Kirjoittaja Aihe: Tokyo Mew Mew  (Luettu 31536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Merlin

• Vieras
Re: Tokyo Mew Mew
« Vastaus #30 : 14.12.2005 klo 13:20:47 »
Plaah, tutustuin 1 ja 2 osaan, aika puppua se oli. En tykkää piirrosjäljestä alkuunkaan, juonikin oli kökkönen ja suomennos vielä kökömpi. En ihan ostanu sitä oikeudentassu juttua... mitä ne mansikat teki taustalla???

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #31 : 14.12.2005 klo 17:43:52 »
En ihan ostanu sitä oikeudentassu juttua... mitä ne mansikat teki taustalla???

Olivat taustana. Vähän niin kuin tapetti, tiedäthän.

Aoi-chan

• Vieras
« Vastaus #32 : 14.12.2005 klo 18:19:12 »
Millonkas se toka osa ilmestyy?

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #33 : 14.12.2005 klo 18:58:52 »
Pitäisiköhän tämä ostaa?  Äijänköriläs olen, mutta Kyoko oli ihan viihdyttävä, joskin hieman sekava.

Sinuna säästäisin Paavo rahat K2:een, eli Kill Me Kiss Me-sarjaan, jonka julkaisemisen Punainen jättiläinen aloittaa ensi keväänä. Paitsi jos olet hinkuna mansikkatapetteihin  ;)
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #34 : 15.12.2005 klo 03:48:55 »
Millonkas se toka osa ilmestyy?

Eilen. Pitäisi löytyä lehtihyllyistä.

manga hullu93

• Vieras
« Vastaus #35 : 17.12.2005 klo 14:18:45 »
No mun mielestä oli ihan hyvä englantilaisessa versiossa mut suomalaisessa juoni vähän tökki, muuten ihan hyvä! :D

Huutomerkkejä käytetään harkiten, ei kymmentä kerralla. Ja jos tekstiin käytetään "efektejä" tulee teksti sijoittaa tagien väliin. Leo
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 klo 17:39:12 kirjoittanut Fubble »

Dogbert

• Vieras
« Vastaus #36 : 17.12.2005 klo 21:37:02 »
Sinuna säästäisin Paavo rahat K2:een, eli Kill Me Kiss Me-sarjaan, jonka julkaisemisen Punainen jättiläinen aloittaa ensi keväänä. Paitsi jos olet hinkuna mansikkatapetteihin  ;)
Les Bijouxihan ilmestyy myös, tuota olen Fantasiapeleissä kuolannut naama pitkällään.

Jottei menisi ihan offtopickiksi, niin sanonpahan sanasen tuostakin kammotuksesta: Olen aika epäileväinen mangan suhteen; jos en ole nähnyt anime tai edes lukenut prewievtä koko jutusta, niin aika varmasti jää hyllylle. Tokyo Mew Mew oli itselläni aika intuitiivinen ostos ja onneksi vain sellainen. Vaikka kaikkiruokaisena natustelen niin söpöttelymangaa kuin tappomäiskintäraiskaustakin, silti tuo meni söpöilyssään ylitse kaiken sietokyvyn. Tarina oli niin huutavan kliseinen ja ne pienetkin juonen käännökset pystyi suorastaan ennustamaan ennen kuin käänsi sivua. Eipähän tule tuota enempää ostettua, sen voin sanoa.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #37 : 18.12.2005 klo 18:58:09 »
No mun mielestä oli ihan hyvä englantilaisessa versiossa mut suomalaisessa juoni vähän tökki, muuten ihan hyvä! :D

Nyt alkoi kiinnostamaan. Mitäs sille juonelle on tapahtunut suomennettaessa? Ovatko kohtaukset vaihtaneet paikkaa keskenään, onko selityksiä jäänyt pois, vai onko jotain muuta radikaalia tapahtunut?

...vai olisiko vain niin että tarkoitit "suomennos kuulosti vähän hassulta"?

Crazy1989

• Uusi jäsen
« Vastaus #38 : 18.12.2005 klo 21:52:48 »
Onko tästä osoitteesta lataaminen ilmaista???

XXXLinkki poistettuXXX

Ja mistä voisi ladata ILMAISEKSI animea Windows Media Playerille tai katsoa suoraan netistä?? Mulla ei ole minkäänlaisia torrent ohjelmia.

