Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.  (Luettu 945997 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko70

• Vieras
Vs: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.
« Vastaus #2610 : 06.03.2014 klo 15:08:32 »
Paljo olis hinta sheriffi sarjan numerolle  33 hirsipuu ja tähti?Entäs otaavan painama verinen tie?Koko Kane sarja 1 painoksena olis kans suoraselkäsii kaikki santeri pyytää 190 sekasetillä ne sarjiksetkin olis 2 kertaan sama kaikissa paitsi sarjassa tuplina olis kaikki.

luuna

• Jäsen
  • Sarjakuvien keräilyä jo 1980-luvun alkupuolelta
« Vastaus #2611 : 06.03.2014 klo 15:24:54 »
Kyllähän tuosta Sheriffi sarjan nro 33 kirjasta maksetaan vieläkin 50e ylöspäin, kunnosta riippuen. Vaikka ainakin Suomen länkkäriseuran bibliografian mukaan tuo teos sisältyy Morgan Kane -sarjan numeroon 15, Kuolleet eivät kerro. Molemmat olen lukenut mutten muista onko tosiaan noin.

"Hirsipuu ja tähti. Sheriffi-sarja 33. Suom. H. Kainulainen. Viihdekirjat: Tapiola 1967. Kaikkien aikojen ensimmäinen ja myös ensimmäinen suomeksi julkaistu Morgan Kane -kirja. (Alun perin norjalaisessa Cowboy-sarjassa (#154) nimellä Morgan Kane - Texas Ranger, Romanforlaget: Oslo 1965.) Tarina sisältyy Morgan Kane -sarjan numeroon 15, Kuolleet eivät kerro"

Tuosta Otavan sante fen verinen tie kirjasta saanee muutaman kympin.

Tuolla painoksella ei paljon ole monellekaan merkitysta normaalisarjassa, ilmeisesti menevät pääasiassa luettavaksi. Hinta muutama euro kappale, tuplat hieman enemmän.

Albumeissa pari hankalempaa.

Huutonetissähän päivän hinta selviää helposti :P

marko70

• Vieras
« Vastaus #2612 : 06.03.2014 klo 15:45:02 »
Kyllähän tuosta Sheriffi sarjan nro 33 kirjasta maksetaan vieläkin 50e ylöspäin, kunnosta riippuen. Vaikka ainakin Suomen länkkäriseuran bibliografian mukaan tuo teos sisältyy Morgan Kane -sarjan numeroon 15, Kuolleet eivät kerro. Molemmat olen lukenut mutten muista onko tosiaan noin.
On se jolseenkin noin,sain toisesta jo 160€ siihen postit päälle ihan kohtuullinen lähtököhtana oli 120 tarjous että saimut sinne komeroon mut onnex menin mutsi olis muuten tuhonnut taas noi.Tie on musta tuonkuntoisina 50€.Joku sarjaa kerää ja maksaavat ihan hyvin kappaleestakin siis 1 painoksesta mutta en haluaisi särkeä sarjaa jättänen 1 setin PAREMMAN itselle. :angel:

Mut kiitti LUUNA asiallisesta vastauksesta!!! 8]
« Viimeksi muokattu: 06.03.2014 klo 16:23:22 kirjoittanut marko70 »

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #2613 : 07.03.2014 klo 19:08:26 »
Lehden sijasta kyseessä on oheistuote, nimittäin kuvan mukainen säilytysboksi Taskukirjoille. Onko mitään rahallista arvoa, vai luovutanko suosiolla eteenpäin jollekin nuoremmalle Ankka-fanille?

marko70

• Vieras
« Vastaus #2614 : 07.03.2014 klo 19:46:01 »
Lehden sijasta kyseessä on oheistuote, nimittäin kuvan mukainen säilytysboksi Taskukirjoille. Onko mitään rahallista arvoa, vai luovutanko suosiolla eteenpäin jollekin nuoremmalle Ankka-fanille?
Kai tosta joku taskarifriikki maksaa muutamankympin huudossa arvelisin postikuluthan tekee paljon jos ei mene kasaan.

