Ou Jeah! Kiva, kun jaksoitte kommentoida. Tällä kertaa olen jopa samaa mieltä kaikesta sanomastanne paitsi yhdestä asiasta. Se on tuo kallistuminen. Se johtuu siitä, että paperi meni vinoon skannerissa. Hehehe! Sitä ei siis ole alkuperäisessä paperissa. Mutta hyvä että sekin tuli esille ja kun skannaan tulevaisuudessa niin olen tarkempi.
Kädethän mulla on tossa heikointa ja niihin täytyy vielä käyttää aikaa. Jalkaterää täytyy myös lyhentää. Toi jalan koko on sitten asia, joka minua hiukan hämää. Toisaalta diggaan, kun se tulee tuohon etualalle, mutta toisaalta se tuntuu vähän liian isolta. Sääri on myös sen tähden hiukan isompi, että siihen piti rakentua paksu saapas ja säärisuoja. Taisi mennä harakoille. Hahaha!
Aseessa on myös hiomista ja toi perspektiivihuomautus siihen liittyen oli paikallaan.
Nappari: On se vähän tollanen fiktiivinen solttu, mut ei mikään kovin pitkälle tulevaisuuteen sijoittuva kuitenkaan. Mulla on yksi sellanen scifihommeli kehitteillä ja ehkä sekin on vähän mielessä, kun näitä väsää.
No mitä mie täs selitän. Piirtämään pitäisi mennä! Pistän sit seuraavaa vaihetta taas esille.
Zabbo: Kyl noi kädet parani edellisestä. Omassa ehdotuksessani lähinnä halusin osoittaa, että käsien tulee olla isommat. En jaksanut väsätä kynsiä ym. Sormet sulla alkaa osua kohdilleen, mutta kämmenosa on vieläkin aika pieni.
8)