No....jumalaisesta en osaa sanoa, mutta ainakin minä vakuutuin tuon video klipin perusteella. Siinähän englanninkielisessä käännöksessä kerrotaan, miksi tuo Akashiya on niin erinomainen laadultaan ja teknisiltä ominsisuuksiltaan. Enhän minä osaa muuta sanoa kuin sen, että ainakin uskon mitä sanotaan valmistajan taholta Japanissa. Kannattaa lukea se englanninkielinen käännös osuus...koska Japania ainakaan minä en taida. Siinähän osoitetaan miksi sen pitäisi olla niin hyvä laatuinen ominsisuuksiltaan.
Luulen, että sitä saa ainakin Akateemisesta ja netti-kauppa Minoasta, jossa myydään taide-välineitä. Minoan tiedot löytyy netistä.
Alunperin innostuin tästä sivellin-tussista alla olevan videon perusteella. En ole koskaan nähnyt missään noin ohutta sivellin-tussia, joka mahtuu hyvin käteen ja jossa näyttää olevan hyvä pikmentti. John Buscema käyttää aivan samaa sivellin-tussia tuossa, joskin vanhempaa mallia.
Linkki tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=bo4d8oTU2tkKyllä tuon perusteella olen vakuuttunut siitä, että Akashiya on maineensa veroinen taide-tarvikkeiden valmistaja ja tunnettu Japanissa.
ps. En tosin tiedä, mitä tarkoittaa uuden Akashiya Thin Line sivellin-tussin perässä sana WATERCOLOR. Onko se jotenkin vesiliukoinen pikementti väri tai jotain? Ehkäpä maahantuoja osaa vastata tähän paremmin.Kysyin maahantuojalta, että eikö näitä voisi tuoda Suomeenkin ja toive mahdollisesti toteutuu. Toivottavasti tuote osoittautuu kehujen arvoiseksi.