Okei, haaste on siis voimassa.
Pieni selitys lienee paikallaan tuosta arvonnan kohteesta. Seinälläni oli tyhjä paikka taululle. Jo vuosia olen miettinyt siihen sopivaa teosta. No, tilasin netistä kaksi Holdawayn Modesty-originaalia. Ne näyttivät oikein hyviltä kehystettyäni ne (panin yhteen tauluun kaksi strippiä). Siispä tilasin kaksi strippiä lisää toista taulua varten, tyhjä tila seinällä on näet melko iso. Mutta tilaukseni jälkeen huomasin, että olivat päivittäneet katalogiaan ja siellä oli yksi uusi AIVAN mielettömän hyvännäköinen strippi. Pakko oli ostaa sekin.
Minulla oli siis yksi ylimääräinen strippi käsissäni. Asunnossani ei ole sille sopivaa paikkaa. Ja strippi kaipaa kipeästi kehystämistä, se on jo hieman nuhraantunut, onhan se piirretty joskus 60-luvulla. Meinasin ottaa sen mukaan festareille ja kysyä vaikka Makedoniasta, ostaisivatko he sen ja mihin hintaan. Sitten tuli mieleen tämä Kvaak-haaste ja se tuntui jotenkin mukavammalta tavalta päästä eroon kyseisestä stripistä.
Toivoisinkin, että se joka sen voittaa, ei jättäisi sitä rypistymään jonnekin laatikon pohjalle.
Ja arvonnasta: Karsin arvontaan osallistuvista hällävaliä-duunit pois. Mutta totta kai nopeastikin voi tehdä hyvää sarjakuvaa ja piirustustaito tai sen puute ei ole todellakaan syy olla osallistumatta.
Lykkyä pyttyyn itse kullekin!