Kauhuun ikärajaksi 18 ja Jonesille 11 olisi sopivampi.
Indiana Jonesia ja Tuomion temppeliä kävin tuoreeltaan elokuvateatterissa katsomassa. Koska mulla ei ollut silloin vaadittua 16 ikävuotta plakkarissa, piti ottaa äiti mukaan. Oliki kyl viimenen kerta. Siinä vaiheessa ku alko kaiuttimista kuulua "KAA-LII-MAAAA" ja sydämiä revittiin rinnasta paljain käsin, äiti tarraa mua pitkin kynsin olkapäästä ja ryhtyy kirkumaan. Arvatkaa vaan nolottiko.
Psykoa ei uskaltanu kattoo ku päivänvalossa ja kymmenen parhaan kaverin kaa. Mut jukra kun sen sai katottua. Ei tuntunu enää Painajaiset Elm streetillä sun muut teini-slasherit miltään.
Mulle kauhuelokuvien katsomiset oli jonkinlaisia miehuusriittejä. Tärkeitä etappeja aikuisuuteen.
Ymmärrän kyllä hyvin että toiset voivat olla toisia herkempiä. Asuinkumppanini ei uskalla käydä kellarissa yksinään ja saa painajaisia pelkästään Salaisten kansioiden tunnusmusiikista tai Anthony Hopkinsin kasvojen näkemisestä.
En silti näe ikärajoja mielekkäiksi kuin korkeintaan suuntaa-antavina opastuksina. Kaikenlainen holhoaminen on mun mielestä niin typerää. Eiköhä sitä jokainen itse huomaa mitä uskaltaa katsoa ja mitä ei. Turmeleville vaikutuksillekaan mä en osaa ku nauraa räkäsesti. Katsokaa nyt kuinka hieno nuori mies minustaki on tullu vaikka kaiken maailman paskaa on tullu katottua ja luettua vaippaikäsestä asti.

Asun päiväkotia vastapäätä. Oli taas hyvät keskustelut menossa ku tupakalla kävin. Kaikkea en kuullu mut erotin ainaki sanat "pissaa", "kuolaa", "verta", "suusta" ja "korvasta".