niin olishan se ärsyttävää jos tosiaan olisi arvokas lehti jonka olemassaolosta sulla ei ole edes tietoa.. kuka on puhunut mistään salaisesta huutokaupasta? ei siis ollut mikään nettihuutokauppa vaan sellainen ihan nuijahuutokauppa josta osasivat antaa arvion tuon lehden hinnasta. en tiedä miksi laitoin tuon "..kamarin sivuilta", se oli joku aivopieru koska tiesinhän mä ettei se ollut nettisivu.. mä olen menossa saman pankinjohtajan puheille tammikuussa tästä samasta lainasta, voin kysyä sitten häneltä ihan itseltään siitä. se on siis sama lehti josta on jo ollutkin juttua täällä, mutta kultaiset kannet, ei siis mitkään niistä 5stä joiden mukana oli jotain kortteja. mulle on oikeesti aivan sama uskotteko vai nou, sain jo vastauksen kysymykseeni. voin nappasta kuvan siitä lehdestä jahka näen sen, on eri kaupungissa kuin itse asun ja tällä kaverilla ei ole kameraa (eikös olekkin kummallista, vaikuttaa varmaan taas siltä että mulla ei ole parempaa tekemistä kuin valehdella sarjakuvista) niin saatte uteliaisuutenne tyydytettyä.. vaikka mä vähän epäilenkin että sen jälkeen alkaa joku photoshop-keskustelu. tän keskustelun vois varmaan muutenkin käydä jossain muussa topicissa kun sitä hintaa mun ei tarvi enää kysyä, ettekä te olis osannut kertoakkaan.. kiitos kuitenkin kaikista asiallisista vastauksista

edit: jos mä olisin tullut tänne keksimään juttuja, niin en käyttäis muuten samaa nimimerkkiä kuin kaikilla muillakin nettisivuilla.. sitä onko mua johdettu harhaan en voi varmaksi tietenkään sanoa, mutta epäilen kyllä. mä tuun sitten kertomaan jos joskus menee myyntiin se lehti ja millä hinnalla, vaikkette usko kuitenkaan. mutta ehkä saadaan taas pari sivua hyödytöntä väittelyä tänne ;p