Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.  (Luettu 943539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

haplo

• Jäsen
Vs: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.
« Vastaus #1890 : 22.12.2010 klo 13:19:02 »
Jos tuon lehden arvo todellakin on tuollainen, kannattaa Suomessa mielestäni olla yhteydessä Bukowskiin. Helsingissä on edustus Suomen osalta ja voivat olla yhteydessä asiantuntijaansa vaikka New Yorkissa. Tuskin Suomesta noilta kuitenkaan tietoa tosta löytyy ja jos NY:n edustajakaan ei itse tiedä, mutta on syytä epäillä arvokasta lehteä, eiköhän tuolta löydy joku joka tietää. Ja varmastikaan tuossa tilanteessa eivät jättäisi asiaa sikseen.

Verkkosivut kertovat että arviointi on ilmainen. Kannattanee olla yhteydessä ja kysellä lisää.

http://www.bukowskis.com/

Edit: Lisätään kuitenkin, etten itse ottaisi yhteyttä. Uskoisin kvaakin asiantuntijoita. Mutta tuo on ainoa Suomessa toimiva huutokauppa, johon ottaisin yhteyttä jos alan harrastajien mielipide ei paina.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2010 klo 13:34:59 kirjoittanut haplo »

Rouhu

• Jäsen
  • Fornit some fornus
« Vastaus #1891 : 22.12.2010 klo 13:25:08 »
Aivan mahtavaa settiä tässä ketjussa!  :laugh:

Pitääkin mennä pankkiin kysymään paljon saan lyhennystä asuntolainasta mun Kultakantisella X-Force #1:llä...

crazydiamond

• Jäsen
« Vastaus #1892 : 22.12.2010 klo 14:04:04 »
olen samaa mieltä, tää on typerää kinaamista.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1893 : 22.12.2010 klo 14:21:30 »
olen samaa mieltä, tää on typerää kinaamista.

Juu sama kun mullapaas on parempi mopo kun sulla ja meidänisillä on hienompiauto kun teidänisillä menee mauttomuuksiin jo.

Antakaa jo olla olkaa AIKUISIA tai YRITTÄKÄÄ olla.

Minkäarvoisia noi mun avatarkuvan piirrokset olis Rosa toi ne mulle viimeviikolla???

Q=<>

marko70

• Vieras
« Vastaus #1894 : 22.12.2010 klo 17:41:06 »
Mutta kukaan ei vastaa minulle??AINA minua SYRJITÄÄN pilkun pistin vikakohtaan vissiinkin PENTELE vieköön. :angel:

Onko piirros liian tuore kk vanha?Suunnilleen kun sen Rosa minulle piirsi?
Toisessa Aku on jääkarhunkynsissä niinkuin nahkakansi temppeliherroissa N 10 ja toisessa Roopelainen sytyttää kanuunaa niinkuin Who out there Barks jutskassa hienoja mielestäni molemmat.Mutta maksoinko niistä liikaa siinäpä kusymys? >:D

Yksin mietin täällä onko minua vedätetty ja kunnolla ku**u,no mutta leikki sikseen ja HYVÄÄ JOULUA JA ONNEA SARJISVUODELLE 2011!!!Mutta tärkein meinasi unohtua Rosa palautti sopimastamme kauppasummasta 300 Akuankkamaanrahaa. ;D

Joko  saap selevää?Millanen on mielipide? ;)

Q=<>

« Viimeksi muokattu: 22.12.2010 klo 19:46:52 kirjoittanut marko70 »

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #1895 : 22.12.2010 klo 18:11:29 »
Minkäarvoisia noi mun avatarkuvan piirrokset olis Rosa toi ne mulle viimeviikolla???
On vähän pienikokoisia tuossa avatarissasi.

Uniikkikappaleiden hinnasta on paha mennä sanomaan.
Taidat itse tietää parhaiten mitä juuri noista kappaleista on maksettu kun niitä on viimeksi myyty  ;D

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #1896 : 23.12.2010 klo 22:14:36 »
Miracleman book one ja four vg/nm? Olen maksanut näistä näköjään yhteensä 30 markkaa.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #1897 : 24.12.2010 klo 04:06:26 »
Taisin maksaa omista Miracle- eli Marvelmaneistani parikymppiä enemmän. Nythän ne ovat oikeusriitojen takia kai vieläkin uudelleenjulkaisemattomia. Ykkönen on varsinkin arvossaan, voisin hyvinkin uskoa että siitä pyydettäisiin 70 euroa. Nelonen ei ole ihan yhtä himottu mutta 30 euroa kuulostaisi hyvältä.
Nelonen on se Gaimanin ja Buckinghamin näkemys? Siinä on pari Gaimaanin hienointa tarinaa koskaan. Kaverini osti ykkösosan kovakantisen version kymmenisen vuotta sitten ja pulitti siitä muistaakseni kolmisen sataa markkaa. Nelosta on aina joskus näkynyt, viisi vuotta sitten siitä pyydettiin 20 euroa kirjamessuilla.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #1898 : 24.12.2010 klo 19:31:33 »
Amazonissa Miracleman vaihtelee vajaasta 70 taalasta (senttiä vajaa) n. 100 taalaan eli aika arvossaan
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Ankkapohtija

