Alkuun kommenttia niille jotka kommentoi toisia eli:
Tähän pitää mainita sen verran, että tässäkin ketjussa, kuten tuosta pois siirretystä pätkästä käy ilmi, on kuvia todella päteviltä piirtäjiltä, jotka oikeasti kaipaavat sitä rakentavaa palautetta niilta muilta sarjakuvantekijöiltä.
Itse en ole muutamaa sisäpiirin vitsisarjakuvaa (mihin nuokin kuvat kuuluvat) ja lukion kuvataidediplomisarjista lukuunottamatta yhtään kunnon sarjakuvaa tehnyt, joten en tällä kokemuksella pidä itseäni tarpeeksi pätevänä kommentoimaan noita laadukkaampia kuvia sen enempää. Kun minä en monasti näe niissä mitään vikaa, vaikka joku muu huomauttaakin anatomian unohtumisesta vasemmassa pohkeessa. Semmoisista "vähän hieno kuva, siistit värit" kommenteista ei liene kauheasti apua piirtäjälle..
Itse taas tosiaan vähemmän pätevänä piirtäjänä saan asiansa osaavien ihmisten antamasta palautteesta todella paljon irti, ja siksi pidänkin tästä foorumista. Kyllä minäkin kommentoin aina joskus, mutta silloin pitää olla jotain sanottavaa. Turhia viestejä on internet pullollaan, en viitsi kylvää niitä enää lisää.