...Ja Vesalle jäi ikuisia traumoja, kun piti niinkin kauan odottaa baariin pääsyä 
Oulussa oon tosiaan koittanut pitää puolia siinä, että aloitetaan tapaamiset eka jossain kahvilassa tms. Sen takia, että alaikäiset pääsee mukaan kans ja ettei se näytä siltä että olis PAKKO juoda... ketäänhän ei pakoteta 
Harmi, jos festareista jäi tuollainen maku, mutta samaa mieltä oon Hannan kanssa, on hyvä että mielipiteitä sanotaan ääneen!
Juu. Hyvä ideahan se on, että kaikki pääsevät tapaamaan paikallisia "friikkejä", jo alaikäisinä. Pääsevät siinä samalla "piireihin" sitten.
Kemin festeillä ekaa kertaa käydessäni (18-vuotiaana) en juonut tippaakaan alkoholillisia juomia. Seuraavilla visiiteilläni sitten kyllä.
Eikä se haitannut, mutta "sisäpiiriys" tuntui jo silloin eristävältä tekijältä. Tosin se johtui ihan puhtaasti nuoruuden estoisuudestani, josta ihmejuoma jallu on minut myöhemmin tyyten vieroittanut. Anteeksi nyt vaan kaikille... Suomessa ei kerma kaikkiaan kehdata mennä "piirin" sisälle, jos ei ole ketään tuttua mukana jo valmiiksi. Ihan sama juttu, puhutaanpa nyt sitten sarjisporukasta tahi postimerkkeilijöistä.
Mielipiteitä pitää uskaltaa esittää, mutta puhalluttamista en kyllä kannata s-festien ovelle. Eikä kenenkään tarvitse olla samaa mieltä kanssani, vaikka parempi olisikin niin...
Eivätkä kaikki suinkas juo viinaa ainakaan Helsingin tapaamisissa, ja käyvät silti niissä säännöllisesti.
Ikärajaus on toinen juttu, eli ei kai siinä mitään että olisi tarjolla holitonkin tapaamisvaihtoehto kaikenikäisille. Vaikka sitten siellä Valion baarissa Kampissa, jossa ainakin liikenneyhteydet joka suuntaan ovat erinomaiset.
Eli ensi viikon torstaina klo 18.00 - 20.00 siellä (?) siis, kahden kahvikupillisen maksiimilla. Kolmannen kupin ottajaa on lupa katsoa jo hieman kieroon.
Tulee paikalle ken tulee. Minä voin aivan hyvin tulla.