Ehkä kuitenkin häiritsivin on tuo uimapuvun vasemman puolen kapeus suhteessa oikeanpuoleiseen kun vasen puoli on vielä edessä. Oikea polvi tuntuu olevan liian ylhäällä ja jalat liian paksut. Oikea olkapää nousee liian ylös.
Yhdyn näihin Teron kommentteihin koskien Tuuk42:n työtä. Itse en mielelläni pitäisi tuollaista uimapukua jonka toinen puolisko on noin kapea 8) Silmään ottaa pahasti myös kylkiluut /-makkarat (?), ne olisi voinut tehdä huomattavasti hennommin jotta vältettäisiin tällainen jonkinasteinen ”anorektikkoefekti”. Arlenessa on kyllä vetovoimaa, sikäli mikäli minä nyt olen oikea henkilö tätä arvostelemaan.. Hiukset on kivat ja hyvän väriset. Valmis versio on selkeästi näistä kolmesta paras.
-----------------------------------------------
Nyt tarvitsisin itse hieman apua. Siispä
Apua! Hjälp! Help! Hilfe!Olen suunnittelemassa piirrosta erääseen kilpailuun ja kaipaisin teidän mielipiteitänne ja kehitysehdotuksianne!
Kilpailun järjestää Helsingin kaupungin vuokra-asuntojen asukkaille tuleva Hima-lehti ja kisan nimi on ”Kiva piha 2004”. Osallistun kategoriaan jonka nimi on Pihajutut ja luonnehdinta seuraava:
”…arkisten pihatapahtumien ja –sattumusten kerrontaa tai kuvausta (valokuvat, piirrokset yms.) pihapiirin käyttäjistä…” Olen luonnostellut
tällaisen kuvatuksen. Toivottavasti saatte tuosta söhrystä jotakin selvää… Kyse on siis luonnoksesta, joten unohtakaa perspektiivit sun muut. Kaipaisin lähinnä ideoita tuon takaosan elävöittämiseksi, siis sen jossa nyt on tylsät kerrostalot ja lämpövoimalan tms. torni. Mitä sinne voisi kehitellä, jotta tausta olisi hieman mielenkiintoisempi muttei kuitenkaan liian sekava? Entä etualalla oleva kerrostalo, jonka katolla talkkari seisoo? Itse pihan ja ”pääosassa” olevan kerrostalon aion pitää kutakuinkin tuollaisena, mutta etualan talo voisi olla hieman erilainen tai sitten sen tilalle voisi olla jotakin ihan muuta.
Mielipiteitänne kaivataan! Deadline on vasta syyskuun alussa, kesäkuun ajan aion kypsytellä ideaa ja alkaa toteuttamaan sitä heinäkuussa. Kooksi tulee luultavimmin A3. Kyseessä on siis ihan tavallisen suomalaisen lähiön ihan tavallinen piha, joten älkää ehdotelko mitään palmuja tai rantahuviloita