Kirjoittaja Aihe: Fruits Basket  (Luettu 26986 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fielia

• Uusi jäsen
Re: Fruits Basket
« Vastaus #15 : 05.12.2005 klo 19:28:53 »
Olen lukenut Fruits Basketista vasta yhden osan, uusi tuttavuus siis. Sarja vaikutti mukavalta, vaikka englannintaitoni uhkasikin välillä loppua kesken. Animena en ole Fruits Basketia katsonut.

Muokkaus. Kiitos huomautuksesta, iJusten, ja hyvät itsenäisyyspäivät sinnekin.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2005 klo 13:08:47 kirjoittanut Fielia »

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #16 : 05.12.2005 klo 20:23:41 »
Lue FAQ, tarkemmin sanottuna kohta 2d, paikkoja mistä ostaa animea. Foorumilla ei harrasteta waretusta. Hyvää itsenäisyyspäivää :)

EDIT: 888 viesti!
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 klo 20:25:20 kirjoittanut iJusten »

Nopa

• Uusi jäsen
« Vastaus #17 : 07.12.2005 klo 15:52:18 »
Jes!!! Olen saanut vihdoin hankittua 2 ekaa osaa ja anime latautuu parahaillaan (Joopa joo, ketä kiinnostaa? ). Olen nyt tykästynyt sarjaan kovasti mutta vähän sarjan osien lukumäärä pelottaa... Toivottavasti siitä ei tule mitään "ei-lopu-koskaan"-sarjaa. Tykkään itseasiassa kaikista hahmoista tähän mennessä, mutta akito vaikuttaa pelottavalta... Tiedänkin minne rynnin seuraavaksi kun saan taijottua jostain rahaa. Joululahjat vievät kaikki varani. :( 

P.s. piirtojäljesssä on se hassu juttu, että mielestäni miehet näyttävät kasvoista paremmin piirretyiltä kuin Tohru-tyylillä piirretyt naiset/tytöt. Olen nyt vähän ääliö mutta kuinka vanhoja Tohru, kyo ja Yuki ovat?

Mangamies

• Uusi jäsen
  • Haxing Haxing...
« Vastaus #18 : 07.12.2005 klo 20:07:29 »
Hmm... en ole kuullut tämän nimistä mangaa, mutta viestejä lukiessa tämä vaikuttaa huonolta.

• Jäsen
« Vastaus #19 : 07.12.2005 klo 20:34:39 »
Mangamies on hyvä ja laajentaa? "En varmaan tykkää" ei ole kovin hyvä viesti -- minnekkään, eikä koskaan.
Kuten tiedettyä, mistään ei ole mahdollista tehdä hyvää lyhyttä kuvausta, ja useimmat hehkutukset saa homman kuulostamaan tosi tylsältä tai pervolta (Ranmakin kertoo siis jätkästä joka muuttuu pimuksi, Tähtien Sota maalaisjuntista josta tulee sankari..) Fruits Basket on siitä orginaalimmasta päästä. Kaikkea kannattaa kokeilla. Itse siitä pidin, vaikka viesteistäni voi saada toisen vaikutelman.

zakura

• Jäsen
« Vastaus #20 : 07.01.2006 klo 22:21:48 »
On FB ihan hyvä sarja. :D Ei nyt ihan suosikki, mutta luettavaa.  ;D

pörriäinen

• Uusi jäsen
  • o__o parsakaali on hyväksi.
« Vastaus #21 : 03.07.2006 klo 20:46:20 »
Fruits basket on yksi lempi manga sarjoistani! ja parhaat hahmot ovat ehdottomasti kagura ja momiji.

anteeksi, unohdin olennaisen.. Tietenkin pidän siitä siksi koska siinä on momiji! x3 noei.. siinä on varsin hyvä juoni ja persoonalliset hahmot siksi kai pidän siitä..? (ainakin se on minusta hyvä perustelu..kait..~)
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 klo 21:06:51 kirjoittanut pörriäinen »

• Jäsen
« Vastaus #22 : 04.07.2006 klo 00:21:05 »
Kiitos tiedosta, pörriäinen. Haluaisitko kertoa miksi Fruits Basket on suosikkisarjasi? Tällä hetkellä näkee vain, että joku ihminen, jonka iästä, sukupuolesta tai kiinnostuksen kohteista kukaan ei tiedä mitään, sanoo että Fruits Basket on hyvä.