• Vieras
« Vastaus #1899 : 26.12.2010 klo 18:38:37 »
Hei,

Guuglailin hieman ja jossain päin nettiä sanottiin Aku Ankan Kuukauden Sarjisextrojen ensimmäisten numeroiden olevan suht harvinaisia. Paljonkos mint-kuntoisista Sarjisextroista (numerot 1-10) pulitetaan?

haplo

• Jäsen
« Vastaus #1900 : 26.12.2010 klo 20:24:16 »
Ei ainakaan yksittäisiä lehtiä ole mennyt muistaakseni. Silloin tällöin olen tuota vilkuillut huutonetistä, en tosin vähään aikaan kai.

Vaan joutaapa nuo kokoelmassakin olemaan vaikka joskus myyntiä suunnittelinkin. Varmaankin ainoa asia mitä voi omasta hyllystä edes miettiä 'sijoitusmielessä'.

warthog

• Jäsen
« Vastaus #1901 : 05.01.2011 klo 14:58:41 »
Minulla on jonkin verran hyvä/kohtuukuntoisia 60-luvun Robin Hood ja Teräsmiehen poika lehtiä. Mikähän niiden keräilyarvo on nykyään?  ^-^

Identifix

• Uusi jäsen
« Vastaus #1902 : 07.01.2011 klo 10:13:06 »
Moi,

taannoisen muuton jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että paperitavaraa voisi vähän vähentää. En vaan ole seurannut asioita, joten en tiedä, onko näillä sarjakuvillani kysyntää tai arvoa, ja missä niitä kannattaisi myydä. Ainut täkäläinen (Kuopiossa) asiallisempi divari ei oikein miellytä.

Tällaisista olisin ehkä luopumassa:
- Kalma-lehdet, kaikki ilmestyneet, 1-3/1990, 1-6/1991, 1-6/1992
- Tapiireja vv. 1984-1991, mukana ainakin täydet vuosikerrat 1984, 1989, 1990
- Sokalin Ankardo-albumeja: Lempeä kuolema, Rasputinin merkki, Valkoinen Cadillac, Ei kuutamoa katuojaan, Usvahäät
- Hernandez: Rakkautta ja raketteja
- Bilal: Unien vankila, Jumalaton näytelmä
- Moebius: Jerry Corneliuksen ilmatiivis autotalli 1-2
- Comès: Sydänpuu
- Lisäksi ei varsinaista sarjakuvaa, mutta myös sarjakuvaa ja arvosteluja scifin alalta: Portti-lehtiä täydet vuosikerrat 1986 alkaen ja irtonumeroja 1983-1985

Missä näitä kannattaisi myydä ja onko tässä mitään keräilijää kiinnostavaa? Mukava olisi löytää hyvä koti.

Asterixit aion säilyttää,
t. Identifix

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #1903 : 07.01.2011 klo 11:39:16 »
Bilalin albumeista voi kuitenkin saada ihan paperirahaakin, ainakin itse jouduin muutama vuosi sitten sellaisella niitä maksamaan. Luulisin myös Ankardojen olevan ihan haluttua tavaraa.

Kuopiossa todellakin on se ongelma, että hyvää sarjakuvaa ei kannata divareihin viedä, sillä kohtuullisen korvauksen saa vain vaihdossa, mutta eihän siellä ole mitään kunnollista tilalle.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Identifix

• Uusi jäsen
« Vastaus #1904 : 07.01.2011 klo 15:15:46 »
Kiitos vinkeistä. En minä ajatellutkaan, että näillä varsinaisesti pistäisi rahoiksi, mutta voihan sitä miettiä myymistä ennen kuin suoraan Konttiin viemistä. Siellä divarissa taas pitänee asioida muiden kirjojen kanssa joka tapauksessa.

Aika jännä, että Bilaleilla olisi rahallista arvoa, kun muistaakseni niitä myytiin takavuosina Suomalaisen kirjakaupan tms. kirja-aleissa. Mutta onhan siitä ehkä jo hieman aikaa...