Pistetäänpä pitkästä aikaa kommenttejakin.
Jampam Sormia on tosiaan yhdeksän. Mutta ei haittaa, ihan hyvän näköinen kuva. Ainoa, mikä oikeasti pistää silmään on toi kengänpohja, joka ei oikein ole perspektiivissä, mutta tommoset on vaikeita.
Ykkösvaihtoehto on mun mielestä parempi. Siinä hahmo erottuu selkeämmin. Kakkosvaihtoehdossa on kyllä tiettyä nostalgiaa värimaailman puolesta. Ehkä se auttaisi, jos hahmon ääriviivat olisivat myös samalla sävyllä (vaikka tummempaa) ja tausta haaleampi.
Tertsi Hyvä kuva. Ihan pieniä viboja, mutta paperin testaamiseksi ihan oivallinen. Tykkään huoneen yksityiskohdista. Semmonen asutun ja aidon näköinen. Ei pelkkä lavaste.
Arminen Tykkään. Väritys sopii hyvin viivaan. Oikea käsi kapenee hiukan liikaa, mun mielestä. Vaikka se kyynärpään jälkeen taittuukin ilmeisesti katsojasta pois päin, niin nyt se näyttää vähän lyhyeltä...
Kespa Eipä tuo maalaus mikään paha ole (parempi, mitä itse osaisin). Tussauksesta tulee mieleen Karl Kesel, mikä on hyvä juttu. Varjo (musta) voisi olla vähän pienempi tai sitten se voisi sulautua tasaisemmin väriin. Toinen vaihtoehto olisi se, että vasemmalla puolella olisi selvästi vaaleampaa.
Fiilis-mato Tosta ukkelin naamasta (vasen) tykkään enempi. Mutta molemmat on ihan hauskoja, vaikka ei oikein mun makuuni olekaan.
MMikael Vasemmassa kädessä oleva miekka voisi vähän näkyä. Nyt kun näkyy vain tupsu, niin ei tule tarpeeksi selväksi, että siellä on miekka. Oikean käden kämmen voisi olla selkeämmin hieman sivulta, niin että näkyisi hieman sormia kiertymässä kahvan ympärille. Tykkään värityksestä ja tussauksesta.
Matkamies Tussaukseen kontrastia, kuten joku jo sanoikin. Nyt toi harmaa hukuttaa viivat. Mutta muuten näyttää hyvältä. Olet tainnut käyttää tussauksessa sivellintä?
Laura Hazartin kanssa samaa mieltä, että tämä on yksi parhaita töitäsi. Hiusten kiilto ja muoto on onnistunut hyvin. Paidan/liivin napeissa on kivasti kolmiulotteisuutta. Noi orjantappurat ja muut koukerotkin on hyviä. Oikeastaan ainoa miinus tulee kasvoista. Suu ja silmät ovat pelkät viivat, mikä ei oikein sovi muuhun tyyliin.
Kain1 Sika on mielettömän hyvä. Intiaanikuvassa silmään pisti ton takana olevan puun oksa, joka näyttää menevän intiaanin pään sisään...Hendrix kuvassa kaikki on kohdallaan paitsi jaloissa näyttäisi innostus lopahtaneen. Länkkärikuva on hyvä. Suora sivukuva on ehkä hieman tylsä, mutta kyllä tuossa kunnon Tex Willer -henkeä on.
Sininthecity Aika hyvä. Perspektiivit näyttävät hyvältä. Tykkäisin ehkä enemmän, jos mustien varjoalueiden lisäksi olisi jonkin verran sävyjä, viivoitusta tms. Mutta kyllä se noinkin toimii.
Veli: Minulla ei varmaan pitäisi olla mitään sanomista piirustusjälkeen kun ottaa huomioon oman, mutta lapset on jotenkin yksinkertaisesti (Ehkä jopa mangamaisesti
) piirretyjä, muihin tyyppeihin verrattuna.
Se on ihan tarkoituksellista. Ne muksut ovat sarjan päähenkilöt ja ovat normaalisti tuon näköisiä. Muissa hahmoissa otan sitten aika tavalla vapauksia, miten ne kuvaan.
Loponenhan on mestari... Onko sulla mitä albumeita myynnissä ny? U.S.A Fighters?
Ei sentään albumeita, mutta UF on. Sen tilaustiedot löytyvät
täältä.