Kirjoittaja Aihe: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat  (Luettu 251796 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #945 : 07.11.2024 klo 21:35:58 »
Näin se sitten.
Yksi hölmö laittaa huutokauppaan Minni-kirjanmerkin (ehdottomasti lisensioitua suomalaista tuotantoa köh) ja toinen hölmö huutaa sen itselleen.
Enkä edes tee sillä mitään. Laitan jonkin Aku Ankan vuosikerran väliin ja unohdan koko jutun.  :-[
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #946 : 08.11.2024 klo 02:27:53 »
Näin se sitten.
Yksi hölmö laittaa huutokauppaan Minni-kirjanmerkin (ehdottomasti lisensioitua suomalaista tuotantoa köh) ja toinen hölmö huutaa sen itselleen.
Enkä edes tee sillä mitään. Laitan jonkin Aku Ankan vuosikerran väliin ja unohdan koko jutun.  :-[
Mun mielestä Tiktokissa olen kuullut todella hyvän selityksen, että miksi ostamme outoja juttuja...se kuuluu näin

"Mä oon aikuinen...mä käyn töissä...mä saan niistä töistä rahaa, että mä voin ostaa tyhmää paskaa, niinkuin esimerkiksi tämä"

Tuo pätee kaikkiin mahdollisiin ostoksiin, jotka toisen mielestä voi olla tyhmää paskaa ja toisen mielestä ihan timanttia.
Joten et ole hölmö...käytät vaan rahasi siihen mitä haluat!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Jari Lehtinen

• Jäsen
« Vastaus #947 : 08.11.2024 klo 09:57:37 »
Hanivein listassa kirjanmerkki on luokiteltu harvinaiseksi keräilykohteeksi. Ei kyllä maksanut paljon.

Mutta sitten kun alan ostaa Suomen Gummitehtaan Lumikki ja kääpiöt-figuureita vm 1939, niin saatte laittaa minut edunvalvontaan.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #948 : 05.12.2024 klo 14:01:58 »
Muutama puuttunut Kilroy (mukaanlukien ensimmäinen ilmestynyt). Ja minä kun vannoin taannoin etten ala keräämään enää yhtään uutta sarjaa, heh. Shokki 13/1974 julisteen kera jne.

willeristi

• Jäsen
« Vastaus #949 : 18.01.2025 klo 09:40:09 »

Äiti oli löytänyt figuureja taloyhtion roskiksen päältä ja otti talteen ...

John Carter?  vuodelta 2005
Lanard figuureja 3 kpl vuodelta 2003
Hämppis + verkko
Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat  2 kpl 

willeristi

• Jäsen
« Vastaus #950 : 26.01.2025 klo 13:54:13 »
Viime aikoina olen itsekin ihmetellyt Kontin sarjisten hintoja, jotka mielestäni ovat aivan liian korkeat.

Tänään löytyi tyydyttäväkuntoinen Lassien vuosikirja 1965 Itäkeskuksen Kontista.  Hinta oli kohtuullinen 6 euroa.

« Viimeksi muokattu: 26.01.2025 klo 13:56:04 kirjoittanut willeristi »

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #951 : 04.02.2025 klo 13:05:04 »
Nippu hyväkuntoisia Vickyjä ja Herttasarjaa Torista edukkaasti. Ihmeellistä Atomia odottelen SS Libriconilta...

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #952 : 09.02.2025 klo 17:10:54 »
Viime aikoina olen itsekin ihmetellyt Kontin sarjisten hintoja, jotka mielestäni ovat aivan liian korkeat.

Tänään löytyi tyydyttäväkuntoinen Lassien vuosikirja 1965 Itäkeskuksen Kontista.  Hinta oli kohtuullinen 6 euroa.

Hawkeye 1 -kokooma samasta paikasta vitosella. Välillä siis jotain edullisestikin. Onkohan hinnoittelijoita useita? Kirppareilla ei pitäisi olla keräilyhintoja, ellei nyt sitten ole ihan joku "aarre".

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #953 : 17.02.2025 klo 13:34:20 »
Ihmeellinen Atomi saapui viimein viime viikolla ja onhan tämä aika huikea, heh.

Vaan olikos tästä olemassa myös toinenkin painos? Tuli nyt mieleen kun ystäväiseni asiasta tämän kysymyksen äskettäin esitti ja aivan kuin olisin moisesta itsekin kuullut. Hmm.

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
« Vastaus #954 : 17.02.2025 klo 14:14:58 »

Äiti oli löytänyt figuureja taloyhtion roskiksen päältä ja otti talteen ...
John Carter?  vuodelta 2005

Tuo suu auki huutava on Tarzan: The Epic Adventures -televisiosarjan kylkeen tehdystä lelusarjasta. Tarzan itse jossain erikoisasussa, olisiko Earth's Core Tarzan. Sarjassa siis käydään Pellucidarissakin.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #955 : 20.02.2025 klo 14:47:31 »
Kirjaston ilmaishyllystä. Lukemattoman oloinen Ohukainen ja Paksukainen sekä OK-kuntoinen Teuvo Lyly.
Luin tuon lehden ja se oli aivan niin huono kuin mitä muistelin näiden olleen.  :D
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Argonnessen

• Jäsen
« Vastaus #956 : 20.02.2025 klo 22:16:17 »
Ne muutamat O & P:t mitä joskus luin, albumeja varmaan, olivat aivan täynnä kirjoitusvirheitä. Niin täynnä että se todella haittasi luku"nautintoa".

Jari Lehtinen

• Jäsen
« Vastaus #957 : 21.02.2025 klo 17:04:02 »
Pitäisi muistaa metsästää puuttuvia Ohukaisia ja Paksukaisia, mielellään ennen vuotta 1973. Mutta kun on kaikkea muutakin tauhkaa.

Muuta tauhkaa = Lätsää. Arkielämää Hartlepoolissa pikkurahalla. 3-5 euroa kappale, mukana vihreäkantinen ensimmäinen vuosikerta 1963 yllättävän hyvässä kunnossa.

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #958 : 22.02.2025 klo 00:45:01 »
Jesh, loput puuttuneet APU-sarjisliitteet viimein pirtissä - osan sai päivitettyä vielä parempikuntoisiksi eli ylimääräiset kohta kiertoon (seuraavaksi täytynee varmaan hommata ne APU-numerot joissa oli tämä Asterix-sarjakuva jota ei tuossa muodossa muuten Suomessa ole julkaistukaan).

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #959 : 22.02.2025 klo 18:08:51 »
Tänään sitten lisäyksiä Salainen Salkku-lukemistoihin kolmen numeron verran.