämään oikeastaan enemmän, kuin Toisen Tulemisen jatko.

Ei myöskään Egmontin sivuilla näy, seuraava numero tulee 11.4 ja sen jälkeen ei mitään.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #1222 : 24.03.2012 klo 11:46:55 »

Itse en usko että ikinä tulisin pitämään yhdestäkään X-tarinasta niin paljon että voisin edes jokseenkin vilpittömästi sanoa sitä hyväksi. Ja en myöskään pidä siitä miten X:ssä muutetaan kokoajan status quota. Kuten en monista muistakaan asioista.

Jos on tuota mieltä, on todennäköisesti... Sillä hyviä X-tarinoita on pilvin pimein. Dark Phoenix-saga, Morrisonin kyhäämät tarinat, Messiah Complex. Ja sata muuta. En ole itse X-fani, vaan hyvien tarinoiden fani.
Kyllä vika on lukijassa, jos sanoo muuten olevansa supersankarifani. Joko hän ei ymmärrä lukemaansa, tai on muuten vaan outo.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #1223 : 24.03.2012 klo 16:25:06 »
Jos on tuota mieltä, on todennäköisesti... Sillä hyviä X-tarinoita on pilvin pimein. Dark Phoenix-saga, Morrisonin kyhäämät tarinat, Messiah Complex. Ja sata muuta. En ole itse X-fani, vaan hyvien tarinoiden fani.
Kyllä vika on lukijassa, jos sanoo muuten olevansa supersankarifani. Joko hän ei ymmärrä lukemaansa, tai on muuten vaan outo.

Itse olen myös periaatteessa hyvien tarinoiden fani, mutta Ryhmä-X:n suhteen minustaa joutuu aika paljon ajautumaan siihen tilanteeseen että on pidettävä hahmoista, ja minä kyllä pidän, en ole välttämättä fani.

Morrisonin tarinat ovat ainoa joka minua on kunnolla miellyttänyt menneinä vuosina. Ja vanhoihin Claremontin Ryhmiksiin...sanotaan nyt vaikka niin että en ole ikinä saanut niihin niin suurta suhdetta. Alkupuoli oli ihan ok, mutta mitä pidemmälle mentiin Dark Phoenix saagasta eteenpäin, sitä huonommaksi muuttui.

Messiah complex oli tosin kieltämättä ensimmäinen kiinnostava ja helppolukuinen X-tarina House of M:n jälkeen. Mutta pääasiassa Morrisonin jälkeen on ollut vain pieniä onnistumisia ja ihan ok tarinoita, mutta ei mitään mikä olisi vaatimaani tasoa.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #1224 : 02.04.2012 klo 11:56:27 »
Onkos kellään lopullista tietoa siitä, jatkuuko Ryhmä-X:n suomalainen julkaisu vaiko ei?

Tuli nimittäin juuri yllättäen kestotilauslasku numeroista 2/12-1/13 ja tuntuisi hölmöltä moinen maksaa, jos lehteä ei ole luvassa...
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1225 : 02.04.2012 klo 16:43:33 »
Onkos kellään lopullista tietoa siitä, jatkuuko Ryhmä-X:n suomalainen julkaisu vaiko ei?

Tuli nimittäin juuri yllättäen kestotilauslasku numeroista 2/12-1/13 ja tuntuisi hölmöltä moinen maksaa, jos lehteä ei ole luvassa...

Saisikohan tuohon vastauksen soittamalla tilaajapalveluun? Päätös asiasta on varmasti jo tehty. Ehkä asiasta halutaan kertoa virallisesti vasta huhtikuun numerossa, joka ilmestyy 11.4.

Egmontin julkaisukalenterin tilattavissa lehdissä ei edelleenkään näy Ryhmä X:ää toukokuun jälkeen. Arvaus: lehti ei jatku, mutta spessuja tulee loppuvuonna?

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #1226 : 02.04.2012 klo 17:15:04 »

Omassa laskussani oli mahdollisuus maksaa puolet, joten sen maksoin, kun ei tiedä vielä jatkosta.
Welcome back, Frank.

Tepes

• Jäsen
« Vastaus #1227 : 02.04.2012 klo 18:10:35 »
Minulle tuli myös lasku, tai oikeastaan ensimmäinen maksumuistutus (enkä melko varmasti ole mitään muuta laskua saanut). Eräpäivä on 10.4. päivä ennen seuraavaa numeroa, eli jos odottaa sinne asti ja lehti jatkuukin, ehtii tulla toinen muistutus.

Tänään ei taida enää asiakaspalvelu vastailla, mutta täytyy yrittää sinne myöhemmin.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #1228 : 02.04.2012 klo 21:11:21 »
Kyllä Ryhmä-X jatkuu, ainakin tämän vuoden ajan!

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #1229 : 02.04.2012 klo 21:27:11 »
Kyllä Ryhmä-X jatkuu, ainakin tämän vuoden ajan!

Jepuli-hepuli!

Hieno uutinen, pitääkin pistää lasku siis samantien maksuun. Rock!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!