Ja tietääkö joku mistä löytyisi Mew Mew mangaa netistä? Aion ostaa kyllä suomeksi ilmestyvät, mutta oon utelias tietämään jatkoa ^^

Ylläpito: Poistin kielletyn linkin. -Veli
« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 klo 22:10:41 kirjoittanut Veli Loponen »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #39 : 18.12.2005 klo 22:07:37 »
Onko tästä osoitteesta lataaminen ilmaista???
En tiedä, mutta ei kannata ladata.

Lainaus
Ja mistä voisi ladata ILMAISEKSI animea Windows Media Playerille tai katsoa suoraan netistä?? Mulla ei ole minkäänlaisia torrent ohjelmia.
Ei mistään. Paitsi ehkä joitakin itse tehtyjä saattaa löytyä, siitä voi kysyä tuolla pienet kysymykset -ketjussa. Muuten animen lataaminen netistä on laitonta ja Kvaak paheksuu sellaista.

Lainaus
Ja tietääkö joku mistä löytyisi Mew Mew mangaa netistä? Aion ostaa kyllä suomeksi ilmestyvät, mutta oon utelias tietämään jatkoa ^^
Ei tiedä. Sekin on laitonta ja Kvaak paheksuu sitä. Tähän aiheeseen ei sitten enää palata.

Kärsivällisesti vain odottelet seuraavan osan ilmestymistä tai sitten menet kirjakauppaan kysymään josko voisivat tilata myöhempiä osia englanninkielisenä (jos ei ole hyllyssä valmiina).
« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 klo 22:09:51 kirjoittanut Veli Loponen »
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #40 : 18.12.2005 klo 23:51:49 »
Tahi sitten voit mennä lähimpään sarjakuva-alan liikkeeseen. Jos satut asumaan Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa, Jyväskylässä, Joensuussa tai Kuopiossa voit etsiytyä Fantasiapeleihin. Siellä ainakin on.

naka 619

• Jäsen
  • -nopea kana jyvän nappaa ja hidas sen syö-
« Vastaus #41 : 23.01.2006 klo 17:12:18 »
kävin ostamassa kakkos pokkarin (kun en IKINÄ kerkeä saada ensimmäistä osaa)
ja ihan kiva manga oli juu  :)
toisaalta mielestäni oli aika rassaavaa kun ichigo (vai miten se nyt kirjoitettiin)
joutui AINA pulaan ja hänen ystävänsä riensivät jatkuvasti apuun...(tuota toistettiin monta kertaa)
piirustus jälki oli tosi sievää vaikka välillä tuntui että piirtäjä yritti joissakin kuvissa vain esitellä ichigon söpöyttä  ::)
mielestäni käännös oli paikoitellen oudon kuuloista, ja joissakin kohdissa repliikit kuulostivat aika lapsekkailta.............O____O
mutta muuten oli mukava katsella tyttöjen toilailuja, ja hahmoista oli saatu ihanan persoonallisia...
luettavan hyvä manga kaikenkaikkiaan.... ;D

RS

• Jäsen
  • Ei lahra haalari, ide-uutti! LA HRAHALAARI!
« Vastaus #42 : 25.01.2006 klo 18:50:33 »
mielestäni käännös oli paikoitellen oudon kuuloista, ja joissakin kohdissa repliikit kuulostivat aika lapsekkailta.............O____O

Minusta taas jonkinasteinen kielellinen "lapsekkuus" sopii TMM:ään hyvin, sillä sarja ei edes yritä olla ryppyotsaista fantasiasarjakuvaa. Kuiva kirjakieli tuskin sopisi ihkuttavien varhaisteinien suuhun, eikö totta?
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #43 : 26.01.2006 klo 11:24:39 »
Tokio Miu Mau oli outo kokemus. Taas hirvittävää kohkaamista, ja usein jäi epäselväksi mitä tapahtui. Tai kaikkihan valkenee aikanaan, mutta kun kolme sivuakin pähkää että "kuka tuo on, mistä se tuli, minne se toinen tyyppi joutui?" niin ei voi puhua jouhevasta lukukokemuksesta. Eikä sittenkään tule selväksi miten kaikki tapahtui. Raskasta.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #44 : 26.01.2006 klo 11:30:14 »
Tai kaikkihan valkenee aikanaan, mutta kun kolme sivuakin pähkää että "kuka tuo on, mistä se tuli, minne se toinen tyyppi joutui?" niin ei voi puhua jouhevasta lukukokemuksesta. Eikä sittenkään tule selväksi miten kaikki tapahtui. Raskasta.

Ihan vain mielenkiiinnosta... olisiko antaa esimerkkisivuja?