Tarkoitan, oletettavasti Teletapeillakin on faneja. Ja osa on jopa käynyt peruskoulun loppuun asti. Ei silti tarkoita että tykkäisin siitä (Teletapeista).

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #23 : 04.07.2006 klo 14:45:07 »
Ei! Ei! Hävittäkää se! Polttakaa roviolla! Nauhoittakaa yli!

Eli itse en oo oikein ihastunut sarjaan. Okei, ei saata ehkä vedota juuri munlaiseen epäsentimentaaliseen ihmiseen, mutta on näitä siedettävimpiäkin ollut. Tohrun (ainoastaan hahmon nimen suomenkielinen vastine on plussaa koko henkilössä) sättäys on hyvin ahdistavaa niin kirjallisena kuin animaationa ja se nakertaa koko sarjaa suhteellisen paljon (mitä itse olen 16 animea nähnyt ja 9 manga-albumia lukenut). Hahmovalikoima ei ole kovinkaan omaperäinen (tunne "oon nähnyt tän jossain ennenkin" jäytää taustalla koko ajan), mutta plussaa juuri tollaisen perinteen pitäminen koko jutun runkona (vaikka sitä voisi tietenkin enemmän käsitellä).
« Viimeksi muokattu: 04.07.2006 klo 19:25:07 kirjoittanut dErasmus »

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
  • Neisi kuittaa.,. :)
« Vastaus #24 : 22.08.2006 klo 19:37:06 »
Ei! Ei! Hävittäkää se! Polttakaa roviolla! Nauhoittakaa yli!

Sinulla tuntuu olevan joku tyttö mangojen vastustus mieli?? Tietenkään se ei natsaa kaikille, esim. omidstan itse kaks fb animea ja en ole mitenkään erityisen innostunut... mutta kuitenkin, lemppari hahmo on tietysti Kyo!  ;D  Ja se rotta poju yuki... oouuhh...   :-X

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #25 : 24.08.2006 klo 20:15:48 »
Sinulla tuntuu olevan joku tyttö mangojen vastustus mieli??
No kyllä Utenaa, Forbidden Danceä ko Clampin karkkihöttöäkin löytyy hyllystä. Mut tämä on vaan sellainen sarja, josta tekis mieli tehdä tuhoamisperformanssi Kiasman edessä.

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
« Vastaus #26 : 11.10.2006 klo 19:01:48 »
Ymmärän... ;) Anttilaan tuli just vähän aikaa sitten myyntiin furubaa,love hinaa,weediä, yms. Kävin ostamassa puuttuvat furubat ja love hinat että taas meni rahaa niin että huh huh! Kyllä tämä mangojen ja animejen ostelu on kallista... :o

Rindou

• Uusi jäsen
« Vastaus #27 : 14.10.2006 klo 14:44:16 »
Rakastan tätä sarjaa. AiAi.
Sain tietää sarjasta ihan vahingossa, kun etsin hauskoja eläimiä Youtubesta. Rakastuin sarjaan heti.
Mangat pitäis ostaa, mutta kun ei omaa rahaa meinaa riittää...
DVD :itä minulla on 5 kpl. Suomen tekstitykset ovat aivan erilaiset kuin englantilaisessa animessa.
Lemppareita ovat Momiji, Ayame ja Shigure. ^^

Onko tiikerityttö muutes Kisa vai Chisa?
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 klo 14:47:33 kirjoittanut Rindou »

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
« Vastaus #28 : 17.10.2006 klo 17:25:52 »
Tiikeri tyttö on Kisa, joka muuten yksi lempihahmoistani myös!

« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 klo 17:47:28 kirjoittanut Neisi »

BakaNeko^^

• Uusi jäsen
« Vastaus #29 : 19.10.2006 klo 12:13:46 »
Mistäs päin niitä vois mangana ostaa ku löysin ainoastaan nettikaupoista joille mun rahatilanne ei oikein sovellu (siis ne postikulut...) ;D