Nii, estoisempikin myyjä saa mainoshuudahduksia suustaan muutaman jälkeen. Ja itse myyntituotteisiin alkomahooli auttaa kuten vastakkaiseen sukupuoleen, muutaman jälkeen paljon paremman näköisiä ja niissä on paljon parempia juttuja.
loistava teoria!
kunhan rupean juomaan kaksin käsin minulla on VALTAVA kotikirjasto maailmankirjallisuuden klassikoita.
ääh, ei sittenkään...
Vastakkaisesta käsityksestä huolimatta nautin etanolia harvoin ja sangen kohtuullisesti, enkä itse havainnut varsinaisissa festareissa (lauantaina) mitään mikä ei olsi sopinut kuvaan täysraittiille tai alaikäisille.
Vesa: halusit tai et, nuoret on sarjakuvan tulevaisuus ja jos niitä kiinnostaa juomattomuus ja manga, sä voisit sille harvinaisen vähän. Erikoista opinioonia, etten sanois ennakkoluuloista, yhden johtavan sarjakuvakustantamon kustannustoimittajalta /Sarjainfon päätoimittajalta / Sarjakuvaseuran hallituksen jäseneltä /apurahapäättäjältä. Alkaa ikä painaa itse kenelläkin...
Pata kattilaa mustaksi....
Nuoria? kuka täällä on nuorista ollut kiinnostunut?
Sarjikset on kuin kirjat, myöhäisheränneitä on jotain 7 tuhannesta.
Lapset ja nuoret lukee jos on mitä lukea.
Mangaa luetaan siksi kun sarjakuva on suunnattu valmiiksi jo varttuneemmille.
Joka harmittaa minua.
ei taidesarjakuvaa tarvitse lopettaa ja alkaa tehdä vain hyviä lastensarjiksia. pitää jatkaa taidesarjakuviakin, mutta päästä ulos pienistä piireistä.
Suomalaisten nuorten juomattomuus lakkaa iän myötä. Valitettavasti.
Toivottavasti jaksavat sinnitellä Mangan ja sarjakuvan parissa kauemmin...
(mitä epäilen....kasvavat "aikuisiksi" ja "tärkeiksi". saman niistä saa kuitenkin rosiksessa saa kuin ihmisistä...)