Kirjoittaja Aihe: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat  (Luettu 253358 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Marvel

• Jäsen
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #225 : 19.10.2013 klo 12:19:27 »
Ehdottakaa jotain hyvää Venom, Carnage tai Spiderman sarjakuvaa jonka saa CDONista. Hinta 10-20e.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #226 : 19.10.2013 klo 20:16:13 »
Ehdottakaa jotain hyvää Venom, Carnage tai Spiderman sarjakuvaa jonka saa CDONista. Hinta 10-20e.

Venom Circle of four ei ollut mikään huono sarjistarina mutta ei tosin mitään ehdotonta a-luokkaakaan.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #227 : 19.10.2013 klo 23:29:10 »
Minä tein jotakin mitä en ole tehnyt varmaan 10 vuoteen: ostin tietokonepelin vapaaehtoisesti.

Kahdella eurolla löysin Heroes of Might and Magic III:n, eikä hajuakaan mahtaako se edes toimia. Kohta ajattelin kokeilla. Yksi niistä kymmenestä pelistä mistä pidän ja jonka olen pelannut jo puhki tuhansia kertoja mutta jotenkin epäilen, että jos saan sen toimimaan, saan taas sanoa hei hei vapaa-ajalle joksikin aikaa.

En voi väittää olevani ekspertti asiassa, mutta ihan mielenkiinnosta: miksi se sieltä pitää tilata? Eikö joku adlibris olisi parempi? Vai saitko jonkin lahjakortin tms?

Jussi Tyni

• Jäsen
« Vastaus #228 : 20.10.2013 klo 10:14:23 »
Minä tein jotakin mitä en ole tehnyt varmaan 10 vuoteen: ostin tietokonepelin vapaaehtoisesti.

Kahdella eurolla löysin Heroes of Might and Magic III:n, eikä hajuakaan mahtaako se edes toimia. Kohta ajattelin kokeilla. Yksi niistä kymmenestä pelistä mistä pidän ja jonka olen pelannut jo puhki tuhansia kertoja mutta jotenkin epäilen, että jos saan sen toimimaan, saan taas sanoa hei hei vapaa-ajalle joksikin aikaa.

Minäkin tykkään vääntää PC:llä vanhoja klassikkopelejä. Siksi asioinkin www.gog.com issa. Nimi on lyhennys good old gamesista. Tuolla on iso valikoima vanhoja klassikoita, yleensä kaikkine lisäosineen, viilattu toimiviksi nykykoneilla ja erittäin maltillisesti hinnoteltuina. Voin suositella. Esim HOMM-sarjaa löytyy varmaan viidenteen osaan saakka.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #229 : 20.10.2013 klo 17:52:09 »
No itseasiassahan tässä kävi sitten niin, että en saanut sitä antiikkista CD:tä googlenkaan voimalla toimimaan eli turvauduin juurikin mainitsemaasi palveluun. Eli kymmenen vuoden jälkeen ostin kaksi peliä samana päivänä... ja se oli vielä sama peli.

No, ei kyllä tosiaan tullut hintaa hirveästi tälle seikkailulle, kuitenkaan.

sämpy

• Jäsen
« Vastaus #230 : 20.10.2013 klo 20:56:13 »
Ei näköjään ole kaikkien sarjakuvaharrastajien synonyymi olla peli-ihminen. Viimeksi kun pelasin tietokoneella oli 286 ja vihermonitori.. :laugh: Kaverin urheilupelit ei toimineet kun oli liian nopea prosessori.
Joo ei muuta jatkakaa mää luen..

Marvel

• Jäsen
« Vastaus #231 : 21.10.2013 klo 15:42:20 »
Kumpi kannattaisi ostaa, http://cdon.fi/kirjat/wells%2c_zeb/carnage-15661436 vai http://cdon.fi/kirjat/wells%2c_zeb/carnage-20659807  ???

Onko muita suomalaisia sivuja (ei huutonettiä) joilta saisia ei suomennettuja supersankarisarjakuvia? CDON on ainoo jonka tiedän.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2013 klo 17:27:17 kirjoittanut Marvel »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #232 : 21.10.2013 klo 16:10:58 »
Ei näköjään ole kaikkien sarjakuvaharrastajien synonyymi olla peli-ihminen. Viimeksi kun pelasin tietokoneella oli 286 ja vihermonitori.. :laugh: Kaverin urheilupelit ei toimineet kun oli liian nopea prosessori.
Joo ei muuta jatkakaa mää luen..
Jos haluaa ihannoida vanhoja tietsikoita ja muuta kamaa, niin kannattaa ihmetellä näitä sivuja:

http://www.tietokonemuseo.net/

http://oldcomputers.net/

Löysin muutaman meidän perheessäkin olevan härvelin...vanhin oli kai tämä:

http://www.tietokonemuseo.net/pelikoneita/polycon-c4010/
Me kutsuttiin sitä aina skideinä Pingpong-koneeksi.

Mut kyllä mä tykkkään pelata näitä nykypelejä enemmän. Joskus tulee kyllä pelattua vanhoja Amiga 500:n pelejä...mulla on emulaattori tietsikassa siihen.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #233 : 21.10.2013 klo 18:25:30 »
Kumpi kannattaisi ostaa, http://cdon.fi/kirjat/wells%2c_zeb/carnage-15661436 vai http://cdon.fi/kirjat/wells%2c_zeb/carnage-20659807  ???

Onko muita suomalaisia sivuja (ei huutonettiä) joilta saisia ei suomennettuja supersankarisarjakuvia? CDON on ainoo jonka tiedän.

Adlibris on minun empiirisen kokemukseni mukaan ollut nopea ja hyvä. Ihan semi-ok-laaja valikoimakin, ei siis pelkästään sarjakuville.

Tietysti myös fantasiapeleistä ja ilmeisesti goodfellowsistakin pystyy myös tilaamaan. Hinnoista, kuluista ja laajuudesta en ole niin varma.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #234 : 21.10.2013 klo 18:37:16 »

Marvel

• Jäsen
« Vastaus #235 : 21.10.2013 klo 20:03:46 »
Adlibris on minun empiirisen kokemukseni mukaan ollut nopea ja hyvä. Ihan semi-ok-laaja valikoimakin, ei siis pelkästään sarjakuville

Kiitos todella paljon ehdotuksesta! Kaikki halvempaa kuin CDONissa.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2013 klo 20:15:28 kirjoittanut Marvel »

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
  • Tempora aspera vīvimus, amīce bone
« Vastaus #236 : 24.10.2013 klo 18:50:39 »
Tänään onnenpäivä! Kirjamessuilta Akun näytenumero (No:1/1951) ja huutonetistä Bambi Satukuvasto! ;D
Hannibal

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #237 : 24.10.2013 klo 21:17:20 »
Tänään onnenpäivä! Kirjamessuilta Akun näytenumero (No:1/1951) ja huutonetistä Bambi Satukuvasto! ;D

Paljonko joutui näytenumerosta pulittamaan?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Chessman

• Jäsen
« Vastaus #238 : 24.10.2013 klo 21:21:13 »
Onnittelut näyttiksen hankinnasta!
Oliko minkälaisessa kunnossa?

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
  • Tempora aspera vīvimus, amīce bone
« Vastaus #239 : 25.10.2013 klo 07:56:06 »
Heikko kunto, mutta meikäläisen budjetille sopiva. Siitä on hyvä sitten parantaa.
Hannibal