Kirjoittaja Aihe: Tokyo Mew Mew  (Luettu 31533 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pallo-kala

• Vieras
Re: Tokyo Mew Mew
« Vastaus #15 : 22.10.2005 klo 14:15:22 »
tämä tokyo mew mew taitaa olla tytöille suunnattu sarja, eikös?

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #16 : 22.10.2005 klo 16:37:43 »
Lainasin Tokyo Mew Mewin ykkösosan silloiselta tyttöystävältäni matkalukemiseksi Lappiin mennessäni, pari vuotta sitten. Havaitsin piirrostyylin hivenen kankeaksi, kasvot/kallot näyttivät siltä kuin ne olisi liimattu ruumiden päälle.
Itse juonesta en muista paljoa mitään, englanninkielisessä pokkarissa tyttöjä kutsuttiin toistuvasti "supersankareiksi", mikä vaikutti aika huvittavalta kun hahmot oli mitä oli. Lisäksi muistelen että selitykset kyvyille ja koko juonikuvio oli aika hämy.

Eli ei iskenyt ainakaan allekirjoittaneeseen. Lisätään vielä, että olen tytöille suunnatusta mangasta yleisesti ottaen tykännyt aika paljon, mutta tämä oli poikkeus. Toisaalta, tämä oli myös ainoa "maaginen tyttö" manga/anime jota olen yrittänyt seurata (mikäli Jubei Chania ei lasketa, se oli kova). Eli en tiedä kuinka paljon inhoni johtuu genrestä eikä itse tuotteesta.

Sipuli

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.11.2005 klo 17:02:16 »
Minulla oli sama juttu kuin eräällä yllä mainitulla. Ostin vaivalla koko sarjan ( ok. 1-7 sitten on vielä tosin semmonen ikään kuin jatkosarja) ruotsiksi ja enkuksi ja kas, nyt se tulee suomeksi... Minusta tarina oli hyvä tosin minusta näyttää kuin piirtotyyli muuttuisi jotenkin kummalliseksi 7:ssa kun vertaan muihin numeroihin tai sitten kuvittelen vain. Myös se, että kaikki pojat tuntuivat ihastuvan päähenkilöön häikkäsi. Suosittelen kuitenkin kaikille joita välillä yli kliseisen kohdan eivät hirmuisesti vaivaa. Monet jotka tykkää witch:ist vois tykätä tästäkin. ;)

Merlin

• Vieras
« Vastaus #18 : 09.11.2005 klo 12:48:18 »
Jaahas. Eli lisää lyhyttä shoujoa luvassa, mukaisaa! Tokio miukumaukussa siis vain 7 osaa?

Nopa

• Uusi jäsen
« Vastaus #19 : 09.11.2005 klo 13:38:47 »
Jaahas. Eli lisää lyhyttä shoujoa luvassa, mukaisaa! Tokio miukumaukussa siis vain 7 osaa?
TMM:ssa on 7 osaa, mut siitä on semmonen alá mode jatko sarja mis on samat henkilöt uusissa tempauksissa. Enkuks alá modea on kai nyt julkastu kaksi tai kolme osaa, mut en tiiä sit montaks osaa siit viel tulee... Kahteen tai kolmeen osaan se tuskin jää....

AM

• Sisällönkuluttaja
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 09.11.2005 klo 13:47:31 »
Kahteen tai kolmeen osaan se tuskin jää....
Kaksi osaa sitä tuli ja siihen se jäi.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
  • Fanittaa mangaa ja animea, kuten varmaan arvasit^^
« Vastaus #21 : 10.11.2005 klo 17:43:26 »
Aion ostaa sitä kyl. Eiks se tule tässä kuussa? Sehän on niin lyhytkin ja mukava shoujo-pläjäys.  ;D

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #22 : 10.11.2005 klo 17:45:09 »
tämä tokyo mew mew taitaa olla tytöille suunnattu sarja, eikös?

