ohboyohboyohboy

Itse ainakin odotan tätä samalla poikamaisella innostuksella, jolla tuli ysärin puolivälissä ekaa kertaa luettua Sin cityjä. Traileri kolahti aivan kybällä! Eikä edes hävettänyt kun kylmät väreet tuli parissa kohtaa. Vaikka sinänsä klisheinen box-office actionleffa hehkutushan toi on, niin ei tosta pääse mihinkään! Pakko nähä...
Jännittää kyl kans että tuleeko tosta sit ihan sontaa. Tällä hetkellä vaikuttaa hyvältä, Frank-pappakin siunaa projektia. Jos toteutustavassa jokin minua arveluttaa, niin juuri tuo sarjakuvatyylisyys. Siis jos yritetään muistuttaa sarjakuvaa liikaakin. Tekijät ovat sanoneet haluavansa miellyttää sarjakuvan alkup.faneja (jos joitain), mutta minusta ainakin tuntuu tyhmältä vain toistaa sarjakuva ruutu ruudulta leffaksi. Kun kerran tehdään elokuva niin tehdään sitten elokuva, eikä joka kuvaa käsitellä näyttämään millerin tussijäljeltä. Toivotaan ettei näin kuitenkaan käy.
Ootteko muuten nähny ton netissä kiertävän 5 minuutin pätkän elokuvasta? Näin joku tästä kirjoitti: "This are NOT the Sin City trailer from Apple and various other pages, its a trailer that got shown at Comiccon last year, and got pulled from all webpages VERY fast after. Its 3 min of "The Customer is always Right", the short movie Rodriguez made to convince Miller to let him make the movie, and then 3 min more of various clips."
Torrentin tuohon itse löysin ainakin täältä etsimällä:
http://tracker.piratbyran.org/.....
PS. Harmittaa kyllä sikana ettei noita LIKEn suomeksi julkaisemia albumeita taida saada enää uutena mistään.

Olisi pitänyt ostaa silloin...