Kirjoittaja Aihe: Traumoja aiheuttanut anime?  (Luettu 27552 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

refu

• Jäsen
Re: Traumoja aiheuttanut anime?
« Vastaus #60 : 29.10.2006 klo 21:40:28 »
En ole animesta pahemmin traumoja saanut, mutta tuleepa silti mieleen jotain kamalaa. Dragonball Z... Kamalaa tässä sarjassa on se, että yhden tyypin päihittämiseen menee ainakin kymmenen jaksoa. Olen sattunut muutaman kerran heräämään jo niin aikaisin, että näen kun Goku ja muut kohtaavat über vahvan pahiksen ensimmäisen kerran. Monen viikon jälkeen on sattunut taas niin onnettomasti, että olen herännyt aikaisin ja laittanut tv:n päälle. Siellä Goku kumppaneineen  on edelleen saman pahiksen kimpussa. Onhan se kiva ettei sarja lopu ikinä, jos se on jonkun mielestä tosi hyvä, mutta tämä on naurettavaa.

Myytti

• Jäsen
  • Aina menossa...
« Vastaus #61 : 30.10.2006 klo 20:33:07 »
No ei se kyllä niin naurettavaa ole jos sattuu sarjaa seuraamaan.
Ja sitä paitsi jaksoissa häämöttää jo loppusuora :'(

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
« Vastaus #62 : 31.10.2006 klo 19:17:56 »
No pienenä pelkäsin mörköä (ei näköjään uus juttu), mutta Jäärouvaa en pelännyt, vaikka se jakso olikin aika pelottava. Se on edelleenkin minun suosikki jaksoni Muumeista.  8]

Hopeanuolta en ole katsonut pienenä, mutta nyt vähän isompana vilkaisin pari kohtaa YouTubessa ja järkytyin, kuinka raaka se oikeastaan oli (ja animointi hiukan kökköä, dubista puhumattakaan). Miten sitä pystyttiin näyttämään lapsille?

Mutta minulle ikuisia traumoja on aiheuttanut Akira. Se oli niin kuvottava, että meinas laatta lentää. Varsinkin silloin kun Tetsuosta rupes purkautumaan niitä lonkeroita ja se rupes paisuu. Pääni melkein räjähti. :P

devilis6

• Mr.Devilish
  • Jäsen
  • To Live Is To Die...
« Vastaus #63 : 02.11.2006 klo 16:15:36 »
Juu... kyllä se taitaa mennä osastolle koulu-uniformuja ja eritteitä. Ja taas punastellaan kun veli tuli huoneeseen kun sisko puristeli tissejään peilin edessä...

Ryuu

• Uusi jäsen
« Vastaus #64 : 18.11.2006 klo 18:59:59 »
Hotaru no Haka (Tulikärpästen Hauta) ei sinänsä aiheuttanut traumoja, mutta se oli todella koskettava.  :'( Hopeanuoli ei ole koskaan traumoja aiheuttanut, kun sitä 4 v katsoin, mutta heti kun ain käsiini leikkaamattomat, tuli traumoja siitä, kun Benizakura kuolikin ennen kuin pääsi Akaka Bootoa vastaan taistelee, kun tuota kohtaa ei ollut dubissa. 4 vuotiaasta uskoin että sekin selvis hengissä. :D
Akiran enkkudubbi aiheutti traumat, kun oli niin huono. >.<
Muumit aiheuttavat aina traumoja, niin pervoja kun ovat.
DBZ:sta ei sitten sen enempää. -__-'
Joy the suffering, victory to battle, life to the dead, for that is what the blood-red stone grants. --- Men honour it with the name "Philosopher's Stone".
-Fullmetal Alchemist

kouga-kun

• Uusi jäsen
  • Ei ole aikaa, etsin Narakua.
« Vastaus #65 : 03.12.2006 klo 20:17:18 »
No ei ehkä traumoja, mutta Wolf`s rain saa mulle pahan olon moneksi päivää, ja tippa tulee siinä silmään kun kattoo niitä viimesiä jaksoja. :'(

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
« Vastaus #66 : 04.12.2006 klo 11:41:44 »
Muumit aiheuttavat aina traumoja, niin pervoja kun ovat.

