Axuz is here again! Muutama ehti jo ihmetellä, minne hävisin. Olen liikuttunut. Kiitos huolenpidosta rakkaat kollegat. Madagaskarin suurimmalla luonnonsuojelualueella tuli vietettyä antoisa sademetsäekskursio ja nyt on liejussa ryömitty, jalokivenväristen sammakoiden perässä rämmitty, miljoonan moskiiton pistot ja malarialääkkeen sivuvaikutukset koettu... Mutta tunsinpahan vihdoinkin pitkästä aikaa taas eläväni! No ei siitä enempää. Aika piirrellä taasen...
Niin... tää Elektra...
Mitäs vikaa Jenniferissä on? Mullon ollu viime kuukausina sellanen näppituntuma, et yllättävän monen angstin lähde ylipäätään koko Jenniferistä tuntuu olevan enemmän se, että sen "rakettimainen" suosion nousu vain yksinkertaisesti on monien mielestä ärsyttävää...
Viis arvostelijoista... Jennifer on AAH! Jennifer on OOH!

Ei, kyllä mun on sanottava, että Jennyssä on sitä jotain. Ei ole Jennyn vika, et tuottajat ja ohjaajat ei osaa käyttää mimmiä oikein...
Jos sanotaan pari sanaa Jennyn ulkonäöstä, lukuisat tyypit on sanonu, et mun naismaku on tiettyjen esimerkkien valossa hieman "outo", mutta Jennifer tekee poikkeuksen tässä. Jenny on ehkä eräitä ainoita yleisesti hyvännäköisenä pidettyjä näyttelijöitä, jonka olen itsekin allekirjoittanut hyvännäköiseksi. Kaikkien muiden miesten kanssa yhteisiä muita julkkiskaunottaria ei sitten taida muita ollakaan. Esim. Julia Roberts ei mun mielestä oo oikeen minkään näkönen. Puoliso taas kategorisoi sen yheks maailman kauneimmista...

Heh... Eli nyt puhuttiin vain ulkonäöstä... Näyttelijänlahjoista voidaan sitten puhua joskus toiste lisää...

Odotan innolla Jennyn uutta leffaa... Mietin vain tässä, et kannattaako Elektraan perehtyä vähän tarkemmin sarjakuvien kautta ennen leffaan menoa vai pitäisinkö itseni tuoreena ja avoimena tulevalle ja jättäisin asian leijumaan...? Eipähän olis ainakaan turhan korkeita ja kriittisiä odotuksia...