Kirjoittaja Aihe: Tex Willer -kronikka  (Luettu 194001 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Vs: Tex Willer -kronikka
« Vastaus #255 : 21.01.2010 klo 13:43:55 »
Hyvä että on tulossa uusi Kronikka.

Ikävä että noin on kuten AA kerto, itse ostelen monia sarjiksia pelkästään nettimyynnistä, juuuri tuon kaventuneen Lehtipistetarjonnan vuoksi, ja ohan se varmempaa tuo saanti.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Victorio

• Maltido
  • Jäsen
« Vastaus #256 : 04.02.2010 klo 16:49:01 »
Tää on varmaan jo ollu esillä täällä jossain. Mihin asti noita kronikoita aiotaan julkaista. Nyt aletaan jo olemaan lukemissa joiden alkuperäiset numerot löytyvät jokaisen aktiivi harrastajan hyllystä?
Epäluuloa ei koskaan voi olla synniksi asti

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #257 : 04.02.2010 klo 17:15:30 »
Tää on varmaan jo ollu esillä täällä jossain. Mihin asti noita kronikoita aiotaan julkaista. Nyt aletaan jo olemaan lukemissa joiden alkuperäiset numerot löytyvät jokaisen aktiivi harrastajan hyllystä?

Kronikoita julkaistaan niin pitkään kuin kysyntää riittää. Vakaata on toistaiseksi.
Levikki on puolet normisarjasta, joten niitä ostavat ilmeisesti myös muut kuin aktiiviharrastajat.
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #258 : 04.02.2010 klo 17:41:06 »
Koska tahti on hitaampi kuin perussarjassa, niin koko ajan sarjassa tarjotaan entistäkin vanhempaa tarinaa. Nyt väliä on jo 35 vuotta, kun sarjan lyödessä alkutahdit väliä oli 30 vuotta. Uskon kuitenkin, että 80-luvun alkuvuosiin päästessä tulee notkahdus, koska niitä vuosia ovat divarit pullollaan. Kaikesta huolimatta uskon kronikoiden elävän pitkän elämän.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #259 : 04.02.2010 klo 18:30:31 »
Minä vasta hiljattain mietin, että Kronikat täytyy ostaa kohta säännöllisesti, kun tullaan minulle tärkeimpiin vuosiin, mikä tarkoittaa vuosikertoja 1976-1984.

Hyvä vain, jos jatkuisi pitkälle 80-luvulle, onhan tuo komea sarja uutuuttaan mukavampi kuin divarien nuhjuiset lukukappaleet, vaikka toki arvostan lähtökohtaisesti vanhoja julkaisuja.

Victorio

• Maltido
  • Jäsen
« Vastaus #260 : 04.02.2010 klo 20:00:35 »
Mä en oo ollu mikään kovinkaan intohimoinen keräilijä ja mulla on vaan 1975 vuodesta eteenpäin kaikki. Vanhempia on hajakappaleita sieltä täältä, joten itelle toi on ollut tervetullut tuo kronikka sarja. Hahaa, odotan sitä hetkeä kun Carsonin menneisyys julkaistaan kronikkana :)
Epäluuloa ei koskaan voi olla synniksi asti

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #261 : 04.02.2010 klo 20:10:28 »
Mä en oo ollu mikään kovinkaan intohimoinen keräilijä ja mulla on vaan 1975 vuodesta eteenpäin kaikki. Vanhempia on hajakappaleita sieltä täältä..
Jaa, onhan sinulla sitten aika varteenotettava kokoelma, ja jos kronikat on, niin niillä täydennettynä lähes kaikki normisarjan seikkailut! Turhaa vaatimattomuutta!  :D
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #262 : 08.02.2010 klo 09:20:32 »
Jaoin Willer-keräily -keskustelun omaksi aiheekseen.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #263 : 13.04.2010 klo 22:11:21 »
Tätä on kyselty vähän muissakin säikeissä, mutta eiköhän palauteta se tänne. Eli onks sitä uutta kronikkaa näkynyt? Vai ahtasivatko ahtaajat kronikkakontin lakon jälkeen johonkin Afrikan laivaan? Jos oikein kauniisti pyydän, niin ehtisikö Asko A valaisemaan nykytilaa, alunperin ilmoitetusta ilmestymisajankohdasta on käsittääkseni jo kulunut aika tovi.

Mosabacka

• Jäsen
« Vastaus #264 : 14.04.2010 klo 07:54:24 »
Muistelisin, että Egmontin pääjehu AA lupaili kronikan ilmestyvän tällä viikolla. Löytyy jostain näistä keskusteluista, joten pemmikaania kaupasta ja R-kioskin tai jonkun muun lehtipistekaupan ääreen jonottamaan.
kehittyvä willeristi

seppo-setä

• Jäsen
« Vastaus #265 : 14.04.2010 klo 18:20:55 »
Tänään saapui kronikka Pohojammaalle ja tarttui heti kauppareissulla mukaan...

Mosabacka

• Jäsen
« Vastaus #266 : 14.04.2010 klo 22:08:15 »
Tänään saapui kronikka Pohojammaalle ja tarttui heti kauppareissulla mukaan...
Tarttui välittömästi käsiin ja erottui hyllystä mainion retroväriensä avulla. Rehellistä ruskeata ja Texin keltaista.
kehittyvä willeristi

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #267 : 14.04.2010 klo 22:09:43 »
Samma här, löytyi ässä-marketista vino (tai itse asiassa varsin suora) pino. Hieno homma! Kyllä Ticcin piirrosta on mahtava taas katsella, vaikka skannaamisen myötä mukaan on hieman nuhrua eksynytkin. Mutta hyvässä kunnossahan nuo Jannen alkuperäiset ovat.

Eikä nyt enää tarvi kysellä pääjehulta ..
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 klo 22:47:18 kirjoittanut Hannu »

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #268 : 21.04.2010 klo 21:44:11 »
Oli pakko kaivaa vuosikerta 1975 esille ja lukea jo nyt kronikassa kesken jäänyt Dakotojen sanoma, ja vielä siitäkin eteenpäin. Ja parin heikomman seikkailun (lähinnä piirtäjistä johtuen; Fusco ja Nicolo) jälkeen sieltä tuli vastaan lisää Ticciä, Luvattu maa, joka on mikäli mahdollista vielä parempi kuin Dakotojen sanoma. Eli tdn tulossa vielä tämän vuoden kolmannessa kronikassa!

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #269 : 21.04.2010 klo 22:06:16 »
Nyt kun tuo Dakotojen alkuosa tuli luettua pitkän tauon jälkeen niin jatkoa odottaa kyllä malttamattomana,...

Tuollahan ne olis juu alkuperäisetkin...saas nähdä malttaisko odottaa kronikkaa kuitenkin, uusista olen kyllä kaipaillut tarinoita joissa koko nelivaljakko olisi mukana kun sitä piti joskus niin itsestäänselvyytenä :)
Pitää todeta että aika vankat rautanaulat lyötiin tälle harrastukselle 74-84 jolloin nuo tulivat kotiinkannettuina....ainakin melkein, siis postiloota oli kilsan päässä. Mutta jos Willeri oli tulollaan niin eräs pojankoltiainen oli jo hyvissä ajoin odottamassa keltasta postitoimistoautoo, mutta mikäs ihme se oli kun tällaisia tarinoita ja se oli varmin tapa saada lehti luettavaksi ennen isukkia  8]