Minulla on ollut käytössä Zig Millenium tusseja 0,5 ja 0,05 koilla. Textmarkin tussia olen käyttänyt katuojien tekemiseen ja Stabilo point 88 tekstaukseen (jep, sama kynäsarja joilla teinitytöt taiteilevat kouluvihkoihinsa.). Puhekuplien rajaamiseen olen käyttänyt Zig Art & Graphic Twin-kynää, jossa on "pensselipää" ja tavallinen tussinpää.
Nuo kynät toimivat ainakin minulla. Varsinkin Zigin millenium tussit ovat olleet vallan kelpoja. Niissä on tuollaiset tekstit kuin Pigment Ink, Acid-Free, Acrhival Quality, Lightfast, Waterproof, Fade Proof ja Non-Bleeding. Ei ihan kaikki ominaisuudet sano mitään, mutta ainakin niitä ominaisuuksia tuntuu olevan enemmän, kuin muissa paikallisista liikkeistä löytämistäni kynissä. Eikä maksnutkaan kuin jotain 2,5 euron luokkaa.
Enemmän naputtaisin paperista. Canson 1557 Drawing 180g papru ei tunnu imevän kunnolla tussia. Saa antaa vuorokauden kuivaa, ennen kuin uskaltaa kumittaa. Ja tällöinkin jotkut tussit haalistuvat kumittaessa vaikka samat tussit pysyvät tavallisella kopiopaperilla kuin täi tervassa vaikka kuinka kumittaisi.