Markun Iines-kloonille en oikein lämmennyt, vaikka asento olikin onnistunut. Kasvot olivat jotenkin... oudot? Ei ihmisen eikä ankan muttei pelkän manga-hahmonkaan. Kuten joku taisi jo mainita niin perspektiivi näyttäisi olevan päin pyllyä, muttei se perspektiivi tässä kuvassa varmaan itsetarkoitus ollutkaan. Ehkä kuva iskisi enemmän jos se olisi pienemmässä koossa? Nyt rasterit näkyvät jotenkin turhan isona, jää sellainen halpa ja muovinen vaikutelma. Markulta olen nähnyt parempaakin.
Phenomin ase näytti aidolta, eikä perspektiivikään mikään helpoimmasta päästä ollut. Muotokuvasta tykkäsin tosi paljon, mukavan rohkeat värivalinnat! Oranssi toimi täysillä. Teitkö öljyväreillä?
SinintheCityn pilakuvassa oli ajatusta, eipä olisi kenties ihan ensimmäisenä tullut mieleen valita juuri tuota aihetta, itse olisin varmaan päätynyt johonkin tylsään Normandian maihinnousuun, Neron polttamaan Roomaan tms. yhtä mielikuvituksettomaan. Ideasta siis pisteet kotiin, mutta toteutuksesta ei. Enemmän mustaa ja harmaan sävyjä tai sitten värejä, kuva on nyt väritön ja tyhjä. Hahmoissakin on kankeutta, etenkin pakenevan Batistan juoksuasento on aika mielenkiintoinen. Harjoitusta lisää ja niin edespäin, tsemppiä!
Hazartin ekassa kuvassa on kerrassaan satumaisen mystinen värimaailma, näyttää melkein vesiväreillä tehdyltä vaikka taitaakin olla koneella? Kuvan idea ei ihan aukea minulle, mutta upeasta fiiliksestä ja värivalinnoista täysi kymppi! Tokassakin kuvassa on hieno tunnelma, jännittävä ja pelottava. Sä osaat!