Sori en jaksanut käyttää hakua..
ihan 50-luvun akujen ja Pecos Billien hintoja kyselen. Yks keräilijän kuolinpesä osui eteen. EIkä ole tietty mikään helppo kauppakumppani vastapuolella, joten arvot pitäisi saada kohdilleen.
Pecos Bill, ilmeisesti kaikki ilmestyneet lehdet, isot lehdet kansioissa, kuntoluokka K3-K4, enimmäkseen vähintään K3+. Pikkukokoiset enimmäkseen sidottuina kovakantisinta. Lisäksi jotain erikoiskirjoja. Olen aika pihalla näitten kanssa kun olen kerännyt vaan hajanumeroita kun halvalla saa. Ihan lonkalta ajattelin paria tonnia? Kuitenkin vaan 50-luku on arvokasta?
Akut, kansioissa. Sama kuntoluokka kuin yllä, luonnollisesti 50-lukuisissa osa ehkä allekin K3, kenties K3- koska likaa ja ripsuja? Ei kynätahroja tai isoja repaleita. Osa kuitenkin K4 kuntoisiakin.
54: 4, 11C, 12C (ei priima)
55: 3B, 6, 12C (ei priima)
56: 1B, 4B, 5B, 6A, 6B, 7A, 8B, 10A
57: 1A-12A, 1B-12B, 12C
58: 1-24, 24B
59: 1-24, 24B
Sitten olisi koko 60-luku about K4 kuntoisina. Sekä 70-lukua jokunen vuosia.
Koitin laskeskella että kohtuuhinta, jos ei mennä ihan erikoisliikkeen ulosmyyntihintoihin, olisi 50-lukuisille 2200-2300€ ?? 60-lukuiset on sitten jotain 250€/kansio

?
Koska tuolta ei mitään saa välttämättä halvalla varsinkaan yksittäis ostaen, olisi ainoa järkevä tapa pistää könttähintaa "kaikki ovesta ulos" ota tai jätä. En vain oikein tiedä mitä tarjoaisi.
Ohjeistin myyjää kysymään muualtakin hintaa noille, kun tuntui niin kovin epäluuloiselta. Sieltä vois tietty löytyä niitä "noihan maksaa henkilöauton verran, mutta en minä niitä osta" -tyyppisiä neuvoja.
Akut Ja Billit on vissiin kohtuuhyvin vielä pitänyt arvonsa, vaikka muuten kai hinnat on laskeneet kysynnän mukana? Onko 50-luvun akuja paljon liikkeellä könttänä ja mihin hintaan ?
terv. Sami