Arminen: varsin mielenkiintoisen näköisiä hahmoja, etenkin tuo isohuulinen Pablo. Olis kiva nähdä näitä valmiina, ts. miten ovat muokkautuneet tussauksen ja mahdollisen värityksen jälkeen. Kiva tyyli kaiken kaikkiaan. Ekalla kerralla pikaisesti vilkaistuna luulin muuten tuota ylhäällä keskellä olevaa puuta ydinräjähdyksen sienipilveksi
Qrpitsan täitä olen ihastellut jo pidemmän aikaa, en ole vain juurikaan tainnut kommentoida niitä jostakin syystä. Sun työt näyttää mun silmääni aivan valmiilta kauralta ja lihakset sun muut värkit ja varusteet on aivan niin kuin pitääkin. Pro-meininki. Aiheet eivät ihan ole omaan makuuni, mutta tyylikästähän tuo on kuin mikä! Monet hahmoistasi sopisivat varmasti erinomaisesti esim. peleihin. Oletko miettinyt sitä vai kenties jo teetkin työksesi jotakin sen suuntaista?
----------------------------
Täytyypä tässä röyhkeästi postata eräs oma uusi (ja pitkään aikaan ainoa) kuva tänne tuolta Näytä uusin pilakuvasi tms. -ketjusta, kun se hautautui kokonaan sen syövereihin vailla juuri mitään ilmoitusta itsestään. Tämä on siis futiksen mm-kisakuumeessa tehty työ, matsi on Australian mestaruussarjan FC Vesinokkaeläimet vs. Vompatti United. Välineinä tussi ja vesivärit.

Ja
tuolla kunnon koossa. Itse pidän tästä kuvasta paljon, mutta oma silmähän on tunnetusti sokea jne. Mihin suuntaan tätä tyyliä voisi kehittää? Olen tehnyt tämän kaltaisia kuvia jo jonkin aikaa, ja joskus aiemmin sain kritiikkiä siitä että vain ripottelen kuvan objektit sinne tänne paperille vailla sen suurempaa ajatusta siitä mitä tapahtuu. Tähän futiskuvaan ainakin yritin saada äksöniä. Jatkoa varten haluaisin kuitenkin kommentteja siitä, mihin suuntaan tätä tyyliä kannattaisi viedä, jos haluaisi edes vaaleanpunaisimmissa päiväunelmissaan haaveilla jonkinlaisesta lastenkirjan kuvittamisesta tms.