juu, kyllä liminka ihan hyvä koulu on (olin itse siellä viime vuoden), kalliiksi se vaan tulee, kun opintotuesta ei jää mitään käteen koulumaksujen jälkeen... ja tarvikkeisiinki pitäis saada rahaa, eikä sillä ruualla, joka sisältyy siihen maksuun, pärjää (varotuksen sana...)
ei sieltä ihan noin vaan pääse taidekouluihin, itse pääsin kyllä oulun ammattikorkeaan kuvallista viestintää opiskelemaan, ja kaveri (joka oli siis myös limingassa sarjislinjalla) pääsi taikkiin. mutta me tehtiinkin (vaihtelevasti) hommia siellä.. siis ainakin toi mun kaveri teki

kyllä siellä oppii, kunhan vaan välillä saapuu seuraamaan tuntejakin...
mäkin olen haaveillut jonkunlaisesta kuvittajan/graafikon työstä, mua enemmänkin pelottaa, ettei tosta uudestakaan opiskelupaikastakaan oo hyötyä, mä uskon siihen, että vain taidoilla on väliä... toivottavasti sitä sitten oppii hieman noita taitojakin neljän vuoden aikana...
miten on,millainen on muuten hyvä portfolio? mun pitäis pikku hiljaa kasata sellasta itelleni, en oo saanu oikeen aikaseksi, vaikka sehän olis just aika tärkeä työn haussa...