Tuntuuko muuten kenestäkään oikeasti, että Elektrasta tulee yhtä kauhea cat-astrofi kuin Kissanaisesta? Jennifer ehkä näyttää enemmän maajussin tyttäreltä keskilännestä kuin kreikkalaiselta eliittitappajalta, mutta ainakaan hänen roolihahmoaan ei ole vaihdettu Elektra Natchioksesta miksikään Betty Sue Andersoniksi...
Periaatteessa Kissanaisessa minua häiritsee eniten se, että Pitof tuhlaa aikaansa moiseen köntsään. Olisi mielestäni vähän sama, kuin jos Takashi Ishii pistettäisiin ohjaamaan uutta James Bondia. Ei mielestäni persoonallisia ohjaajia kannata haaska tuollaisiin Studio-leffoihin, missä ohjaaja tekee, mitä rahamies sanoo.
Wilpuri ei ehkä näe Jenniferissä Frank Millerin Elektraa, mutta ainakin se on se hahmo, jota yritetään valkokankaalle sovittaa, kaikkine kompromisseineenkin. Kyllä siinä tosissaan yrittämisen makua on. Kissanainen ei herätä minkäänlaista luottamusta.
Täytyy sanoa, että minä jopa odotan tätä elokuvaa. Pelkään pahinta, mutta toivon, että tästä tulisi vähintäänkin hyvän näköinen elokuva. Millerin synkeää visiota en odota näkeväni pätkässä, koska kyseessä on kuitenkin kai aika ison rahan leffa, mutta jos olisi edes hienoja koreografioita ja oikeasti raivoisia kamppailuja (ei siis mitään "CGI ukko mätkii CGI metallitangolla CGI ukkoja" -taisteluja tyyliin Matrix Reloaded), niin olen ihan tyytyväinen. Minä onnistuin jopa ihan nauttimaan DD:stä, vaikka se olikin kökkö. Uskon (tai ainakin toivon), että Elektrasta tulee parempi.