Q=<>

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #2615 : 07.03.2014 klo 21:02:42 »
Kai tosta joku taskarifriikki maksaa muutamankympin huudossa arvelisin postikuluthan tekee paljon jos ei mene kasaan.

Q=<>
Mustan pohjalevyn saa sentään irti, ei se koko siitä silti pienene juurikaan. :P

Isäukko oli noi jostain kirpparilta muutama vuosi sitten ostanut, itse en ole aikaisemmin moisiin törmännyt.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #2616 : 07.03.2014 klo 21:08:56 »
Mustan pohjalevyn saa sentään irti, ei se koko siitä silti pienene juurikaan. :P

Myy sitten vain noutona. ;D
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #2617 : 11.03.2014 klo 13:32:37 »
Tuo marko70:nen mainitseman Hirsupuu ja tähti-pokkarin olen nähnyt tasan kerran. Makedoniassa, kun Kalle moista näytti ihan silkkaa hyvyyttään.

Santa Fen verinen tie on mulla ollut kahteen otteeseen. Toisen löysin kirpparilta.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2618 : 12.03.2014 klo 00:27:58 »

On noin. Luin nuo kerran peräkkäin. Hirsipuussa ja tähdessä on muutama kohtaus, jota ei Kane 15:ssä ole. Minua jäi vaivaamaan Kanen luonnehdinta tarinan tipusesta ihan lopussa. Kommentit olivat sisällöltään aika kaukana toisistaan. Uudemmassa muistaakseni oli kyynisempi. Olisi ollut kiva selvittää alkuperäisistä norskijulkaisuista, että onko niissäkin tekstiä muutettu, vai meneekö homma käännöksen piikkiin.

Hirsipuuta ja tähteä on muuten vaikea löytää hyväkuntoisena. Kaikissa, mitä olen nähnyt, on selkämys käpristynyt.
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

• Vieras
« Vastaus #2619 : 12.03.2014 klo 09:02:53 »
Hirsipuuta ja tähteä on muuten vaikea löytää hyväkuntoisena. Kaikissa, mitä olen nähnyt, on selkämys käpristynyt.
Toi minkä jäi itselle on paras mitä olen nähnyt missään selkämyksessä sanomista ei muussa.Kuitenkin olen noita sellasen viis laittanut eteenpäin ja  kaikki melkeen olleet kourulla selästä ja sutut päälle ja satanen silti saatu jokaisesta,miettii et markalla ostanut niin noissa on jo kate ihan jees.Veriteitä ollut kuitenkin mullakin kymmenkunta ylikin noi on parhaat sama sarjixissa.Kaveri sanoi et EKA kuva missä näkee 2 hirsipuuta samassa kuvassa ja veritiet samallalailla kun noi ilman pilkkuja huutoon laitoin. >:D

Q=<>

Jormajl

• Uusi jäsen
« Vastaus #2620 : 15.03.2014 klo 20:59:13 »
Minkähän arvoinen voisi olla Rymy-Eety rintamalla 1939-1942 lehti Erkki Tantun omakätisellä omistuskirjoituksella?

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #2621 : 16.03.2014 klo 13:30:34 »
Rippuu kunnosta. Omistuskirjoitukset taas eivät juuri suomessa vaikuta arvoon. Paitsi jos kyseessä olisi joku Jansson tai Laaksonen...  :P
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

warthog

• Jäsen
« Vastaus #2622 : 18.03.2014 klo 10:07:51 »
Mikähän on 60-luvun Teräsmiehen poika-lehtien (kunto kohtalainen) keräilyarvo tänään?

Coppola

• Jäsen
« Vastaus #2623 : 18.03.2014 klo 10:46:07 »
Mikähän on 60-luvun Teräsmiehen poika-lehtien (kunto kohtalainen) keräilyarvo tänään?

5-15 euroa / kpl kunnosta riippuen. Kohtalaisen kuntoisten lehtien realistinen hintapyyntö voisi olla 7-10 euroa / kpl. Eivät kylläkään ole mitään erityisen himoittua keräilytavaraa.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #2624 : 18.03.2014 klo 10:59:36 »

Antikvariaatti Makedonian hinnat.