No, ehkä Mari.
Mutta joo. Minä taidan yrittää uudelleen luonnospäiväkirjan tekoa eilisestä. Tunti sitten mustetta oli enemmän sormissa kuin paperilla. Syynä oli kuitenkin haljennut terän varsi, eikä suinkaan minun loistava olotilani.
raitis? minä? ...never grow oldiin siirtynyt porukka voi varmaan todistaa toisin

no joo, mä oon koittanut ajaa tuota ensin "nukulla-sitten baariin" systeemiä, ihan vain ettei ketään jätetä sen takia ulkopuolelle. asiasta voi tietysti keskustella (ja äänestää?) mitä muut on mieltä, tuohan on vain mun dominoiva mielipiteeni.
eikä se ollut niin kauheeta, vesa, eihän? kyllä sä aika pitkään kestit ilman tuoppia kädessä

(no anteeks.. oli tosi hienoa, että tulit käymään!)
niin, siitähän meidän pitäisi tosiaan puhua: mitä ouluntsarjakuvaseuralla halutaan tehdä? ehkä se suurin asia on, että tutustutaan toisiimme... jonkinlaisesta julkaisusta ehdimme hieman jo puhua baarin puolella, sellainen olisi kyllä hienoa...
Meidän pitää vain pitää hieman kokouksia, virallisempiakin sellaisia.
ens kuun tapaamisesta ei puhuttu... ehdotelkaa mikä päivä sopisi!
oli hienoa kun oli taas n. kymmenisen ihmistä paikalla! ...liitän teidät (jotka halusi) sähköpostilistalle heti kun kerkeän (eli ihan kohta

) ..ja ne jotka liittyivät jo oulun sarjakuvaseuraan no worries, mä ilmoittelen sitten kun alkaa tapahtua... ei me velvoiteta mihinkään. aktiivisia ihmisiähän tietysti tarvitaan aina! ottakaa yhteyttä jos joku asia mietityttää tai on jotain ideoita sarjakuvaoulu@gmail.com
huh. tulipa pitkä viesti.
sivut päivitetään ihan kohta... tän viikonlopun aikana...
NIIN ja mä haluan lukea kyllä, jos teet jotain luonnoslehtiö-juttuja tapaamisesta rami!