Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.  (Luettu 944108 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.
« Vastaus #3075 : 26.02.2018 klo 20:26:08 »
Hiukka kulunut pokkari myytiin huudossa alta 170 euron eli voi ollakkin oikea hinta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

hannhell

• Jäsen
« Vastaus #3076 : 28.03.2018 klo 11:10:10 »
Kansas-sarjan kuusi ekaa numeroa ovat tavattoman harvinaisia, niitä ei vaan liiku. Ja se, että kunto on hyvä on vielä harvinaisemman harvinaista. Hinta siis kohdillaan.

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
« Vastaus #3077 : 28.03.2018 klo 17:56:40 »
Hiukka kulunut pokkari myytiin huudossa alta 170 euron eli voi ollakkin oikea hinta.

Sehän on jo myyty kai se oikea silloin on.Samoin tuo Ensipainoksen opus myyty niin kai se arvo oli joskus tuo.

zaad

• Uusi jäsen
« Vastaus #3078 : 04.06.2018 klo 12:19:25 »
Terve! Löyty vanhempien varastosta kelpo kokoelma ruutu sarjiksia, ja hyvä kuntoisina vielä. Mm. 1973 täydellinen vuosikerta. Lykkäsinkin ne jo toriin myyntiin mutta ei ole kyllä käryä arvosta? Ja myös löytyi Mikki kiipelissä taskari ensipainoksena. Kävin katsomassa Ensipainoksen sivuilta hintoja, pitääkö ollenkaan paikkaansa?

Linkki myynti-ilmoitukseen missä kuvia;

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Ruutu_sarjakuvia_1973_1975__1973_vuosikerta__47500548.htm?ca=18&w=3

noldo

• Jäsen
« Vastaus #3079 : 15.06.2018 klo 13:32:33 »
Kalle Anka vanha vuosikerta 1959 (40 numeroa) harmaissa kansissa, punainen pääty.
tehty vuonna 1959/1960 (kustantajan sidos), kunto keskinkertainen, ei huono muttei mikään priima, n.arvo? vuosi 1961 osa 2 (27-52, 26 numeroa), sama kysymys. uudet adlibris 22e kai nyt sen ainakin uskaltaa pyytää.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2018 klo 16:20:00 kirjoittanut noldo »

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #3080 : 18.06.2018 klo 21:01:39 »
Muunmaalaisilla sarjakuvajulkaisuilla ei Suomessa ole oikein keräilyarvoa, niistä saa sen jonka joku haluaa maksaa ja saattaa olla että kukaan ei halua.

Tai sitten kannattaa katsella ruotsinkielisiä foorumeita...

noldo

• Jäsen
« Vastaus #3081 : 18.06.2018 klo 22:49:44 »
kivat taulukot, ja kiitos kommenteista, tosiaan aika paljon pikku vikaa näissä, taas toisaalta yksittäiset numerot upeassa kunnossa jotta kait se arvo on se mitä joku näistä maksaa, lehtien kansien materiaali erilaista kuin suomi ankoissa. huutonettiin menivät arvotuilla hinnoilla(400, 120).

t. noldo

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #3082 : 22.06.2018 klo 22:23:09 »
Löysin pöntöstä superman the movie albumin 1979,Alien vaara uhkaa ulkoavaruudesta 79 sekin ja sokerina oli pohjalla Tove Jansonin Kuinkas sitten kävikään 1965 tossa on kaikki ok selkä kuin vanhassa tintis mut niitit tullu ulos en rupee itse tuhraa.Ensin luulin et tenava vetänyt reikii siihen mut sit oli selitys et WSOY on kirjasen reiittänyt/leikannut kuvasivut. Nois olen ihan urpo mitä hintaa veikkaatte?Tove vie selkeen voiton vaikka nippuna on irti riittääkö satku lähtöhinnaksi muista veikkaan 20 ja siitä ylöspäin niinkun tuntuma on mulla vaan sellanen.Tietty viittiikö myydä muun kun muumin on erijuttu. :=)

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #3083 : 23.06.2018 klo 10:51:51 »
Supermania ja Alienia on ainakin ennen ollut divareissa pilvin pimein. Mulla on molemmat, veikkaan kahta kolmea euroa kpl.

