Oli joulu ja odotin kovasti saavani Nikke palaa lomilta -kirjan, sillä VesaKoolla joka on Sarjainfon päätoimittaja ja Tertsillä joka piirtää MTV3:lla oli jo uusin Nikke omissa hyllyissään. Itse asiassa olin paketista melko varma, sillä olin kertonut kirjasta Joulupukille hyvissä ajoin. Sain kuitenkin vain yhden kirjan sisältävän paketin ja siinä oli Don Rosaa. Kokeilin itkeä vähän, mutta se ei auttanut, eikä tämän ikäinen henkilö voi enää uhata karkaavansa kotoa ja tappavansa itsensä kirjan tähden, joten joulu meni ankkojen seikkailuja lukiessa ja syödessä suklaata.
Joulun jälkeen menin pikimmiten kirjakauppaan paikkaamaan Joulupukin erehdystä ja sainkin viimeisen hyllyllä makoilleen kappaleen. Tuskallisesti säästelin kirjaa uuteen vuoteen asti jolloin nautiskelin kirjasta suklaan kera.
Olin nimittäin saanut lahjaksi paljon suklaata, laatikollisen Brunbergin marsipaanisuklaata ja laatikollisen Fazerin geishoja. Marsipaanisuklaat olivat jotenkin rasvaisen oloisia siinä missä geishat olivat mukavan kevyitä. Sitten minulle tuli hiukan huono olo ja päätin ottaa hiukan taukoa suklaan syömisestä ja muutoinkin jos syö samalla kun lukee, on mahdollista että tuhrii kirjansa ja sitä en halua.
Kun kaiken lisäksi lukemisen lomassa katsoin useita jaksoja Top Gear –ohjelmaa ja söin suklaata niin kirjasta on vieläkin noin 100 sivua lukematta, eli tätä ihanuutta riittää vielä torstaihin asti jos säännöstelen oikein. Kaikki Top Gearit katsoin jo.