Kirjoittaja Aihe: Originaalit  (Luettu 126171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Vs: Originaalit
« Vastaus #165 : 05.11.2011 klo 09:45:52 »

Muuten. Nyt kun tämän topikin nimi on ORIGINAALIT, voisiko tässä ne teistä, jotka keräilevät originaaleja kertoa hiukan paikkoja, mistä te niitä itsellenne hankitte. Tälläistä listaa parhaimmista paikoista kait ei ole koskaan tehty kvaakkiin. Olisi mielenkiintoista myös muita kvaakkilaisia ajatellen, että voisi käydä tsekkailemassa aina millaisia originaaleja on missäkin myynnissä. Minä itse tiedän  muutaman hyvän: Comicartfans, Peyo, Heritage (USA) ja tietenkin EbaY.

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #166 : 05.11.2011 klo 14:42:00 »

Muuten. Nyt kun tämän topikin nimi on ORIGINAALIT, voisiko tässä ne teistä, jotka keräilevät originaaleja kertoa hiukan paikkoja, mistä te niitä itsellenne hankitte.

Katso tämän ketjun ensimmäinen sivu.

OM

• Jäsen
« Vastaus #167 : 05.11.2011 klo 18:10:34 »

Oi kiitos tuosta Jyrki. En muistanutkaan, että tämän topikin alussa on jo ollut puhetta noista originaalien osatamisesta jne. Kvaakissa on niin paljon juttuja ja sivuja, ettei enään kertakaikkiaan muista, mitä missäkin on käsitelty. Aina ei ole aikaa selailla sivuja taakseppäin. Mutta tuo linkistö auttoi kovasti asiaa. Minusta on ihana katsella piirtäjien originaaleja vaikkei ole rahaa ostaakkaan. Kiinnostavaa on nähdä kaikki ne upeat ääriviivat, siveltimien vedot, pienet virheet korjauslakkoineen joista originaalit koostuvat.

Chompp

• Jäsen
« Vastaus #168 : 22.11.2011 klo 16:48:49 »
Mitäs ihmiset on mieltä Patrick Block:in vesiväri teoksista? Ja mikä se on miehiään, vieläkö se piirtää ankkasarjoja? Vesiväritekeleitä tuntuu olevan hyvin paljon ebay:ssä myynnissä. Ja mikä niissä teoksissa aiheuttaa sen että jotkut maksaa useamman tonnin ja joitain saa sit 500 dollarin molemmin puolin.

Tuossa jokunen sivu sitten oli puhetta noista väärennöksistä ebayssä, niin tuli mieleen että onkos joku törmännyt siihen että olis myyty väärennöksiä Don Rosan piirroksista? Tuli tässä vaan taas mieleen kun ostin taas pari piirrosta mnaiman1 nimimerkillä myyvältä henkilöltä, jolla tuntuu olevan rajaton määrä noita Rosan piirroksia. Edit: ei sillä että olettaisin hänen myyvän väärennöksiä, mainitsin sen vain lähinnä esimerkkinä siitä, että noita Rosan piirroksia tuntuu olevan hyvin paljon liikkeellä ebay:ssä.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2011 klo 16:51:10 kirjoittanut Chompp »

marko70

• Vieras
« Vastaus #169 : 22.11.2011 klo 20:04:58 »
Rosa piirtää ja Naiman myy haloo seuraa vähä! >:D

Sit toi toinen olis piirtäny mulle öljyn mut hinta 6.5k elämä on.
Toi duckstuff on itse Patrick toisista tykätään toisii haukutaan olen ostanut molemmilta 400$ noita,quick246 tai jotain se myy niit vaa eteepäi mut ei mee kaupan  :laugh: Kannethan maksaa enemmän kuin ankka siellä toinen täällä tyyliin jotkut noistakin miellyttää jonkunsilmää ja hinta nousee+sivut tietty kans on 500 kerhossa...

Toi nyt oleva roope o hieno vois tarjota 1k tai 1.5k jos pääsen persianlahdella koneelle lähtö perjantaina tietty jos ne ei telota mua siellä oon 2 viikkoo jos sielt huippukorkeesta tornista kävis heittää huippuhinnan. :-*

Q=<>
« Viimeksi muokattu: 22.11.2011 klo 20:07:39 kirjoittanut marko70 »

Chompp

• Jäsen
« Vastaus #170 : 22.11.2011 klo 20:27:37 »
Tätätkö tarkotit? Se on kyl hieno, mut en siitä 1,5k maksais.

Tän olisin halunnu, mut sähelsin viimisen huudon kans enkä kerenny enää korottamaan :(

Rosa piirtää ja Naiman myy haloo seuraa vähä! >:D
Sori, ihan niin perehtyny en oo näissä asioissa vielä... Eli ostaaks se "tilaustyönä" noita piirroksii suoraan Rosalta ja myy ne sit eteenpäin ebay:ssä?
« Viimeksi muokattu: 22.11.2011 klo 20:34:59 kirjoittanut Chompp »

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #171 : 22.11.2011 klo 20:55:40 »
Michael Naiman on varsin luotettava kauppias ja fani.

