Olin aikeissa laittaa tänne lyijykynäpiirroksen projektista, jota parhaillaan teen, kun huomasin, että en koskaan tainnut näyttää valmiita versioita niistä lyikkäri-ruuduista, joita
viimeksi olen tänne laittanut - lähes vuosi sitten.
Mutta korjataan se nyt sitten tässä:

Ja sitten näihin, mitä olen tekemässä nyt. (Koska ovat tilaustöitä, olen taas pyyhkinyt näistä puhekuplat). Tämä ensimmäinen saattaa itse asiassa jopa parantua siitä - kyseessä on itse asiassa aika hölmö vitsi, pelkkä simppeli sanaleikki. Mutta jotenkin kuva-aiheeltaan ja hengeltään tässä kuvassa ollaan jotenkin sellaisen touhun äärellä, joka itselleni on kaikkein mieleisintä...

Toisekseen, olen näissä kuvissa nyt kokeillut siirtyä aiempaa isompaan kokoon: teen näitä aakolmosille aanelosten sijaan. Se on tarjonnut tilaisuuden (ja oikeastaan pakonkin) ruveta tekemään taustoja suuremmassa mittakaavassa kuin aikaisemmin. Siitä näytteeksi tämä. Tähän tulee vielä värit (ja niiden osana tuohon nyt tyhjänä olevaan kallioleikkaukseen tulee lisää tavaraa). Don Rosa, täältä tullaan...? Voi voi, niin kuin piirtämiseni ei vielä tähän asti olisi ollut tarpeeksi maanista ja aikaa vievää...