Moi taas.
Juuh, komeata jälkeä. Mutta niinkuin itse huomioitkin niin nuo kuvat eivät ole sarjakuvaa, ne ovat yhtä kaukana sarjakuvasta kuin mikä tahansa yksittäinen kuva... Toivon, että saat tyylisi asettumaan sarjakuvakerrontaan, ja kannattaa tosissaan tehdä sitä sarjakuvaa tarinan ehdoilla, noin vahvojen kuvien tekemisen lumo voi helposti mennä tarinan edelle...saattaa mennä kuvat "poseeraamiseksi", vähän niinkuin jollain Ashley Woodilla välillä ja Jae Leella ( varsinkin varhaiskausinaan).
Jep, sarjakuvassa itsessään olen hiukan karsinut kuvien "laatua" ettei siinä tekemisessä menisi niin pitkään sitten. Mutta yritän kyllä pitää hyvän laadun loppuun asti ja voinhan sitten sarjakuvan valmistuttua vähän parannella ja lisäillä yksityiskohtia jne.
Aiva mielettömän tyylikästä jälkeä. Kun teet sarjakuvaa, niin muista panostaa tarinaan, koska olisi sääli tuhlata noin upeaa taidetta johonkin kliseiseen räpellykseen...
Hitto... tulipahan taas todettua, että itse ei osaa mitään.
Kiitoksia

Ja juu tuon olen yrittänyt pitää mielessä. Tälläkin hetkellä olen jättäny sarjakuvan piirron vähän syrjemmälle ja panostunut käsikirjoitukseen oikein kunnolla. Hion sitä niin pitkään kunnes olen kunnolla tyytyväinen ja vasta sitten alan piirtämän oikein olan takaa valmiin kässärin pohjalta.
Heh, ei kai ny. Minä ainakin tykkään tyylistäs ja taiteestas, aina välil kattelen töitäs täällä

Kovin paljon muistutti jälki sellaista internetsarjakuvaa kuin Paper Eleven
Oho, tuo olikin ihan uusi tuttavuus, en olekkaan ennen tavannu... Näyttää ainaki tosi siistiltä pitääpi tarkastella vähän tarkemminkin

Kiitos tästä
Hmm... kuvassa E7 jää ruutujen väliin mielestäni liian valkoinen alue rikkoman tunnelmaa
Hmm.. olet oikeassa, thanks!
Kiitos muillekkin paljon palautteesta !
Btw. Olen tässä pohtinut, että kummalla kielellä kannattaisi sarjakuva tehdä, Suomella vai englannilla? Alustavasti päätin, että suomeksi, mutta sitten mietin että enkuksi olis siisti.. Tosin kirjoitusvirhe vaara on silloin. En ole varma vielä. Ehdotuksia?
Sitten vielä pitää mainita, että olen
ehkä suunnittelemassa nettisivua sarjakuvilleni..
Sinne voisin sitten helposti aina päivitellä sarjakuvia. Mut ongelmana vaan on etten niin hyvin nettisivuja osaa vielä tehdä, ehkä /palkkaan/ jonkun tekemään ne puolestani,.. en tiedä.