Timo

marko70

• Vieras
« Vastaus #172 : 23.11.2011 klo 00:30:12 »
No ihme on jos alle tonnin hinta jää mut voi en saada silä 800$:llakin sehän on jokaisen hullun oma päätös mihin rahat laittaa vaikka nakkaa kaivoon toinen ostaa piirroksen toinen ottaa 3 pv känät jne toiselle isoraha toiselle ei jne.

Mutta uskon taas jättäväni väliin on nuita jo kymmeniä ei saa hautaan messiin jne.
Ulkomailla muutakin tekemistä kuin luurata netissä jne. :P

Heh jne teksti tuli häneltä.

Q=<>

tertsi

• Vieras
« Vastaus #173 : 23.11.2011 klo 08:06:13 »
siellä oon 2 viikkoo jos sielt huippukorkeesta tornista kävis heittää huippuhinnan. :-*

Tiedän viisi muutakin, jotka lähtee Dubaihin ensi viikonloppuna! Onpas suosittu kohde. Siihen torniin ei kai pääse ihan huipulle asti, puoleenväliin tai jonnekin vaan.

marko70

• Vieras
« Vastaus #174 : 23.11.2011 klo 23:15:03 »
No heh tuli maili että jäi lunastamatta huuda uudestaan. :laugh:

Jäähän se noillahinnoilla lunastamatta kun ei saa negatiivista julkisuutta+hulluna hupihuutajia välissä minnekkähän nousee nyt kun on jo 1,1k.

http://www.huuto.net/kohteet/don-rosan-roope-ankka--taulu/199624241

Q=<>

OM

• Jäsen
« Vastaus #175 : 24.11.2011 klo 09:35:12 »

Siis todella ikävää, että ensiksi huudetaan ja sitten ei olekkaan varallisuutta lunastaa huutojaan. Minusta tuollainen kyllä pilasi ainakin tämän kohteen huudon. Luulisi jokaisen tajuavan vetäytyä ajoissa huudoista kun huomaa, että hinta nousee liian saavuttamattomiin. Kirjoitan kommenttini tähän siksi, että arvostin suuresti sitä, mihin tästä Roope taulusta saadut rahat olisi käytetty. Hädänalaisten ihmisten auttamiseen. Tuollaisesta vastuuttomasta huutamisesta kyllä pitäisi antaa negatiivinen palaute välittömästi. Toki 1100 euroa on......aika paljon rahaa.....muta silloin pitäisi kyllä ymmärtää jokaisen vetaäytyä huudoista jos tilanne alkaa näyttää hinnan nousun takii pahalta.  Minusta  tuleva uusi huutokauppa on jo nyt pilalla tämän takia. Saa nährä kuinka käy tällä kertaa.

marko70

• Vieras
« Vastaus #176 : 24.11.2011 klo 09:52:49 »
Sehän sulkeutui 4.3k,jolla saa jo 2 originaalikantta Rosalta itseltään ainakin yhden.

http://www.huuto.net/kohteet/don-rosan-roope-ankka--taulu/197037885

Q=<>

OM

• Jäsen
« Vastaus #177 : 24.11.2011 klo 10:13:33 »

Nyt tämä täti putosi kärryiltä. Mikä huuto tuo oli, jossa hinta oli tosiaan nimimerkki marko 70 antamassa linkissä 4300 euroa?  En ole tuota nähnytkään. Siis onko tuosta olemassa kaksi huutoa. Toinen oli 4300 euroa ja toinen 1100 euroa? En ymmärrä enään ollenkaan. Ja onko molemmat siis peruttu......anteeksi tyhmyyteni, mutta olen nyt out of order. Ei ymmärrä ei. Mutta samapa minulle kuinka käy. En tuota kuitenkaan huolisi itselleni. ::) :laugh:
« Viimeksi muokattu: 24.11.2011 klo 10:21:47 kirjoittanut Orjan May »

marko70

• Vieras
« Vastaus #178 : 24.11.2011 klo 10:26:38 »

Nyt tämä täti putosi kärryiltä. Mikä huuto tuo oli, jossa hinta oli tosiaan nimimerkki marko 70 antamassa linkissä 4300 euroa?  En ole tuota nähnytkään. Siis onko tuosta olemassa kaksi huutoa. Toinen oli 4300 euroa ja toinen 1100 euroa? En ymmärrä enään ollenkaan. Ja onko molemmat siis peruttu......anteeksi tyhmyyteni, mutta olen nyt out of order. Ei ymmärrä ei. Mutta samapa minulle kuinka käy. En tuota kuitenkaan huolisi itselleni. ::) :laugh:
4.3k sulkeutui ja 1.1k on uusi kauppa joka on käynnissä.
Joku halusi tehdä hyvää ja jäi voittajaksi kun ei tajua tuon olevan kuin korkeintaan 1k-1.5k arvoinen.

Q=<>

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
« Vastaus #179 : 23.02.2012 klo 17:58:48 »
Tuli tehtyä ensimmäiset hankinnat tätä harrastusta silmällä pitäen. On kyllä hienoa nähdä livenä ja pian omalla seinällä omien suosikkien töitä. Hankittua tuli Bagleyn Thunderbolts, Kyle Hotzin Hood ja yksi Marvel Zombies-sivu.