Palasin vasta eilen illalla Lahteen ja kyllä tuntuu siltä että oon taas viettänyt viisi päivää Hikissä. (Esim. kiinteä ruoka ei mene enää alas.) Huh Huh!
Mutta, KIITOS kaikille! Olittte mahtavia!
Kiitos Otto! Sun kanssa oli ilo työskennellä. Jos festareilla olisi ollut joku muu tuottaja, en välttämättä olisi uskaltanut lähteä mukaan. Mä oon kehunut sua jo päin naamaa niin paljon, ja siitä on "parin" tunnin verran videotakin, että kiteytän sen tänne kvaakkiin näin: Otto on kuningas!
Erityiskiitokset mun lapsille, eli talkoolaisiille. Hommat hoituu niin hyvin että kun perjantai aamuna kun alettiin pystyttämään festareita, niin reippaat lapseni pistivät hihat heilumaan ja työt loppuivat heti kättelyssä.
Olin alun perin asennointunut että räin kattoon itsekseni Gloriassa puoleen päivään asti, kunnes paikalle saapuu pari vapaa-ehtoista. (ja nekin kännissä) Onneksi näin ei käynnyt!
Oulun lapset, Mari, Rami & muut. Te olette timantteja! Pelastitte mut lauantaina, mutta vielä ihanampaa on teidän mainio asenne. Hyvät geenit mun Oulun seudun lapsilla!
Tiskintytöt, bäkkärin takaovivahti pojat, tekniikasta vastaavat, festareiden pystyttäjät, nimmarinjono vahdit, avuliaat mangat ja Tarmo. Kiitos teille todella paljon, sillä ei näitä festareita olisi järjestetty ilman teidän apua. Tarmolle vielä lisä pojoja, sillä sulla oli energiaa koko viikonlopun ajan auttaa ja olla mukana joka hommassa. Ja sitten vielä on oma-aloitteinenkin. WAU! Mistä näin hyvää talkoolaisporukkaa voi löytää?
rakastan Otto Sinisaloa ja Solja Järvenpäätä, haluan tehdä molempien kanssa paljon lapsia...
Eikun festari vauva alulle. Mitä kunnon koordinaattori ei olisi valmis tekemään festareiden puolesta..heh Ja, tulisi lisää työvoimaa!
Kiitos myyjille isolla ja pienellä puolella. Temperan Juhanille kiitos kaikista lainaamistamme papereista.
Kiitos Glorian väelle. Lainaten ystävääni joka sanoi "Että Gloriaan voisi tuoda vaikka traktorin sisälle, niin Glorian tyypit olisi että: Katsotaanpas mihin me voitaisiin laittaa se."
Kiitos esiintyjille ja haastattelijoille. Kaikille niille jotka olivat mukana järjestämässä ohjelmaa. Etenkin rakkaille Tamperelaisille! Ne tietää miten tehdään kunnon lavashow..
Kiitos Purolle, jonka kanssa kävin hyvän (ja omasta mielestä hauskan) manga keskustelun. Ja, Tuukalle ja Jussille jotka komppasivat mua siinä sivussa. Festarit oli mennyt liian hyvin, että pitihän jonkun nyt aihauttaa Otolle harmaita hiuksia..
Nyt pitää lähteä kouluun, joten jatkan kiitos listaani myöhemmin.
Koululla joudun selittämään mihin "tuotantoyhtiömme" on hukannut toisen videokameran. Joo, ne kaksi smurffia jotka kuvasivat sarjisfestareita oli mun smurffeja. Ja niille jotka eivät vielä tiedä, niin olemme tekemässä dokumenttia festareilta.
Je!
Jatkuu..