Nyt on mennyt quottaukset sekaisin, vaikka Staalo on kyllä minustakin kohtuullinen Coplandissa. Kyseinen filmi vain on valitettavasti aika mitäänsanomaton siihen ladatusta potentiaalista huolimattta. James Ellroy kun sen olisi käsikirjoittanut niin... Italian oriin uudemmasta roolikuvastosta mainittakoon myös visiitti ranskanpatonkiäksön Taxi kolmosessa.
Näemmä tosiaankin tuli laitettua sanoja väärän miehen suuhun, anteeksi Rami

Ja tuli sitä elokuvan (Cop Land) nimikin kirjoitettua virheellisesti yhteen (hyvä minä).
Cop Land oli kyllä pieni pettymys kaiken sen hypen jälkeen, mutta ihan piristäväksi pikku pätkäksi minä sen totesin.
Vaikka filmi ei ollut se uusi L.A. Confidential niin ihan kelpo teoshan se silti.
James Ellroyn mahdollisesta paremmuudesta Cop Landin käsikirjoittajana en enää uskalla vastaan väittää, mutta huomautan silti miehen kyhäämän Dark Blue elokuvan tarinasta
<---mikä mielestäni suhtautui turhan köykäisesti (enempi vähempi) käsittelemäänsä aiheeseen.
Muistaakseni ainakin VanDammen Universal Soldier ja/tai Hard Target sekä Seagullin Kaappaus Missä-lie-tällä-kertaa nähtiin pikaisesti Suomenkin teattereissa.
No, mainio Street Fighter AINAKIN.
Vai muistanko ihan väärin?
En nyt itsekkään uskalla tässä päätäni joka käänteessä pantiksi pistää, mutta Street Fighter on pyörinyt meidän teattereissamme.
Hard Targetin uskoisin käyneen kankailla, mutta tarkkaa muistikuvaa ei minulla moisesta ole.
Ainakin Hard Targetin ohjaajana toimi John Woo, joka taasen omana aikanaan sai filmin kuin filmin Finnkinon esityslistalle.
Dammen Rainbow Six:in taktiikoille naurava anti-tero elokuva Sudden death on kankaita jossain määrin nähnyt.
En nyt vanno tekeleen meillä pyörineen, mutta ihan teatterielokuva se on.
Seagalilta taas, no molemmat kaappaus elokuvat ovat tainneet meidänkin kankaamme valloittaa.
Ja miehen Exit Wounds taisi myös olla valkokangas elokuva.
Mikäli joku tietää paremmin, niin toivon hänen korjaavan mahdolliset virheeni.