Meinaatko Reima et rakentais jonku systeemin mikä liikuttelis valoja laatikon sisällä haluttuun etäisyyteen? Tuota etäisyyttä olen kyl valon hajoamista/leviämistä tms silmälläpitäen miettinyt: jos on liian lähellä niin se antaa sitä valoa oikeastaan vaan yhteen kohtaan ja sit taas ei haluais niitä liian kauaskaan laittaa ettei tulis turhan iso siitä laatikosta....
Lamppujen suhteen on kans valinnan vaikeus, mut ehkä toi loisteputki ois paras ku se antaa sitä valoa isolla pinta-alalla...?
Lasin olen muuten jo puhaltanut, eipä näytä yhtään pahemmalta, ehkä ois voinu karkeempaa hiekkaa käyttää, isompaa jyvää tai mikä mahtaa termi ollakaan, mut liekö se siihen valon hajoamiseen olisi kuinka ratkaisevasti vaikuttanut... Tuli suht tasaisen näköistä jälkeä, siis silleen et ei ole mitään kuoppaa jossain kohdin ja toinen kirkas, nyt lasi hajottaa valoa kauniisti mut vaati jonkinverran etäisyyttä ainakin eslin kanssa et sais koko pinnan tasaisesti valaistua...
Voisi tehdä laatikon missä on yksi lamppu ja se toimisi hyvin, mut mulla on vakava taipumus täydellisyyteen ja kerta sitä rakennetaan niin rakennetaan sit kunnolla (ainakin paperilla)...
Nyt mulla on tää työskentely oikeastaan pysähtyny turhaan jossitteluun ja ihmettelyyn

Mutta eipä mulla onneksi mikään kiirus ole....