Olen näistä kahdesta eri mieltä. Tuon Alien-albumin ongelmana on liimattujen sivujen irtoaminen, joten yksilöt, joissa on sivut kiinni, ovat harvinaisia. Muutenkin jutun piirtäjänä on itse Walt Simonson. Minusta tuolla alpparilla on hyväkuntoisena arvoa kymmenestä eurosta ylöspäin.

Teris-filmialbumikin on ehdottomasti arvokkaampi kuin kolme euroa, jos keskiaukeaman juliste on tallessa, mikä on harvinaista.

LISÄYS: Jukka, onko omissa kappaleissasi Alienin sivut kiinni ja Teräsmiehen juliste keskiaukeamalla? Kyseinen juliste ei ole taiteltava liite, vaan se on kahdella tavallisella sivulla albumin keskellä.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2018 klo 11:15:30 kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #3084 : 23.06.2018 klo 11:41:32 »
Sampsan kanssa samaa mieltä. Kumpikin Teräsmies-julkaisu on aika harvinainen. Muutaman viime vuoden aikana olen tainnut nähdä vain yhden kumpaakin. Molemmat Makedonian valikoimissa ja hintaa pari kymppiä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #3085 : 23.06.2018 klo 12:04:25 »
Askarreltava Asterix-kylä ja roomalainen leiri on mainittu Kvaakissa mm. täällä ja täällä. Annoin ketjussa aiemmin linkin erääseen Espanjassa julkaistuun Asterix-kylään, mutta korjaanpa nyt, että se on ihan eri sarjaa kuin Suomessa julkaistu, ei yhtä monipuolinen.

Tämä englanniksi painettu rakennettava kylä Asterix and his Village – Asterix Push-Out Book No. 1 (GeminiBooks 1976) on sama kylä kuin Suomessa julkaistu Rakenna Asterix-kylä.

Ja suomalainen Rakenna roomalainen leiri on englanniksi tämä, Asterix and the Roman Camp – Asterix Push-Out Book No.2 (GeminiBooks 1976). Tosin englanninkielisten julkaisujen ilmoitettu sivumäärä ei täsmää suomalaisen sivumäärän kanssa; enkunkieliset vihot taitavat olla kooltaan kaksi kertaa pienempiä kuin suomalaiset, joten sivuja tulee tuplasti.

Löysin äskettäin kirpparilta kylävihon, jossa on kylän paperihahmot leikattu pois. Vihot ovat ehjinä hyvin harvinaisia.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #3086 : 23.06.2018 klo 12:11:17 »
Sampsan kanssa samaa mieltä. Kumpikin Teräsmies-julkaisu on aika harvinainen. Muutaman viime vuoden aikana olen tainnut nähdä vain yhden kumpaakin. Molemmat Makedonian valikoimissa ja hintaa pari kymppiä.

”Kumpikin Teräsmies-julkaisu”? Sinulle tuli typo. Toinen siis on Alien.

Minusta noihin törmää divareissa suhteellisen usein edelleen, mutta ehjinä ne ovat harvinaisia. Väittäisin, että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä Teriksestä puuttuu juliste.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #3087 : 23.06.2018 klo 12:25:04 »
”Kumpikin Teräsmies-julkaisu”? Sinulle tuli typo. Toinen siis on Alien.
Ei typo vaan ajatushäiriö. Luin kyllä _tex_in viestistä, että kyse on siitä Simonsonin piirtämästä elokuvasovituksesta, mutta sun ja Jukan viesteissä olin jo niin kiinni tossa Teräsmies-elokuva-julkaisussa, että niputin Alieninkin Teräsmieheksi eli että se olisi se uudempi Teräsmies vs. Aliens -julkaisu.
Mutta joo. Sanoisin, että toi elokuva-Aliens on yleisempi kuin toi elokuva-Teräsmies. Ehkä syynä se, että minun tavoin moni on hyödyntänyt sen kuvia julisteina seinällä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #3088 : 24.06.2018 klo 14:38:06 »
Juu juliste on siististi irrotettu EI repäisty.Kuvista vissiin käy kaikki selville myynnissä jos asiatarjous.

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #3089 : 24.06.2018 klo 19:11:20 »
Siis eikö Supermanista ollut ihan erillinen julistelehti, Star Warsista oli ainakin?
En muista kun ton kun olin nassikka.Star Wars jos meinaat niitä vanhoja on karu hinta jos sellaisia olisi,uusista niitä oli ainakin julistelehtiä+julisteita+tarrakirjoja.

Q=<>