Ensimmäinen osa luettu. Avaruuden ja sisäavaruuden kartoitustahan tämä on. Vähän ärsytti se röökin vetäminen kuuasemalla; ajatus sinänsäkin on ihan mahdoton.
ei ole.
Tiedät tasan hyvin ettei nykyisellä tekniikalla aluksilla ole mahdollista polttaa tulipaloriskin takia, tuhka kun alhaisemmassa painovoimassa leijailee minne sattuu, mutta staattinen asema on asia erikseen.(itse asiassa todennäköisesti jo nykytekniikallakin olisi mutta hyötypaino ja kustannukset kasvaisivat entistään tähtitieteellisemmiksi)
Sinne on mahdollista rakentaa suljettu järjestelmä ja sammutuslaitteiden automatisoitu hi-fog järjestelmä on käytössä mm. valtameriristeilijöissä.
Kyse on rahasta ja lobbaustahoista joka myös käytiin läpi kustannus-ja terveyskysymyksinä siinä samassa osiossa.
Ehkä et vain pitänyt siitä mitä vaihe 3 muuten sanoi?
Ja ei, en polta itse, minulle on ihan sama jos joku polttaa kunhan ei puhalla savujaan naamalleni.
Planetes on yksi omista suosikkimangoistani vaikka sen uskomattomin piirre on tupakoinnin sijaan se että menisimme takaisin tähtiin, edes tuonne naapuriin.