Ai pervoja muka? ANIME TASOLLA??? ???

Nana

• Uusi jäsen
« Vastaus #67 : 09.12.2006 klo 21:16:56 »
Enzai, tämä oli aika "köh köh" erikoinen sarja.. Mutta en suosittele,  liikaa yaoita ja lapsien hyväksi käyttöä"tälläistä ei pitäisi olla". En itse koko animea ole katsonut paha maku siitäkin jäi suuhun mitä näin -_-'

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #68 : 12.12.2006 klo 20:35:10 »
Ush... Pahiten on antanut ns. Pure Shonen-ai, nimeltä Papa Kiss in the Dark. Minä en todellakaan pidä shonen-aista tai Yaoista. Mieluummin isken pääni seinään, kuin alan katsoa sitä. Myös on jotain muuta, mutta en muista niitä ollenkaan

Pienenä pelkäsin hitosti hattivatteja ja mörköä. Sitten kun asiaa pahensi ne hiton muumi verhot. Mutta ei ne enää niin paljon, mutta silti haaveenani on polttaa ne hiton verhot.
I live, when my heroes live...

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #69 : 12.12.2006 klo 22:05:35 »
Minä en todellakaan pidä shonen-aista tai Yaoista. Mieluummin isken pääni seinään, kuin alan katsoa sitä. Myös on jotain muuta, mutta en muista niitä ollenkaan
Wauw, tuota kyllä kuulee harvoin tyttöjen suusta. =D

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #70 : 13.12.2006 klo 17:50:09 »
Wauw, tuota kyllä kuulee harvoin tyttöjen suusta. =D

Tuo näköjään pitää ottaa kohteliaisuutena?  :)
Tosin jos haluan päästä kokonaan eroon, niin pitää iskeä täydellä voimalla pääni seinään.

Minä olen selvästi tälläinen ja minä en kyllä pahemmin edes pidä romanttisista sarjoista, että se toiminta ja huumori toimii... Tosin Naruto on alkanut aiheuttaan fillereiden takia traumoja... Ei ne alut, mutta ne uudet... *huokaa raskaasti*
I live, when my heroes live...

Miranda

• Uusi jäsen
  • pikku grafikko "opiskelija" :P
« Vastaus #71 : 27.12.2006 klo 14:39:35 »
muumit.. EHDOTTOMASTI :P mä pidän sitä animena, koska japanilaset on piirtäny sen.... <---sori toi xD
ja taas mennään

Myytti

• Jäsen
  • Aina menossa...
« Vastaus #72 : 31.12.2006 klo 15:43:25 »
muumit.. EHDOTTOMASTI

Mikähän noissa Muumeissa oikein on? Nekun on pelottavia kaikkien mielestä. :-\

Winry

• Maailmalle olet ehkä joku, mutta joillekkin olet koko maailma.
  • Uusi jäsen
« Vastaus #73 : 01.01.2007 klo 13:05:57 »
Ehdottomasti Tokyo Mew Mew!!! :-X
Se on todella j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä sarja, jota olen eläissäni katsonut/lukenut.
Miten sellaista kehtaa edes panna julkiseen! >:(

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
« Vastaus #74 : 17.01.2007 klo 14:58:34 »
Mikähän noissa Muumeissa oikein on? Nekun on pelottavia kaikkien mielestä. :-\

No sen sarjan tunnelmaan on painotettu niin paljon. Varsinkin Muumien musiikki puoleen on painotettu hirveästi. Jos muumeja katsoisi äänettömänä niin ei lapset mitenkään reagoisi. Mutta kun kuulee sen matalan basson ja kimeät viulut kuorolauluineen Mörön saapuessa... Hrrrr! Kylmät väreet tulee pitkin selkää.