Sillä ei tietääkseni ole enää Japanissakaan niin suurta väliä mikä on shoujoa ja mikä shounenia, vai?

• Jäsen
« Vastaus #23 : 10.11.2005 klo 18:39:42 »
Kyllä se varmasti vaikuttaa. Mew Mewistä tuli olo että selkeästi tytöille, ehkä hieman nuoremmille. Saattaa olla WITCHin kanssa samaa kohdeyleisöä. Suurin osa nuorista (ja vanhemmista) pojista tulee pitämään tätä sarjaa ällöttävänä. Sanokaa minun sanoneen.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #24 : 10.11.2005 klo 19:36:27 »
Ällöttävänä? Okei... Kaiken sen söpöilyn takia vai minkä?

• Jäsen
« Vastaus #25 : 10.11.2005 klo 21:10:46 »
Söpöilyn, piirustustyylin ja juonen. Oli vaikea löytää tästä sarjasta mitään positiivista sanottavaa. Ilmeisesti se tyttöihin iskee, mutta en tiedä miksi. Poikiin ei ainakaan, on se niin pitkälle tytöille jo markkinoitu. Ymmärrät varmasti mistä puhun kun eka pokkari iskee ruokakauppaan.

kaheli

• Uusi jäsen
« Vastaus #26 : 16.11.2005 klo 08:44:24 »
Ja nyt se on ruokakaupoissa, ostin eilen ja vilasinkin vähän. Oikein söpöä, ihanaa kirkumistä, höpötystä vaatteista ja pojista sekä keittiöpöytä psykologiaa. Eli sarjakuva juuri minulle. (No ei aivan mutta kyllä tämä ykkönen ainakin kyokoa paremmalta vaikuttaa, ei ainakaan ole aivan niin sekava)

Nopa

• Uusi jäsen
« Vastaus #27 : 17.11.2005 klo 14:58:50 »
Miul on Tmm kaikki 7 ja ostin huvikseni viel suomeks 1. puhe kieli kuulostaa jotenkin hassulta, mutta se varmaan vaatii vain totuttelua. Tmm on aika siirappinen ym. joten kaikille se ei sovi ja henkilöt ovat n.12 v tai hiukan vanhempia joten kohde ryhmä lienee myös jotain sitä rataa... WITCH:ist pitävät voisivat tykätä. Miusta 1 osa kyllä on kaikkein kehnoin ja siinä Ichigo vaikuttaa sangen pösilöltä, mutta hän muuttuu jossain määrin fiksummaksi tulevissa osissa ja tarinakin (minun mielestäni) paranee. No, jaa... Jotkut tykkää, jotkut ei. ainahan se on vähän niin.

JackOf<3's

• -
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #28 : 22.11.2005 klo 21:43:53 »
Pitäisiköhän tämä ostaa?  Äijänköriläs olen, mutta Kyoko oli ihan viihdyttävä, joskin hieman sekava. Siis sekava kaikessa shoujoudessaan, koska tuo puoli on minulle aivan uusi aluevaltaus.
-

Maria Eastwood

• Uusi jäsen
« Vastaus #29 : 23.11.2005 klo 08:52:27 »
Itse ostin pari päivää sitten Tokyo Mew Mew vol. 1 ja olihan se ihan luettava. Piirrostyyli oli jotenkin omituinen, kankeahko, mutta onneksi oli muuta "silmäkarkkia" mukana yllin kyllin. Juoni nyt oli mitä oli, tyypillinen 'muutun söpöstä tytöstä supersöpöksi tytöksi jolla on enemmän eli vähemmän vaatteita päällä ja taistelen vihollisia vastaan ystävieni kanssa.' Täytyy nyt katsoa että kannattaako sitä vol. 2 ostaa.

JK. Omituista että siinä amerikkalaisessa versiossa tyttöjä kutsuttiin "supersankareiksi" vaikka he ovat biologisia aseita.
Get... motivation!