No niin, ensimmäinen tapaaminen on ohi, pieni (ja hieman hiljainen) porukkahan meitä oli, mutta kyllä se tästä varmasti lähtee menemään eteenpäin

Tälläisiä ajatuksia nousi:
*miten olisi tapaamiset kerran kuussa? eli ensi kuussa uudestaan, sellaisella ajalla että nekin jotka nyt ei päässyt pääsevät paikalle
*Tapaamisiin voisi vapaasti ottaa mukaan sarjakuvia (itsetekemiä sekä lempisarjakuvia, oli tosi kiva kun siinä pyöri villen uusi sarjis kateltavana ja limingan opiskelijan (puppe? mulla on kauheen huono nimimuisti...) luonnoslehtiökin oli tosi hieno

*OMAKEn (manga ja anime-seura) kanssa voisi koittaa tehdä jonkinlaista yhteistyötä
*sarjakuva tapaamisille voisi kehittää jonkinlaiset nettisivut (mä voin kyhätä jotkut surkeat kyhäelmät, joita voin ylläpitää niin kauan kunnes joku kyllästyy ja tekee paremmat), niin saataisiin sinne juttuja tapaamisista, aikoja, keskustelua (?), kuvia...
ja mä haluaisin seuraavaan tapaamiseen kyltin ("sarjakuva tapaaminen" tms) sekä neliön pöydän enkä pitkää, niin pystyy juttelemaan enemmän kaikkien kanssa

tälläisiä asioita tuli mieleen, kiitos kaikille seurasta jotka paikalle tulivat, toivottavasti nähdään uudestaan

niin ja hieno oli liminkalaisten näyttely, mä vaan olisin halunnu tuhlata hieman rahaa siellä, kun sanottiin että siellä myytäisiin sarjakuvia