Kirjoittaja Aihe: Mitä mangaa sinä odotat eniten? Perustele.  (Luettu 35928 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tokio Mew Mew

• Uusi jäsen
  • Japanin sankari kissatyttö :)
Mitä mangaa sinä odotat eniten? Perustele.
« : 07.08.2005 klo 13:41:03 »
Tänä vuonna tulee paljon mangoja ja sanokaa mitä TE odotatte eniten....Tässä on uutusmangat jotka tulevat kioskin hyllyyn joskus...

Inuyasha

Oh!My Goddess

Samuraiteloittaja(ei ehkä tule kyllä tonne kioskin hyllylle mutta jonnekkin muualle tulee)

SandLand

Tokyo Mew Mew

Olen myös kuullut että Card Captor Sakurakin tulee mutta se ei ole VARMAA tietoa!

Jubilee**

• Jäsen
Re: Mitä mangaa sinä odotat eniten?
« Vastaus #1 : 07.08.2005 klo 17:37:26 »
Oh my Goddes-mangaa on sen verran pitkään lupailtu, että saisi jo ilmestyä, muistapa en sitten juuri tiedä mitään, tunnustan tietämättömyyteni  :D

Reika

• Jäsen
« Vastaus #2 : 07.08.2005 klo 18:45:31 »
Koska Oh! My Goddesia olen nähnyt vain yhden anime-episodin, toisin kuin Inu  Yashaa päälle sata, niin taidanpa odottaa sitä suuremmalla mielenkiinnolla.

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #3 : 08.08.2005 klo 14:53:59 »
Olen vähän tuohon shojoon päin kallellaan, joten odottelen kovasti Tokyo Mew Mewiä ^^ Ja jos Cardcaptor Sakura tulee.... niin toki sitäkin^^;

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #4 : 08.08.2005 klo 22:29:39 »
Perustelu että ilmesty jossain lehdessä, ei ole kovin hyvä. Tekijät eri, piirrostyyli eri... lähinnä vain että kohdeyleisön ikä on sama. Sandland on Dragonballin tekijältä, Inuyasha Ranman tekijältä. Voinet nähdä että piirrostyyli ja tarinankerrontatapa ovat kenties hieman erillaisia :P

lumidee

• Uusi jäsen
« Vastaus #5 : 12.08.2005 klo 18:24:39 »
Odotan kaikkia muita paitsi
SandLand
en tiedä, en oikein halua tutustuakaan tähän. ^^' Olen ehkä ennakkoluuloinen, mutta miksi juuri DB:n tekijöiltä. Anteeksi.
--------------
Inu-Yashaa-- odotan kyllä ihan, kun enkunkielisetkin aikas kalliita. Mutta sekin on niiiin pitkä sarja, että en taida ostaa varmaan kaikkia. Tai saahan nähdä. ^^

Samurai kiinnostaa.---  >> Haloo: Samurai, jees.

Coddesiakin--- minä odotan aika innolla. En oikein edes käsitä miksi!

Mew.-- tervetuloa. ^^

Hienoa silti kun näin erilaista tulee, mahtavaa mahtavaa, juuri tämä erilaisuus on hienoa. Minusta sarjat nimittäin poikkea aikas lailla toisistaan silti. ^^

marvin

• Uusi jäsen
« Vastaus #6 : 14.08.2005 klo 12:30:26 »
No ilmanmuuta Koiken ja Kojiman Samuraiteloittajaa. Harmi vain että Jalava ei mitä ilmeisimmin harrasta kioskijulkaisuja että jostain suomalaisesta tämä on mentävä hakemaan..?

Arashi

• Jäsen
« Vastaus #7 : 15.08.2005 klo 19:11:30 »
Odotan eniten Yumiko Igarashin mangasarjoja Lady Georgie ja Candy Candy. Valitettavasti nää sarjat ei luultavasti ilmesty markkinoille, koska siinä on ollut aikamoisesti jotain oikeuskränää, koska sarjojen tekoon oli osallistunut yks toinenkin henkilö ja jossain mangat oli ilmestyny vain Yumikon nimi tekijän kohdalla... Wääh, rakastan vanhaa shoujoa ja en tuu luultavasti koskaan pääseen käsiks näihin kahteen teokseen puhumattakaan Yumikon toisista töistä...

Kake

• Jäsen
  • "Sweet Spirit, comfort me!"
« Vastaus #8 : 15.08.2005 klo 20:31:47 »
Odotan, että kioskeihin tulisi jotain muuta, kuin Pieceä, Conania tai Dragonballia,
jotain kieroutunutta, pahaa, sairasta ja tappavaa.

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #9 : 16.08.2005 klo 14:12:31 »
Suomennettua Akira 9:ää. Jo kohta kolmatta vuotta.
Also spracht Blau Tiger.

Dragongirl92

• Kirottu
  • Uusi jäsen
  • Kawaii xD!
« Vastaus #10 : 17.08.2005 klo 18:35:43 »
Hmm... Muista en ole nähnyt paljon mitään animeakaan. Card Captor Sakuran eka manga on tullu luettua ja olis sitä kiva saada suomeksikin. Samuraiteloittaja sai nimellään minut kiinnostuneeksi, eli sitäkin odotellaan. Ja tuota Tokyo Mew Mewiä ihan uteliaassa mielessä olis kiva kokeilla.

Oikeastaan noita kaikkia. Mitenköhän rahani riittävät? Pitääkin jostain hankkia lisää ja toivottavasti tuonne Sokokselle tulee kaikki nuo mangt. Ikävää kaupungista asti hakea.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #11 : 17.08.2005 klo 18:48:52 »
jaa-a jaa-a... enpä tiedä...

Onneksi olkoon nerokkaimmasta Kvaakiin koskaan lähetystä ensimmäisestä viestistä.
Trumpetin toitotusta. Konfettia sataa.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #12 : 17.08.2005 klo 21:11:53 »
Yokohama kaidashi kikouta ei ole tullut vieläkään edes englanniksi. Mitä mieltä on puhua kenellekään aiheesta mitä manga voi parhaimmillaan olla, kun tärkeimpiä teoksia ei edelleenkään viitsitä kääntää, millekään kielelle.

Mutta toisaalta, eipä kukaan uskonut, että 2000-luvulla saataisiin Tezukan Phoenix englanniksi, vieläpä hyvinä laitoksina. Kun nyt ADV on alkanut julkaista innolla Yotsubato!a, ja kaikki viedään käsistä mitä painetaan, se voisi vihjaista varovaisesti siihen suuntaan, että valoa olisi näkyvissä.

Pitäisiköhän aloittaa kampanja. Sopiva käännösnimikin on jo keksitty korealaisten toimesta: Cafe Alpha. Misago-foorumilla on suivaannuttu siihen, että mitään ei tapahdu, ja ryhdytty spekuloimaan, voisiko faniporukka itse ostaa oikeudet. Toistaiseksi jossittelu on ollut senluontoista, että se ei varmaankaan johda toimenpiteisiin, mutta entäpä jos. Onhan viime vuosina nähty, kuinka helvetti on jäätynyt moneen kertaan, ja lehmätkin lentelevät nykyään oikein urakalla.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #13 : 25.08.2005 klo 21:22:04 »
minä odotan Neko Majin sarjaa! kuten teistä jotkut tietävät, tuo sarja on Akira Toriyaman ja kerta Dragon Ball ista pidän niin uskon että tämä on aivan ihana sarja.  :)
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #14 : 30.08.2005 klo 22:00:44 »
onko samurai teloittaja hiroaki samuraa? tai jotain sinne päin. tuli vaan mieleen,,,
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?