Jos on tuota mieltä, on todennäköisesti... Sillä hyviä X-tarinoita on pilvin pimein. Dark Phoenix-saga, Morrisonin kyhäämät tarinat, Messiah Complex. Ja sata muuta. En ole itse X-fani, vaan hyvien tarinoiden fani.
Kyllä vika on lukijassa, jos sanoo muuten olevansa supersankarifani. Joko hän ei ymmärrä lukemaansa, tai on muuten vaan outo.
Itse olen myös periaatteessa hyvien tarinoiden fani, mutta Ryhmä-X:n suhteen minustaa joutuu aika paljon ajautumaan siihen tilanteeseen että on pidettävä hahmoista, ja minä kyllä pidän, en ole välttämättä fani.
Morrisonin tarinat ovat ainoa joka minua on kunnolla miellyttänyt menneinä vuosina. Ja vanhoihin Claremontin Ryhmiksiin...sanotaan nyt vaikka niin että en ole ikinä saanut niihin niin suurta suhdetta. Alkupuoli oli ihan ok, mutta mitä pidemmälle mentiin Dark Phoenix saagasta eteenpäin, sitä huonommaksi muuttui.
Messiah complex oli tosin kieltämättä ensimmäinen kiinnostava ja helppolukuinen X-tarina House of M:n jälkeen. Mutta pääasiassa Morrisonin jälkeen on ollut vain pieniä onnistumisia ja ihan ok tarinoita, mutta ei mitään mikä olisi vaatimaani tasoa.