On se niin perkeleen hienoa, että Jiksillä on rahaa ostaa isompi kämppä ja varaa vähentää sarjakuvien ostoa. Perkele. Minä käytän kuukaudessa tasan yhteensä 20 euroa siihen, että saan leffoja, sarjakuvia ja kirjoja. Silti minulla ei ole koskaan rahaa edes vittu vessapaperiin. Puhumattakaan että ostaisin vielä asunnon. Voit toki sanoa vapaasti, että mene vittu töihin, hippi! Niin olen menossakin. Nimittäin UUTEEN työhön. On se muuten perin jännää, että nykyään keikkatyöstä saa enemmän rahaa kuin normaalista työstä. Paskat minä ala raatamaan kuin orja, jotta pomo voi haukkua minut ja antaa minulle palkan joka on pienempi kuin se mitä työpaikan laiskin työntekijä saa tekemättä mitään, vaan koska hänellä on joku ******* peritty oikeus. Jos työpanostani ei arvosteta edes senkään vertaa että minua kohdeltaisiin kuin ihmistä, niin mieluiten olen vaikka työtön, koska silloin minua edes nöyryytetään Kelan kassalla syystä. Joo, sano vaan että elämä on kovaa ja lässyn lässyn lää. Orjatyötä en tee, ja sillä selvä. Haluan edes saa työstä siihen kuluttamani ajan verran iloja, kuten uusien asioiden oppiminen, mielekkään homman tekeminen, ihmismäistä kohtelua tai vittu edes hyviä työtovereita. Sattumalta tulevassa työpaikassani on nämä kaikki. Kun haittoja tulee enemmän kuin etuja, niin silloin kyllä etsin paremman paikan. Ja tälläkin saadulla rahalla maksan sen, mitä tarvitsen ja loput menee säästöön. On se niin perhanan mukavaa että rikkaiden kakarat pääsevät vaikka vittu Japaniin ja takaisin 6 kertaa päivässä syömään yhden riisikakun, ja minä saakeli saan hakata päätäni seinään että saan edes vessapaperia. On se niin **** kiva. Ja tässä kaiken paskan keskellä pitäisi vielä pitää kämppä siistinä, syödä jotain, tehdä v***** edes jotain elämällään jne. jotta ei joutuisi pöpilään ja menettäisi tätä kaikkea niin maan ***** kivaa. Ai pitäisi ampua itsensä? No, ei kävisi mielessäkään. Se on luovuttamista ja jos siinä ei onnistu, niin asiat muuttuu vielä paskemmaksi.
Minäkin kritisoin melkein jatkuvasti samoista aiheista. En aina. Mutta on minulla varmasti omat marinan aiheet jotka varmasti vituttaa. Mutta onko se nyt niin perkeleen iso asia jos haukun kerran kuussa Astonishing X-Menin paskaksi, jos se edes auttaa sitä etten hauku ihmisiä paskaksi yhtään niin paljon kuin pitäisi? Haluaisitteko mielummin että valitan tuolla Kerro Murheesi ketjussa tunnin välein siitä kuinka paskaa elämä on? Se vasta ei kiinnosta ketään. Suokaa meille oikeus valittaa, ja valittakaa itsekin. Se hemmetin valitus on tuonut teille kahvia ostettavaksi kauppoihin viimeiset puol vuotta ja sitä kautta tuonut valtiolle veroja ja ne samat verorahat pitävät yllä kaikkea Suomen toimintaa. Ei lisättävää.
Anteeksi jos jotakuta ahdisti tämä purkautuminen, mutta Saakeli kun ottaa pattiin joidenkin ihmisten logiikka.